Ach, liever George Ogararu dan Jurgen Colin.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:11 schreef Radegast het volgende:
Als Colin mag blijven van Marco, dan zal Ogararu wel op zeker weg moeten. Elk nadeel heb z'n voordeel.
Of beide....maar ik denk dat van Geel niet tegen v Basten ingaat, misschien is dat wel het probleem.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben bijna geneigd om te zeggen dat niet Jaakke maar Van Geel op moet bokken
quote:Ajax zet de lijn door om jeugdige talenten steeds eerder te contracteren. De B-junioren Lorenzo Ebecilio (16), Geoffrey Castillion (16), Lorenzo Burnet (17) en Florian Josefzoon (17) tekenden tot de zomer van 2011.
'We zijn blij dat deze jongens ervoor kiezen om zich op deze wijze aan Ajax te binden', legt technisch directeur Martin van Geel uit. 'Het is logisch dat we de talentvolle jeugdspelers op relatief jonge leeftijd een contract aanbieden.'
'Enerzijds omdat we veel vertrouwen hebben in de spelers die vandaag hun contract getekend hebben en anderzijds om ons te beschermen tegen de interesse van grote clubs uit grote competities.'
Prima van Martin van Geel!quote:
Ja dom van ons, v Geel is een rots in de branding wat aankopen betreft. Stupid me.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Prima van Martin van Geel!
Sowieso, denken mensen nou echt dat Van Geel besloten heeft om Jurgen Colin te behouden?
Marco van Basten zou het wel gevraagd hebben, komt ook wel overeen met zijn selectiebeleid.
Hou mijn hart vast wat betreft zijn aankopen.
Het was niet Martin van Geel die Jurgen Colin zo graag naar Ajax wilde halen. Of ben je dat al vergeten?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja dom van ons, v Geel is een rots in de branding wat aankopen betreft. Stupid me.
Als je het bericht over Colin had gelezen, dan had je niet naar Van Geel gewezen, maar dan had je gezien dat Van Basten Colin erbij wilde houden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja dom van ons, v Geel is een rots in de branding wat aankopen betreft. Stupid me.
Nee, maar Martin heeft genoeg gefaald om ook deze kutbeslissing te kunnen hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het was niet Martin van Geel die Jurgen Colin zo graag naar Ajax wilde halen. Of ben je dat al vergeten?
Ik heb het bericht gelezen en dan nog vind ik dat een TD zijn verantwoordelijkheid moet nemen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je het bericht over Colin had gelezen, dan had je niet naar Van Geel gewezen, maar dan had je gezien dat Van Basten Colin erbij wilde houden.
Verder ben ik ook absoluut geen fan van Van Geel, maar om hem overal maar de schuld van te geven gaat natuurlijk nergens over.
Heb meer vertrouwen in Martin van Geel dan in Marco van Basten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, maar Martin heeft genoeg gefaald om ook deze kutbeslissing te kunnen hebben gemaakt.
Ik eigenlijk niet in beide, v Geel wellcht iets meer omdat hij kan verkopenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb meer vertrouwen in Martin van Geel dan in Marco van Basten.
Klopt, en Marco van Basten ziet het blijkbaar ook in hem zitten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:41 schreef Han-Pekel het volgende:
Het was trouwens toch Ten Cate die Collin er zo graag bij wilde hebben?! Zwart vriendje van m van vroegah
Jep. Van Geel wilde Colin helemaal niet. Hij wilde Boakye behouden. Daarom is het ook te gek voor woorden dat sommigen hier denken dat Van Geel Colin wil behouden. Dit is een beslissing van Van Basten geweest.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:41 schreef Han-Pekel het volgende:
Het was trouwens toch Ten Cate die Collin er zo graag bij wilde hebben?! Zwart vriendje van m van vroegah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |