Dan mag ik dus aannemen dat het weer ff gedaan is met CSI:New York. Jammer, vond ik wel sterk de laatste tijd.....quote:Op maandag 16 februari 2009 22:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ho wacht.. zie nu dat ik een fout gemaakt heb..Ik dacht dat de 23ste de afleveringen van Miami zouden beginnen.. maar dat moest Las Vegas zijn.. haha
![]()
[..]
zo blijf je bezigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:22 schreef rooie60 het volgende:
Nou dat is lekker dan!!!had je ook gelijk ff hier neer kunnen zetten hoefde ik niet helemaal te lopen naar het miami topic!
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 22 februari 2009 23:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
MORGEN NIEUWE AFLEVERING!!!!
For Warrick (season 9 - episode 1)
Grissom hoort van een schietpartij en als hij ter plaatse komt, blijkt dat Warrick is neergeschoten. Het team is al snel op de plek des onheils.
23-02 om 20:30 uur, RTL 4
Undersherrif..quote:Op maandag 23 februari 2009 21:15 schreef Michellee het volgende:
Ze is ook dikker! Heb het even gemist maar wat voor functie heeft die mc keen??
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:46 schreef Michellee het volgende:
Het leek wel alsof Sara zwanger 65 was ...![]()
Dat weet ik niet, maar het nummer waarmee de uitzending van afgelopen maandag begon was deze.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:31 schreef rooie60 het volgende:
Weet iemand wel nummer van coldplay je hoorde in de voorstukjes van 1ste deel van seizoen 9?
42.quote:
quote:Het team krijgt te maken met een excentrieke kunstenaar die overleden mensen laat poseren, zodat het lijkt of ze nog leven. Het team treft zijn slachtoffers aan op bankjes in het park en in telefooncellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |