Een haringkopquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfde woonplaats
[..]
Ah. I see. Groot probleem, dat velen al onder behandeling van een psychologg heeft gekregen. Hmmm. Mart? Alles wel goed?
Dat ís viesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een haringkop(al vind ik haring vies
)
XP, op beide pc's (eentje heeft home, andere professional) lukt het niet. Ik begin nu een beetje mijn modem (Speedtouch 546) de schuld te geven.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Vreemd.
Welke versie van windows gebruik je?
Ik heb speirpijn en niemand heeft die nog weggemasseerd, maar verder gaat het goed hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfde woonplaats
[..]
Ah. I see. Groot probleem, dat velen al onder behandeling van een psycholoog heeft gekregen. Hmmm. Mart? Alles wel goed?
Sowieso het apparaat de schuld geven....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
XP, op beide pc's (eentje heeft home, andere professional) lukt het niet. Ik begin nu een beetje mijn modem (Speedtouch 546) de schuld te geven.
quote:
Hoi stadsgenoot!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja vooral de manier waarop je het eet![]()
Oh en hoi
Noord is ook okéquote:
Vreemd. Ik heb hier met 2 XP prof. machines geen enkel probleem om een VPN op te zetten, bij mij worden de twee opties keurig aangeboden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
XP, op beide pc's (eentje heeft home, andere professional) lukt het niet. Ik begin nu een beetje mijn modem (Speedtouch 546) de schuld te geven.
Ik niet. Bij ons heb je bergenquote:
Daar had zelfs ik geen problemen mee... Ooit, lang geleden...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb hier met 2 XP prof. machines geen enkel probleem om een VPN op te zetten, bij mij worden de twee opties keurig aangeboden.
Daarom denk ik ook dat het probleem in de modem zit. Alleen nu nog uitvinden hoe ik die zo ver krijg dat hij VPN gaat toestaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb hier met 2 XP prof. machines geen enkel probleem om een VPN op te zetten, bij mij worden de twee opties keurig aangeboden.
Ondanks de buien is het toch best zonnig de afgelopen dagen!quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ondanks de buien is het toch best zonnig de afgelopen dagen!![]()
Helga beloofde trouwens 15+ temperaturen voor volgende week.
PPTP toe laten staan (Point to Point Tunneling Protocol)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat het probleem in de modem zit. Alleen nu nog uitvinden hoe ik die zo ver krijg dat hij VPN gaat toestaan.
quote:Als u een persoonlijke firewall of een breedbandrouter gebruikt of als er zich routers of firewalls tussen de VPN-client en de VPN-server bevinden, moeten de volgende poorten en het volgende protocol worden ingeschakeld voor PPTP op alle firewalls en routers die zich tussen de VPN-client en de VPN-server bevinden:
Clientpoorten Serverpoort Protocol
1024-65535/TCP 1723/TCP PPTP
Bovendien moet u IP PROTOCOL 47 (GRE) inschakelen.
Voor informatie over de configuratie van de firewall of router en voor bevestiging dat de firewall of router wordt geaccepteerd door deze poorten en dit protocol, neemt u contact op met de fabrikant van de firewall of router, de internetprovider of de VPN-serverbeheerder.
Duidelijk verhaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
PPTP toe laten staan (Point to Point Tunneling Protocol)
[..]
Slaapse.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:19 schreef Yesse het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen weer vroeg aan de thee![]()
Tot morgen! (ik blijf hangen als dat mag)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Welterusten en tot morgenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:19 schreef Yesse het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen weer vroeg aan de thee![]()
Tot morgen! (ik blijf hangen als dat mag)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |