Kwam ik vanochtend op mijn werk, NUON, jeweets, die van de stroom, deed de draaideur het niet! Ik wurm mezelf naar binnen, kom in een donkere hal: hele gebouw zonder stroom!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, wij hebben tegenwoordig 24 uur per dag stroom
Maar nee, ik heb tegenwoordig vroeg colleges, en moet dus bijtijds naar het "pittoreske" eindhoven heen
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kwam ik vanochtend op mijn werk, NUON, jeweets, die van de stroom, deed de draaideur het niet! Ik wurm mezelf naar binnen, kom in een donkere hal: hele gebouw zonder stroom!
Gelukkig zit ik op een belangrijke afdeling. Naast ons regelen ze de hoogspanning, dus wij hebben altijd stroom.
Begin een dating-site als je je verveelt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:20 schreef Pheno het volgende:
Rustig hier op het werk en op fok. Al 2 shitcrapzooi opgelost en sta in de startblokken met #3. Alleen moet ik nog wachten op bureaucratie.
fok.dating.nl?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Begin een dating-site als je je verveelt.
dating.fok.nl..quote:
Nah, die url is al bezet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
dating.fok.nl..
Zo hehe, net een uur lang iedereen moeten helpen met het nieuwe programma.. Maar dat is echt bagger. Alles loopt vast en niemand weet hoe en wat...
ah crapquote:
Tonijn. Ik houd niet van kleine vissen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ah crap
zeg ph, wat is lekkerder leuker? Guppen of goudvissen?
ik denk niet dat die in een bakske op mijn bureau pastquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tonijn. Ik houd niet van kleine vissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |