quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:52 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook maar deel 2 aanklikken gaat niet want daar is het ook deel 1, is 1 link
Editaments::: http://www.tmf.nl/video/15341/valerio_duikt_onder_1_deel_2.html
gewoon wat cijfertjes veranderd en ik had de link![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:06 schreef BOYS1985 het volgende:
Alle joden zijn homo's
http://player.omroep.nl/?aflID=6747146&md5=8115ea93d99d777eab6afa6da24c7634
'
Fok word er erg enthiousiast van![]()
AjaxShowtime, ronduit gelul dus.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:55 schreef Bluepanther het volgende:
Van Basten ziet het zitten in Kennedy, ( ajaxshowtime.com )
Ik geloof er echt geen reet van. Colin was al een grap (trouwens nog niet zeker of hij daar zelf op in gaat), maar nog een bankzitter? VI is sowieso een kankerblad. Geef mij één reden voor een langer verblijf van Bakircioglu.quote:
Omdat hij goed speelde bij Twentequote:Op woensdag 26 maart 2008 15:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen reet van. Colin was al een grap (trouwens nog niet zeker of hij daar zelf op in gaat), maar nog een bankzitter? VI is sowieso een kankerblad. Geef mij één reden voor een langer verblijf van Bakircioglu.
Hij kan niet met de echte druk omgaan. Met alle respect voor Twente, maar daar is het verwachtingspatroon veel lager.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik snap dat niet. Vorig seizoen bij Twente was hij geweldig. Hoe kan het dan dat hij nu geen bal meer raakt?
Nee, hij kan niet met het geld en de status omgaan. Hij is binnen volgens hemzelf, hij heeft het gemaakt. De PC hooft is van hem.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij kan niet met de echte druk omgaan. Met alle respect voor Twente, maar daar is het verwachtingspatroon veel lager.
Z'n contract.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen reet van. Colin was al een grap (trouwens nog niet zeker of hij daar zelf op in gaat), maar nog een bankzitter? VI is sowieso een kankerblad. Geef mij één reden voor een langer verblijf van Bakircioglu.
Oh over 8 jaar al!quote:Gracht in ArenA blijft nog altijd gracht
De Ajax Supporters Raad (ASR) is voor 12 maart voor derde keer bij elkaar gekomen. Er kwamen antwoorden op een paar prangende supportersvragen.
Belangrijkste punten: de Arena gaat de stoeltjes pas over (minimaal) acht jaar vervangen en de gracht wordt niet dichtgebouwd.
Wat een onzin, weet zeker dat hij voor minder geld wel zou willen slagen bij Ajaxquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet met het geld en de status omgaan. Hij is binnen volgens hemzelf, hij heeft het gemaakt. De PC hooft is van hem.
Typische zakkenvuller voetballer.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Oh over 8 jaar al!
Waarom hebben ze invredesnaam een gedeelte gedaan?
En anders had hij wel naar een middenmotor in Engeland gegaan als hij dat echt zo belangrijk vindt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat een onzin, weet zeker dat hij voor minder geld wel zou willen slagen bij Ajax
Ik ben niet iemand die gaat zeuren over stoeltjes, gracht etc. Maar als je iets belooft moet je het ook waarmaken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En anders had hij wel naar een middenmotor in Engeland gegaan als hij dat echt zo belangrijk vindt.
Verder dat bericht van die stoeltjes, tja... Er werd gezegt dat het binnen drie jaar geregeld zou worden. We hebben zelfs met vuilniszakken uitgeprobeert hoe AFC AJAX zou staan op Oost eerste ring... Ach ja, ik kijk nergens meer van op.
Denk niet dat dat een rol speelt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet met het geld en de status omgaan. Hij is binnen volgens hemzelf, hij heeft het gemaakt. De PC hooft is van hem.
Typische zakkenvuller voetballer.
En Urzaiz dan weer niet. Ik snap het niet meer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:06 schreef devv05 het volgende:
Kennedy en ColinDat geeft echt weer hoop voor volgend seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |