quote:huh? Wat een slechte TT.
Ik zal vanavond eens proberen of Leopard de HFS+ share op m'n Ubuntu-server wil accepteren voor TM. Dat is namelijk wel de bedoeling en het heeft ooit gewerkt toen ik die hack activeerde. Maar ik vertrouwde het toch niet helemaal en heb het nooit gebruiktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh...toch niet.![]()
Maar goed, TM en AE moet dus nu werken, maar ik heb het nog niet voor mekaar.
De TT is slecht, maar wel heel erg mijquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:58 schreef Vagere_Hein het volgende:
Wat voor TT moet het worden? Iets met "zonder gezaag over programmeertalen" hopelijk? En klopt het nummer nu?
234quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:01 schreef G.Fawkes het volgende:
Het nummer moet wel 224 zijn...
Ok. I'll shut up nowquote:
Als dat werkt, kun je in Windows ook een HFS+ share maken? Is m'n windows servertje ook nog een keertje nuttig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens proberen of Leopard de HFS+ share op m'n Ubuntu-server wil accepteren voor TM. Dat is namelijk wel de bedoeling en het heeft ooit gewerkt toen ik die hack activeerde. Maar ik vertrouwde het toch niet helemaal en heb het nooit gebruikt
Als het werkt, ga ik even als een gek een grotere harddisk in m'n server zetten en iedereen daarop laten backuppen. Via wifi
Puike omschrijving voor een neger.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:05 schreef RacerDKB het volgende:
Dat is altijd bij die dingen die groot zijn maar toch goedkoop. Zo traag als dikke stront.
quote:
Stil nou. Ze waren het net vergetenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:15 schreef JoMo0 het volgende:
tvp.
Zijn we nog steeds programmeerpiemels aan het vergelijken .. ?
Stelletje technofoben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:18 schreef Anthraxx het volgende:
Goed, ik weet mijn plek weer. Als ik vragen heb over developers dingen dan hoef ik hier dus ook niet terecht.
Geen idee. HFS+ share is trouwens niet helemaal de juiste term, ik bedoelde eigenlijk AFP-share. Dat is namelijk waar het om gaat, de disk hoeft helemaal niet HFS+ geformatteerd te zijn. De disks in m'n Ubuntu-box zijn gewoon Ext3, maar omdat ik er Netatalk op heb geïnstalleerd en daarmee een aantal AFP-shares heb gemaakt, kan ik toch makkelijk vanuit OS X op die disk lezen en schrijven.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als dat werkt, kun je in Windows ook een HFS+ share maken? Is m'n windows servertje ook nog een keertje nuttig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |