Ik wil juist geen LG viewty meer. Maar toch bedanktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:59 schreef keukentegel het volgende:
ruilen tegen een zwarte LG viewty
Nee bedankt verkoopprijs is gemiddeld 140 a 150 euro. LG is toch wel wat meer waard. Bedankt voor het aanbod!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:32 schreef Kasiro het volgende:
Sony Ericsson W880i?
Natuurlijk met bijbetaling.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:35 schreef Yea het volgende:
[..]
Nee bedankt verkoopprijs is gemiddeld 140 a 150 euro. LG is toch wel wat meer waard. Bedankt voor het aanbod!
Ben wel geinteresseerd. Hoe lang heb je hem al als ik vragen mag en zitten er krassen op het beeldscherm. Plus wat krijg ik er allemaal bij ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:06 schreef eerke het volgende:
ruilen tegen een mda touch?
Heb je misschien wat foto's van het toestel en van de rom die er op zit ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:00 schreef eerke het volgende:
Alle orginele boekjes, dozen kabels etc. zitten er nog bij. Tevens heb ik er nog wat extra software opgezet voor navigatie enzo.
De Touch heb ik in oktober 2007 gekocht en is nog zo goed als nieuw! Ik heb er wel een andere rom opgezet die sneller, mooier en uitgebreider is dan de orginele rom, maar als je dat niks vind kan ik de orginele rom er wel weer voor je opzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |