Stay tuned voor meer nieuws! Zodra het op Youtube staat (nee, niet de sextape, maar het fragment) wordt het hier gepost.quote:Borsato had hete seks in Afrika zonder Leontien
Gepost door Stefan (SunChaser) - Bron: BNN
Gepubliceerd: dinsdag 25 maart 2008 @ 00:54
ShowbizzDeed Marco Borsato stoer voor de camera's van het BNN-programma Spuiten & Slikken of viel hij keihard door de mand, dat is de vraag die Nederland in het algemeen en Leontien Borsato in het bijzonder zich afvraagt. Dennis Storm van BNN was aanwezig op de rode loper van de premičre van Zomerhitte en wilde van de BN'ers weten waar en wanneer ze voor het laatst hete seks hadden,
De zanger met Italiaans bloed antwoordde op de vraag dat het vorige week was en op de meegebrachte wereldkaart wees hij met een pijlte Kaapstad aan in Zuid-Afrika. Over de details zei hij: 'Dat horen jullie misschien nog wel een keer.' Even later kwam Leontien, Marco's vrouw, aangelopen en antwoordde op de vraag dat het zeker niet Afrika was. "Ik ben daar helemaal niet geweest vorige week, ik weet niet wat dat pijltje daar doet", aldus Leontien. De BNN-presentator onthulde daarop dat haar man Afrika had aangewezen als de laatste plek waar hij hete seks had gehad. Of de zanger inmiddels thuis heeft uitgelegd wat hij eigenlijk bedoelde of dat het een grap was, is niet bekend.
Het stond al op de FP ja, maar in ons aller SHO nog nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:20 schreef donroyco het volgende:
Oud nieuws
Weet je wat ik wel weet...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Het stond al op de FP ja, maar in ons aller SHO nog niet![]()
![]()
![]()
Zeg op, weet jij meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Ik heb het verdeurie nog niet eens gezienquote:
Ik zag het fragment ook bij De Wereld Draait Doorquote:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media_tv.php?id=525&autostart=truequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik heb het verdeurie nog niet eens gezien
ik heb zo'n heel klein donkerbruin vermoeden dat dit wel los gaat lopenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
En weg is zijn image van ideale schoonzoon.
Dan zou ik 'm kopen! Bereid je dan wel voor op wekelijkse rechtszakenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
Thx Rena en Wickedangel, ik zou zo coverredacteur van de Story willen zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |