mag ik een TR (what te fok is een TR) van jou aan mijn rok hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hou nou eens op met mekaar afzeikenDe eerst volgende krijgt een TR aan zijn broek. Ik ben het helemaal zat
![]()
![]()
Ach zolang dat betekend dat B of A niet wint....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:02 schreef fredfik het volgende:
ik lach me kapot als clair met de winst gaat lopen
Sorry zal het niet meer doen,maar soms kan ik het zelfs niet laten.Het is ook nooit goed wat we schrijven en erger me daar dan aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hou nou eens op met mekaar afzeikenDe eerst volgende krijgt een TR aan zijn broek. Ik ben het helemaal zat
![]()
![]()
Wij wel Ruud... wij wel...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NSBWij lossen het zelf wel op.
Toch
![]()
das niet waar, ze hadden het erover.... maar de laaste anderhalve gaan ze er weer vanuit dat ernog 2 ontslagrondes komenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
De bewoners hebben het er zelf steeds over. Ze zijn als ik het goed begrijp, er zelf nog steeds niet van overtuigd. In DGK kan alles.....
Thnx Leandra....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was onderdeel van het "finaleplan" wat de bewoners zelf ingediend hebben.
Hier een linkje naar de inhoud van het plan dat op 19 maart geschreven is.
Vast wel. Ik heb de indruk dat er de laatste tijd veel doorkomtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:25 schreef Desii het volgende:
Ziezo.... ff een kaart gestuurd naar Huppel dat hij moet kappen met dat softe gedoe en op actie zitten te wachten ri. Brian en Amanda (verbaal)
Dat Claire wel lief is, maar een onnozel, wiebelig kind.... ben benieuwd of tie doorkomt
jawel, hoor. Huub is over de zeik.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:28 schreef Ziet het volgende:
missie geslaagd vinden brian en amanda
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:26 schreef mootie het volgende:
Huub had meteen door dat Amanda iets in haar schild voerde! En het plan van B en A dondert in het water. En Huub en Claire hebben een lekker stukje taart.
Geweldig dat Huub het compleet anders ziet dan Brian en Amandaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:28 schreef Ziet het volgende:
die kan Huub zo terugkaatsten... niemand heeft hem met zijn jaardag gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:21 schreef Katewalker het volgende:
Brian en Amanda zoeken een uitlaatklep voor hun agressie...alle keren dat ik gedurende de dag kwam luisteren hadden ze het over Huub en het spel en de ontslagronde en weer over Huub..Jaap uithoren...en nu willen ze Huub dissen door hem vragen te stellen over het niet feliciteren van Brian...met als reden om hem te laten voelen dat hij een min mannetje is omdat zij dat vinden en daarom moet Huub dat uuhh..bevestigen....?..zoiets...de rare gedachtenkronkels van die twee zijn moeilijk te volgen..
Ik vond hem buitengewoon mislukt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:28 schreef Ziet het volgende:
zo is dat, even vol gas en dan weer dimmen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NSBWij lossen het zelf wel op.
Toch
![]()
nee ruudje... ik zit nog te wachten op je TR-behandelingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vast wel. Ik heb de indruk dat er de laatste tijd veel doorkomtZal ik eens een vette ANTI-Huub sturen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |