Aerts kreeg de voorkeur bij Willem II, net als Waterman in Jong Oranje. Zegt genoeg denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:05 schreef _Mike_ het volgende:
Vermeer keept vandaag bij Jong Oranje, ik heb hem eigenlijk nog nooit zien keepen op Ajax Willem II na. Is het een talentje?
Whehe, slechter dan Aerts onmogelijk, in de wedstrijd Ajax - Willem II keepte hij in 60 minuten beter dan ik Aerts heb zien keepenquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Aerts kreeg de voorkeur bij Willem II, net als Waterman in Jong Oranje. Zegt genoeg denk ik.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:10 schreef _Mike_ het volgende:
Whehe, slechter dan Aerts onmogelijk, in de wedstrijd Ajax - Willem II keepte hij in 60 minuten beter dan ik Aerts heb zien keepen
quote:
dat zou wel heel sneu zijn voor Jurgenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het van Colin echt een 1 april grap
sorry.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:34 schreef Breach het volgende:
En roepen dat we dat nu al zijn is niet grappig![]()
Ik denk dat hij er zelf nog het hardst om lacht.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:33 schreef toma het volgende:
[..]
dat zou wel heel sneu zijn voor Jurgen
Je eigen keeper minder vaak hebben zien spelen dan Feyenoorder Aertsquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:31 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ] floppie komt weer langs hoor
Vermeer was dramatisch slecht tegen Ajax hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Whehe, slechter dan Aerts onmogelijk, in de wedstrijd Ajax - Willem II keepte hij in 60 minuten beter dan ik Aerts heb zien keepen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] floppie komt weer langs hoor
Ja hij heeft ook zo veel minuten voor ons gespeeld he?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je eigen keeper minder vaak hebben zien spelen dan Feyenoorder Aerts
Toen speelde ie wel in een team dat praktisch elke week met dezelfde 11 op het veld stond. En ik denk dat Ajax dit seizoen nog geen wedstrijd met dezelfde 11 is begonnen, dat kan een oorzaak zijn voor zijn zwakke spel.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:09 schreef denthemen het volgende:
Ik zie het ook wel zitten, vorig jaar een topspeler, het kan niet zo zijn dat hij nu niet meer kan voetballen
quote:
bizar dat zo iemand op de bank zit jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb net even Jong Oranje gekeken en het is eeuwig zonde dat Aissati zijn contract bij psv heeft verlengt. Ik had hem graag bij ons op 10 zien spelen. Ik denk dat hij er zelf ook wel behoorlijk van baalt dat hij nog steeds daar zit.
Jaja.quote:26/3/2008 - Van Geel: geen kernspelers meer weg in voorbereiding nieuwe seizoen
(Gepost door RvN)
In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Martin van Geel weten dat Ajax in de voorbereiding van het komende seizoen geen belangrijke spelers meer zal verkopen. 'We hebben intern de afspraak gemaakt dat we ons niet meer laten verrassen. Vanaf de eerste dag van de voorbereiding op het nieuwe seizoen willen we absoluut geen kernspelers meer laten vertrekken.'
De afschrijvingen van de stoeltjes gaan over 20 jaar vertelde men. Ajax heeft het wel geprobeerd, wel is er de toezegging dat er over 8 jaar Ajax stoeltjes komen. Natuurlijk is 8 jaar te lang en de ASR zal zich er echt niet zomaar bij neerleggen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Oh over 8 jaar al!
Waarom hebben ze invredesnaam een gedeelte gedaan?
Timmerquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:56 schreef PaRaR het volgende:
Nederland achter met 2 - 0 tegen Oostenrijk na 19 minuten! Volgens mij wordt Stekelenburg gemist.
Marco moet gaan keepen van jou?quote:
Nee precies, heerlijk al die MvB bashers zoal Danilquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:35 schreef Jasza het volgende:
Met Timmer op doel is het ook niet raar natuurlijk.
Ajax heeft meer tegendoelpunten van Feyenoord hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:35 schreef Jasza het volgende:
Met Timmer op doel is het ook niet raar natuurlijk.
Goh, nu even nadenken sherlock wie keept er normaal bij Nederland?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:43 schreef albertfriet het volgende:
[..]
Ajax heeft meer tegendoelpunten van Feyenoord hoor
Die ken ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:47 schreef albertfriet het volgende:
[..]
http://www.tmf.nl/tv-radio/tvgids/valerioduiktonder/
Hier een link naar alle afleverigen van Valerio duikt onder. Het leukste is nog die gozer die bang is voor Valerio![]()
![]()
Ach, als hij het geluk maar meeneemt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:30 schreef JeroenV het volgende:
Lucky Oranje
en al die feyenoorders stoer doen over hofleverancierquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:41 schreef RayMania het volgende:
1-3: Sneijder --> Huntelaar.
2-3: Van der Vaart --> Heitinga.
3-4: Huntelaar.
Wel leuk om te zien.
De 3-3 was ook een assist van Klaas.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:41 schreef RayMania het volgende:
3-1: Sneijder --> Huntelaar.
3-2: Van der Vaart --> Heitinga.
3-4: Huntelaar.
Wel leuk om te zien.
niks gebrokenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:40 schreef Jasza het volgende:
FT Armenia [1 - 0] Kazakhstan
68' [1 - 0] E. Manucharyan
En Seedorfquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:43 schreef Jasza het volgende:
Hadden we VDV en Sneijder nog maar.
No way dat is de enige speler die Marco beter gaat maken volgend jaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:43 schreef M0NTANA het volgende:
De marktwaarde van KJH zal best omhoog gaan, toch ben ik na vanavond nķg banger dat hij vertrekt.
Niet generaliseren, dat waren er maar een paarquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
en al die feyenoorders stoer doen over hofleverancier
Waren we de hofleverancier van de basis 11, of niet?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh ja, D-K met zijn hofleverancier![]()
Wat een droeftoeter.
hoeveel zou dat zijn dan na een oefenwedstrijd waar iemand 2x scoortquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:43 schreef M0NTANA het volgende:
De marktwaarde van KJH zal best omhoog gaan, toch ben ik na vanavond nķg banger dat hij vertrekt.
Doet het pijn dat je idool niet bij de selectie zat?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ben je debiel ofzo? Of heb je last van het syndroom van down? Kun je niet lezen?
Waren we de hofleverancier van de basis 11, of niet?
2 keer scoren en ene assist .... en het feit dat hij in de competitie nog makkelijker scoort. Die twee goals staan niet los maar bevestigen gewoon zijn kwaliteiten... en clubs zullen Ajax daarom wel snel benaderen jammer genoegquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoeveel zou dat zijn dan na een oefenwedstrijd waar iemand 2x scoort
Ja. En deed het pijn dat je held in 30 minuten drie kapitale fouten maakte? Gelukkig waren daar die kutjoden nog die er voor zorgden dat het toch nog goed kwamquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Graag een reactie op mijn vraag. Waren we hofleverancier van de basis 11, of niet?
Als je gaat kijken naar het verleden van spelers waren wij het toch echt hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je al verkocht worden na 3 goede trainingspartijtjesquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
hoeveel zou dat zijn dan na een oefenwedstrijd waar iemand 2x scoort
maar denken jullie echt 30/35 miljoen te kunnen vangen voor hem /quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je al verkocht worden na 3 goede trainingspartijtjes(zie o.a. Drenthe)
Welke held? Voortaan iets beter lezen wie mijn helden zijn. Op Timmer heb ik al 2 jaar kritiek en ik heb liever een andere keeper in de goal bij Feyenoord.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja. En deed het pijn dat je held in 30 minuten drie kapitale fouten maakte? Gelukkig waren daar die kutjoden nog die er voor zorgden dat het toch nog goed kwam.
Hebben jullie eindelijk iets om trots op te zijn, laten ze je toch weer in de steek.
Nee 10 en een broodje bapaoquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar denken jullie echt 30/35 miljoen te kunnen vangen voor hem /
van Geel verkoopt Mols nog voor 15 miljoenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar denken jullie echt 30/35 miljoen te kunnen vangen voor hem /
Oostenrijk - Nederland #1: De Guzman in voorselectiequote:Op woensdag 26 maart 2008 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je Jong Oranje gekeken? Daar had ik het namelijk ook over toen ik over hofleverancier sprak.
Hehehahahahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef jna het volgende:
[..]
van Geel verkoopt Mols nog voor 15 miljoen![]()
Jammergenoeg kan ie alleen niet inkopen
Voor de 3de keer leer eens lezen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oostenrijk - Nederland #1: De Guzman in voorselectie![]()
Je lult echt onzin pik.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bij jong Oranje zijn we net zoals bij het grote Oranje hofleverancier van de basis 11.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord is trouwens net zoals bij het grote Oranje hofleverancier van de basis 11
Wat dacht je van 0,0 hij blijft gewoon nog langerquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
doe eens serieus
denk best wel 25 miljoen zelf
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
ondanks zijn vele goals zie ik liever een beter voetballende spits voor naast KJH.
Zou geweldig zijn, maar ik geloof er niet inquote:
Wie had je in gedachte als ik vragen mag?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
ondanks zijn vele goals zie ik liever een beter voetballende spits. 30 miljoen lijkt me prima.
ben benieuwd, of zn vriendje sneijder bij oranje loop te zeggen van kom kom naar spanjequote:Op woensdag 26 maart 2008 23:39 schreef toma het volgende:
Er zal veel afhangen aan het feit ofdat Huntelaar gaat vertrekken deze zomer of niet.
net alsof het nog iets uitmaakt. Als ie maar vlamt in de play-offs.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zaterdag flammen in Hoerenveen!
Waarom? Met Huntelaar zijn jullie ook nooit kampioen geworden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:39 schreef toma het volgende:
Er zal veel afhangen aan het feit ofdat Huntelaar gaat vertrekken deze zomer of niet.
gtfoquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom? Met Huntelaar zijn jullie ook nooit kampioen geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |