Denk dat dat wel meevalt. Als bondscoach heb je de mogelijkheid om dingen uit te proberen. Dat heeft ie gedaan. Stel dat het goed had uitgepakt...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van Basten, de man die het ook zag zitten in Romano Denneboom, Dave v/d Bergh etc.
Colin tekent niets wat ie nog niet getekent heeft vorig jaar. Hij had een contract met daarin een optie voor nog twee jaar er bij. Ajax heeft de optie gelicht, Colin zelf heeft daar verder geen inspraak bij gehad. Dat blijkt ook wel uit het feit dat hij het via zijn zaakwaarnemer te horen moest krijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:38 schreef Han-Pekel het volgende:
Collin krijgt een nieuw contract zodat Ajax nog wat aan hem verdient lijkt me...elke cent is er één. Denk ook niet dat MvB iets in hem ziet, ik denk niet eens dat hij hem dúrft op te stellen, puur en alleen al om de fans tevreden te houden.
Toch wel vreemd ook vanaf de andere kant gezien dat Collin zoiets heeft van..mwah waarom niet? ik teken graag een nieuw contract bij een club waar ik wordt uitgekotst!!
Is het niet de verantwoordelijkheid van zowel de TD als de Trainer om een selectie op het gewenste niveau te houden/brengen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jep. Van Geel wilde Colin helemaal niet. Hij wilde Boakye behouden. Daarom is het ook te gek voor woorden dat sommigen hier denken dat Van Geel Colin wil behouden. Dit is een beslissing van Van Basten geweest.
Nogmaals, Van Geel heeft al genoeg gefaald, maar om hem overal de schuld van te geven is wel heel erg kortzichtig.
Oke, dan zal er wel concrete interesse zijn voor Ogararu..anders zou Ajax dat nooit doen. En btw, Collin als 3e rechtsback in de selectie lijkt me geen groot probleem.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Colin tekent niets wat ie nog niet getekent heeft vorig jaar. Hij had een contract met daarin een optie voor nog twee jaar er bij. Ajax heeft de optie gelicht, Colin zelf heeft daar verder geen inspraak bij gehad. Dat blijkt ook wel uit het feit dat hij het via zijn zaakwaarnemer te horen moest krijgen.
Daar wordt je blij van...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Mazzelpik die Colin. Krijgt gewoon weer een gratis seizoenskaart.
Een gast van 27 als 3e man?? Daar moet Ajax godverdomme jeugdspelers voor hebben! Ajax is geen club waar spelers die al over de helft van hun carriere als 2e of 3e man dienen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:53 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
Oke, dan zal er wel concrete interesse zijn voor Ogararu..anders zou Ajax dat nooit doen. En btw, Collin als 3e rechtsback in de selectie lijkt me geen groot probleem.
Voor 500k per jaar + gratis seizoenskaart zou ik dat nog wel een paar seizoenen volhouden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:08 schreef toma het volgende:
[..]
Daar wordt je blij van...
weer een jaar vol ergernissen, zonder CL en zonder prijzen.
Ik weet zeker dat Van Geel het Van Basten heeft afgeraden. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Van Geel van gedachten veranderd is, omdat Colin dit seizoen zo geweldig gespeeld heeft. Maar blijkbaar wilde Van Basten niet luisteren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is het niet de verantwoordelijkheid van zowel de TD als de Trainer om een selectie op het gewenste niveau te houden/brengen?
Indien ja, dan lijkt het mij zeker wel dat iemand als V Geel die Colin gedurende dit seizoen heeft meegemaakt een dusdanig gevormde mening heeft over Colin om v Basten ten sterkste af te raden een contractverlenging aan te bieden.
laat die jeugdspelers maar lekker ergens aan uitgehuurd worden en elke week spelen. Denk dat ze dan iets sneller en beter ontwikkelenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:11 schreef toma het volgende:
[..]
Een gast van 27 als 3e man?? Daar moet Ajax godverdomme jeugdspelers voor hebben! Ajax is geen club waar spelers die al over de helft van hun carriere als 2e of 3e man dienen.
Klopt, uitlenen en dan alsnog tekort komen voor het beoogde Ajax-niveau, schiet je veel mee op!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:14 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
laat die jeugdspelers maar lekker ergens aan uitgehuurd worden en elke week spelen. Denk dat ze dan iets sneller en beter ontwikkelen
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef Mr.Mills het volgende:
Te belachelijk voor woorden toch eigenlijk dat Colin ongeveer 4 keer zoveel verdiend als Balkenende.
noem m maar op, die briljante rechts-back die nu in de jeugd speelt van het kaliber kluivert, seedorf, davids, vdv, wesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, uitlenen en dan alsnog tekort komen voor het beoogde Ajax-niveau, schiet je veel mee op!
Michael Reiziger is na zijn verhuur goed teruggekomen, maar jongens als Patrick Kluivert, Edgar Davids en Clarence Seedorf zijn zo goed geworden omdat ze meteen de kans kregen in het eerste van Ajax.
Was het maar een grapquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:28 schreef DANILXL het volgende:
ajax is vroeg met de 1 april grap dit jaar
Emmanuel Boakye liep in eigen jeugd, maar mocht weg. Niet van hetzelfde niveau als de toppers die jij noemt, maar wel beter dan Jurgen Colin en al van Ajax.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:30 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
noem m maar op, die briljante rechts-back die nu in de jeugd speelt van het kaliber kluivert, seedorf, davids, vdv, wes
Ook belangrijk: de Herdgang en het bijbehorende thuisgevoel. Voor veel jongens zoals Gomes zeer belangrijk. Lijkt het bij Ajax totaal aan te ontbreken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk dat menig voetballer toch wel de voorkeur heeft voor PSV, geen geouwehoer, veel prijzen, europees voetbal en perspectieven tot doorstroming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |