quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Oh over 8 jaar al!
Waarom hebben ze invredesnaam een gedeelte gedaan?
Ervan uitgaan dat Huntelaar en Davids nog een seizoen doorgaan, anders zou ik graag de Zeeuw zien op de plek van Davids en Suarez op Huntelaar zijn plaats.quote:Stekelenburg
Silva aankoop Vermaelen Vertonghen
Davids Lindgren
Kennedy Perez De Jong
Huntelaar
Ze moeten het ook echt hebben van afdankertjes daarquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:14 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord neemt wederom amateur op proef
Een oud-speler van Ajax. Toch grappig waar die allemaal gaat spelen.
wat een kutjes die Ajax Supporters Raad (ASR). hebben ze ook nog invloed ofzo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Oh over 8 jaar al!
Nutteloos dus die ASR. Ongelooflijk dat we ons weer eens hebben af laten schepen met mooie beloftes over die stoeltjes.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Oh over 8 jaar al!
wat is DAT ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:27 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Gentenaar op het drukke trainingsveld
Zullen vast een betere linksback zijn dan furbyquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:30 schreef toma het volgende:
[..]
wat is DAT ?![]()
onze nieuwe achterhoede ?
Of de opblaaspoppen van zijn vrouw.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:31 schreef Wooldoor het volgende:
Waarschijnlijk de nieuwe aankopen van van Geel.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:27 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Tijdens een training van Ajax loopt er een mysterieuze man met een hoed en snor rond. Duidelijk vermomd. Adrie Koster heeft meteen in de gaten dat het om Bert van Marwijk gaat, gezien zijn kromme stand van z'n benen. Adrie roept Bert bij zich, en vraagt of hij hem ergens mee van dienst kan zijn. "Nou," zegt Bert, "ik kwam eigenlijk kijken hoe jullie trainen, aangezien jullie bijna altijd winnen en veel scoren."
"Dat komt zo," zegt Adrie, "ik laat ze regelmatig tegen etalage poppen trainen, dat is goed voor het zelfvertrouwen aangezien ze dan vaak scoren en veel plezier hebben." Van Marwijk antwoordt: "Dank je voor de tip Adrie, dat ga ik ook maar eens toepassen."
De volgende dag gaat de telefoon en Bert van Marwijk hangt in paniek aan de lijn en roept: "Adrie, wat moet ik nu doen? De etalage poppen staan met 2-0 voor."
De vervangers voor Johny worden getest.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:30 schreef toma het volgende:
[..]
wat is DAT ?![]()
onze nieuwe achterhoede ?
die pop die de voorzet gaf meteen contracteren!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:27 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
die krijgen ongetwijfeld een contract op advies van Marco dan he.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De vervangers voor Johny worden getest.
Was vast niet de kennedy popquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
die pop die de voorzet gaf meteen contracteren!
Zouden ze daar wel voorbij komen met een bal aan de voet?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:27 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kijk jij op een Ajax site ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:47 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom staat er zoveel onzin op ajaxshowtime ?
om jou te pesten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:47 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom staat er zoveel onzin op ajaxshowtime ?
Volgens mij is het van Colin echt een 1 april grapquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:04 schreef Branieschopper het volgende:
Wat een tegenstrijdigheid.. Bakkie en Colin's contract verlengen en "het kapitaal moet weer op het veld staan"...
*Zucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |