Helemaal waar.. vond het ook maar matig..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:55 schreef AnnaStesia het volgende:
Was een verschrikkelijk stomme aflevering,ben halverwege afgehaakt en dat doe ik echt nooit,zelfs herhalingen kijk ik uit
Dankje..quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:26 schreef AnnaStesia het volgende:
Mooie OP!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:26 schreef AnnaStesia het volgende:
Mooie OP!
We zijn op dit moment bij aflevering 9: Cockroachesquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef soapie het volgende:
Idd mooie OP..
Heb nog niks van seizoen 8 gezien, hoever zijn ze daarmee nu???
copyright bij de creatieve geest van BlueCurlquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
copyright by CBS (plaatjes)en mijn toetsenboard/muis
Wat dan precies? Ik vond em wel coolquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:34 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik vond de aflevering nogal tegenvallen eerlijk gezegd
vooral dat vage stuk met Warrick vond ik nogal jammerlijk..quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wat dan precies? Ik vond em wel cool
Maar dat is juist het verhaal ook omwille van het verleden van Warrickquote:Op woensdag 2 april 2008 00:16 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
vooral dat vage stuk met Warrick vond ik nogal jammerlijk..
ach ja smaken verschillen.. in tegenstelling tot Miami en New York (waar de afleveringen steeds beter worden) vind ik de afleveringen steeds minder worden bij Las Vegas...quote:Op woensdag 2 april 2008 00:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Maar dat is juist het verhaal ook omwille van het verleden van Warrick
laten we het daar maar op houdenquote:Op woensdag 2 april 2008 01:03 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ach ja smaken verschillen.. in tegenstelling tot Miami en New York (waar de afleveringen steeds beter worden) vind ik de afleveringen steeds minder worden bij Las Vegas...
ben benieuwd.. Hopelijk is ie beter dan de vorige aflevering..quote:Op maandag 7 april 2008 15:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Liggen met honden seizoen 8, aflevering 10
Grissom en zijn team belanden in de wereld van de illegale hondengevechten. Ze proberen er zo achter te komen wie er verantwoordelijk is voor de dood van een rijke socialité.
Warrick doet ondertussen zijn best om zijn naam te zuiveren in de moordzaak waarbij een stripper is omgebracht.
07-04 om 20:29 uur, RTL 4
Spannundquote:
Ook hier.. hou de promo's en deze topics in de gatenquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:04 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm afleveringen uit december 2007.. Zal wel niet lang meer duren voordat ook CSI:LV in herhalingen gaat vallen.....
quote:Volgende aflevering
Crime Scene Investigation
Bull
Amerikaanse misdaadserie Serie waarin het forensische team van CSI allerlei criminele zaken oplost.
Het team snelt zich naar een wel heel bijzondere plaats delict: de arena van de jaarlijkse stierenrodeo in Las Vegas.
Daar zijn twee moorden gepleegd.Al snel wordt duidelijk dat deze misdrijven mogelijk verband houden met illegale stierenfokpraktijken.
14-04 om 20:29 uur, RTL 4
mja idd.. beetje jammerlijk dat het zo matig uitgewerkt is tot nu toe..quote:Op maandag 14 april 2008 22:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Matige aflevering.. Grappig dat Molly (King of Queens) erin speelde..
WIl trouwens ook de uitkomst van de Warrick verhaallijn graag weten..
Die kans groot ja..quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:41 schreef Djeez het volgende:
Ik ben bang dat vanaf volgende week er weer herhalingen op komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het gedaan had, maar bleef toch redelijk ingespannen (ondanks een hinderlijk telefoontje) kijken....
Opgegraven lijk zag er nog redelijk uit na al die tijd....
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:45 schreef ddx het volgende:
al bekend of en wanneer nieuwe afleveringen komen ?
yep.. dit was helaas al veel langer bekend.. erg jammer..quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:04 schreef AnnaStesia het volgende:
Gil Grissom verlaat CSI
Uitgegeven: 17 juli 2008 06:37
Laatst gewijzigd: 17 juli 2008 06:41
LOS ANGELES - Hoofdrolspeler William Petersen verlaat de hitserie CSI. Dat meldt de BBC. De acteur, die teamleider Gil Grissom speelt, maakte vanaf de eerste aflevering van het eerste seizoen deel uit van de vaste cast van de serie.
Petersen (55) wil zich meer op het theater gaan richten. De laatste aflevering waarin hij zijn opwachting maakt, wordt begin volgend jaar uitgezonden. Diverse illustere personages uit het CSI-verleden zullen tijdelijk terugkeren in aanloop naar het afscheid van Grissom.
Onder hen bevinden zich in elk geval twee vrouwen voor wie de emotieloze Grissom de afgelopen jaren affectie heeft getoond: zijn voormalige collega Sara Sidle, die in het achtste seizoen al afscheid nam van de serie, en Lady Heather, een sm-meesteres met wie de rechercheur een haat-liefderelatie onderhoudt.
Nieuwe personage
De leegte die Petersen met zijn vertrek achterlaat, wordt opgevuld door een nieuw mannelijk karakter. De producenten kunnen nog niet zeggen welke acteur het nieuwe personage gaat vertolken. Hitserie CSI vertelt over een groep forensisch rechercheurs die moorden oplossen in Las Vegas. De serie trekt over de gehele wereld honderden miljoenen kijkers
![]()
![]()
![]()
quote:Laurence Fishburne in CSI als vervanger Gil Grissom
Laurence Fishburne komt de cast van de Amerikaanse televisieserie Crime Scene Investigation versterken. Dat lieten de makers van de serie maandag weten. Hij vervangt hoofdrolspeler William Petersen, beter bekend als Gil Grissom.
Petersen behoorde tot de vaste cast sinds het begin van de CBS-serie over een team forensisch onderzoekers uit Las Vegas in 2000. Vorige maand kondigde hij zijn vertrek aan per begin volgend jaar. Petersen verlaat de serie niet volledig: als uitvoerend producent blijft hij aan.
Fishburne gaat de rol spelen van een rechercheur die een groot geheim met zich meedraagt. Het karakter wordt in de negende aflevering van het aankomende tiende seizoen geïntroduceerd.
De acteur was voor de makers van de politieserie de eerste keuze als vervanger van Petersen. "Hij is een krachtige en intense acteur", lieten de uitvoerend producenten weten in een verklaring.
Fishburne verklaarde dat hij zelf nog nooit een aflevering van CSI had gezien voordat hij werd benaderd. Maar na het zien van oude afleveringen was hij naar eigen zeggen direct overtuigd. "Wow, dit gaat zeker werken", herinnerde hij zich zijn gedachten. Fishburne liet weten dat hij ook in films blijft spelen, en CSI ziet als 'een welkome afwisseling'.
De 47-jarige Fishburne ontving in 1993 een Oscar voor zijn vertolking van Ike Turner in de film 'What's love got to do with it' en in 1992 een Tony Award voor zijn rol in de film 'Two trains running'. Verder heeft hij een niet onbelangrijk rolletje gehad in een obscuur filmpje genaamd 'The Matrix'.
De makers van de serie lichtten overigens ook een tipje van de sluier op over hoe Gil Grissom uit de serie wordt geschreven. Ze lieten weten dat de leider van het onderzoeksteam zijn leven wil overdenken na ingrijpende persoonlijke gebeurtenissen.
nog steeds geen nieuws..quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:45 schreef ddx het volgende:
iemand enig idee of er alweer nieuwe afleveringen aan zitten te komen ?
mja ik las het ook en dacht ik heb het nog niet gezien.. maar ook ik kan er geen zekerheid over gegeven..quote:Op maandag 1 september 2008 18:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
!!!VANAVOND WAARSCHIJNLIJK NIEUWE AFLEVERING!!!
Crime Scene Investigation
Grissoms hemelse komedie
Amerikaanse misdaadserie Serie waarin het forensische team van CSI allerlei criminele zaken oplost.
Grissom is ziek, maar hij zal zijn bed niet zien, omdat hij zich over een zaak moet buigen waarbij een belangrijke getuige is vermoord.
De kans dat een gevaarlijk bendelid achter de tralies belandt, is hiermee gereduceerd.
01-09 om 20:30 uur, RTL 4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |