Netjesquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, wij hebben tegenwoordig 24 uur per dag stroom
Maar nee, ik heb tegenwoordig vroeg colleges, en moet dus bijtijds naar het "pittoreske" eindhoven heen
quote:[..]![]()
moëije kèl wah!
Mooie ventquote:
Ah, ik snap nu ook hoe de uitspraak moet klinken!quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:44 schreef DaMart het volgende:
Het nadeel van de renovatie van de balkons en zo van de flat is dat er wat werklui zijn die het nodig vinden om 's ochtends om kwart over negen herrie te gaan maken op mijn vrije dag. Het resultaat is dat ik weer wakker ben. Aan de andere kant is dat natuurlijk wel weer zo sociaal met het oog op de werkende KSC'ers die sowieso al vroeg hun bed uit moesten. Ik wens jullie dan ook een goedemorgen.
Oh fuck.quote:
Kwam ik vanochtend op mijn werk, NUON, jeweets, die van de stroom, deed de draaideur het niet! Ik wurm mezelf naar binnen, kom in een donkere hal: hele gebouw zonder stroom!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, wij hebben tegenwoordig 24 uur per dag stroom
Maar nee, ik heb tegenwoordig vroeg colleges, en moet dus bijtijds naar het "pittoreske" eindhoven heen
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kwam ik vanochtend op mijn werk, NUON, jeweets, die van de stroom, deed de draaideur het niet! Ik wurm mezelf naar binnen, kom in een donkere hal: hele gebouw zonder stroom!
Gelukkig zit ik op een belangrijke afdeling. Naast ons regelen ze de hoogspanning, dus wij hebben altijd stroom.
Begin een dating-site als je je verveelt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:20 schreef Pheno het volgende:
Rustig hier op het werk en op fok. Al 2 shitcrapzooi opgelost en sta in de startblokken met #3. Alleen moet ik nog wachten op bureaucratie.
fok.dating.nl?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Begin een dating-site als je je verveelt.
dating.fok.nl..quote:
Nah, die url is al bezet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
dating.fok.nl..
Zo hehe, net een uur lang iedereen moeten helpen met het nieuwe programma.. Maar dat is echt bagger. Alles loopt vast en niemand weet hoe en wat...
ah crapquote:
Tonijn. Ik houd niet van kleine vissen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ah crap
zeg ph, wat is lekkerder leuker? Guppen of goudvissen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |