quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef denthemen het volgende:
Iedereen had vertrouwen in Van Basten, nu mag Colin blijven en nu is het weer een drama
Waan van de dag hé
Hoewel ik het met deze beslissing niet eens ben, heb ik nog steeds het volste vertrouwen in Van Basten hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef denthemen het volgende:
Iedereen had vertrouwen in Van Basten, nu mag Colin blijven en nu is het weer een drama
Waan van de dag hé
Grote onzin, Urby Emanuelson is gewoon géén verdediger.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:21 schreef Noshiba het volgende:
vind het overdreven dat iedereen van blablabla colin dit dat, die gozer heeft gewoon een aantal matige wedstrijden erop zitten, maar toen zocht iedereen een pispaal.
Hij doet het gewoon redelijk en is gewoon handig voor erbij, tuurlijk heeft hij geen basisplek hij moet vechten voor een plek op de bank maar so be it,
de enigste die echt weg moet is urby want 6 van de 10 doelpunten (en dat is rëeel) komen van een fout door hem!
Ik ben benieuwd hoe, en wanneerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:36 schreef Jasza het volgende:
Afscheid van Sjon word wel indrukwekkend denk ik zo.
Wat nou eigen mensen? Van Geel is geen van ons en zal dat nooit worden.quote:
Ik hoop het echtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal wel 20e tegen Heracles worden![]()
Over 5 jaar issie terug daar ben ik van overtuigd
Waarom?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat nou eigen mensen? Van Geel is geen van ons en zal dat nooit worden.
Grote bedrieger is het.
Dat laatste lijkt me inderdaad wel, deed Raffie volgens mij ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Afscheid is sowieso niet tijdens de Play-Offs, omdat die door een groot deel van de fanatieke supporters worden geboycot. Lijkt me dus logisch dat het tegen Heracles-thuis wordt. En daarna zal John ook nog wel het home in gaan voor zijn afscheid.
Ja, maar dat was in die tentquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me inderdaad wel, deed Raffie volgens mij ook.
Hehe, denk dat John dat ook wel doetquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, maar dat was in die tent
Bij Ries en Aron was het wel in het home. Die stelden nog een vaatje bier beschikbaar.
De beste daad van Van Geel tot nu toe bij Ajax is dat hij mij een keer een biertje heeft gegeven in het home.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe, denk dat John dat ook wel doet![]()
Dat zijn wel de mooiere momenten, als de spelers ff het home inkomen.
Hier krijg je toch tranen vanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:12 schreef tha_dark het volgende:
Ondanks deze kuttijden nog even een kippenvel filmpje van toen het nog wel goed ging met Ons Aller Ajax:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |