Tsja... En straks gaat Grissom er ook nog uit... De definitieve doodsteek voor de serie wellicht...quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef Wurdsje het volgende:
ik vind de afleveringen steeds matiger worden van CSI LV terwijl ik ze bij Miami en NY steeds sterker vind worden..
mja het lijkt wel alsof ze geen leuke dingen meer weten te verzinnen (wat opzich niet heel gek is na 9 seizoenen).. misschien moeten ze gewoon maar stoppen met de serie..quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja... En straks gaat Grissom er ook nog uit... De definitieve doodsteek voor de serie wellicht...
eeh.. neej..quote:Op woensdag 10 september 2008 12:05 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja het lijkt wel alsof ze geen leuke dingen meer weten te verzinnen (wat opzich niet heel gek is na 9 seizoenen).. misschien moeten ze gewoon maar stoppen met de serie..
ahh niks gemist dus..quote:Op maandag 22 september 2008 23:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hmm... minder aflevering vandaag..
Ah dus toch... Werd hier ook geroepen maar ik antwoordde "die zal nu toch intussen wel bejaard zijn"....quote:Op maandag 29 september 2008 22:54 schreef Djeez het volgende:
Saaie aflevering, alleen wel cool dat Peggy Bundy erin speelde...
Boehoehoe ik heb ´m dus ook gemist....quote:Op maandag 8 september 2008 22:21 schreef Koen66 het volgende:
En jawel, ik was zowaar op tijd..... Had dankzij vakantie tot vorige week zaterdag dus trailers gemist en de 1e nieuwe vorige week gemist.........
Was wel een aardige aflevering vandaag, al zag ik ze beter.... Uiteraard ging tijdens de aflevering weer 2x de telefoon, om een of andere reden moet iedereen tijdens CSI altijd zo nodig bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die aflevering van gister! wist wel ongeveer wat er moest gebeuren maar ik kijk lv niet meer echt enorm.. maar anagezien ik half ziek op bed lag... kon ik mooi eens weer wat van csi zien! zomaar warrickje!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:23 schreef BlueCurl het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die aflevering van gister! wist wel ongeveer wat er moest gebeuren maar ik kijk lv niet meer echt enorm.. maar anagezien ik half ziek op bed lag... kon ik mooi eens weer wat van csi zien! zomaar warrickje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]Als het goed is wel ja.. maar dat weet ik niet zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:23 schreef BlueCurl het volgende:Zomaar CSI fan-af plotseling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die aflevering van gister! wist wel ongeveer wat er moest gebeuren maar ik kijk lv niet meer echt enorm.. maar anagezien ik half ziek op bed lag... kon ik mooi eens weer wat van csi zien! zomaar warrickje!
Of alleen nog maar aan t kijken via Internet?
Same shit, different day
SC hopper present
Die heeft alles al gezien joh.. is niet voor niets een CSI Junkiequote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zomaar CSI fan-af plotseling?Of alleen nog maar aan t kijken via Internet?
gadverdamme zeg..quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vanaaf waarschijnlijk 2 herhalingen...
Volgende week de 20e dus een nieuwe CSI: New York ipv Las Vegas op de maandag ???quote:Stella belandt in een hachelijke situatie als er brand uitbreekt in haar appartement en ze haar buren in veilig-
heid moet brengen. Als de brand is geblust, worden Stella's collega's ter plaatse geroepen omdat er een stoffelijk overschot in het flatgebouw is gevonden.
20-10 om 20:30 uur, RTL 4
Volgende week dus,ben benieuwd of het nieuw is!
jep..quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:12 schreef Koen66 het volgende:
Quote van de 'buren':
[..]
Volgende week de 20e dus een nieuwe CSI: New York ipv Las Vegas op de maandag ???
die worden volgens mij nu pas in Amerika uitgezonden.. dus het zal nog wel even duren..quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Inderdaad.. Nog geen nieuws over de nieuwe afleveringen...
quote:CSI scoort met Laurence Fishburne
HOLLYWOOD - De Amerikaanse kijkers van de hitserie CSI lijken tevreden te zijn met de nieuwe hoofdrolspeler Laurence Fishburne. De eerste aflevering waarin de acteur te zien was, trok bijna 21 miljoen kijkers. Dat zijn er 3 miljoen meer dan het gemiddeld aantal kijkers van de afgelopen weken.
Dat meldt het entertainmentblad Variety zaterdag. De 47-jarige Fishburne vervangt acteur William Peterson, die negen seizoenen lang de hoofdrol vertolkte van onderzoeker Gil Grissom. Peterson maakte onlangs bekend de serie te verlaten. Hij wil zich in de toekomst meer op het theater gaan richten.
Hitserie CSI vertelt over een groep forensisch rechercheurs die moorden oplossen. De reeks trekt over de gehele wereld honderden miljoenen kijkers.
quote:Wanneer kan ik nieuwe afleveringen zien van CSI?
Vanaf 23 februari nieuwe afleveringen! Seizoen 9 op RTL 4. Tijd: 20.30 uur.
niet helemaal waar.. kijk maar in t het topicquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:09 schreef rooie60 het volgende:
Miami is de volgende dag.......ook nieuwe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |