toch grote fouten, of niet ?quote:Op zondag 30 maart 2008 00:09 schreef toma het volgende:
Charisteas straft nog meer af dan Gilardino.
Volgens mij werd er tegen Heerenveen gespeeld, dus deze suggestieve gedachtes gaan weer eens nergens over.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij had vandaag toch weer 2 momenten die keihard afgestraft zouden worden op het EK door Italie of Frankrijk met: Inzaghi, Gilardino, Henry, Trezeguet
Ja, en moet je nagaan dat dit op het EK gebeurde, ik zou er niet vrolijk van wordenquote:Op zondag 30 maart 2008 00:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij werd er tegen Heerenveen gespeeld, dus deze suggestieve gedachtes gaan weer eens nergens over.
ik word er sowiezo niet vrolijk van dat we tegen twee top-favorieten moeten.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, en moet je nagaan dat dit op het EK gebeurde, ik zou er niet vrolijk van worden
Misschien kunnen we er een feijenoorder van niveau neerzetten....quote:Op zondag 30 maart 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, en moet je nagaan dat dit op het EK gebeurde, ik zou er niet vrolijk van worden
Op goal bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een feijenoorder van niveau neerzetten....
Is toch diezelfde gast die dacht Sneijdert het nooit verder dan HSV ofzo zou schoppen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Daar hebben we onze groot Knabbel en Babel fanaat
STFU please
quote:
Dat is hij inderdaadquote:Op zondag 30 maart 2008 00:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is toch diezelfde gast die dacht Sneijdert het nooit verder dan HSV ofzo zou schoppen?
Van dit rijtje gaat waarschijnlijk alleen Henry naar het EK.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij had vandaag toch weer 2 momenten die keihard afgestraft zouden worden op het EK door Italie of Frankrijk met: Inzaghi, Gilardino, Henry, Trezeguet
quote:Op zondag 6 april 2008 22:34 schreef RayMania het volgende:
Vraag me af wat voor een ongelooflijke kippenveld Johnny heeft gehad toen hij vandaag het veld op liep.
Mooie actie heren.quote:Heitinga over eerbetoon: "Ik voelde mijn ogen branden"
07 april 2008 - FCUpdate.nl
John Heitinga voelt zich enorm vereerd door het eerbetoon, dat de Ajax-supporters hem zondag voorafgaand aan de wedstrijd tegen De Graafschap gaven. "Ik werd echt overdonderd door de acties op de tribunes", zegt de immens populaire verdediger van de Amsterdammers, die komende zomer Ajax voor tien miljoen euro verruilt voor het Spaanse Atlético Madrid.
Hoewel Heitinga nog enkele wedstrijden in de Arena speelt, gaven de Ajax-fans hem alvast een warm afscheid. Toen beide teams het veld opkwamen, hield het aanwezige publiek gekleurde vellen papier in de lucht, waardoor het stadion in mum van tijd veranderde in een groot eerbetoon aan de international. "Eenmaal op het veld zag ik aan de overkant heel groot 'Oh, Oh, Johnny' staan, over de hele lengte van het veld. Toen moest ik al even slikken want ik realiseerde me gelijk dat hier heel veel mensen heel erg veel werk in hebben gestoken. En dat dan vervolgens tienduizenden mensen met zo'n papier boven hun hoofd gaan staan; daar kreeg ik kippenvel van", vertelt Heitinga, die die al vanaf zijn zevende in het shirt van Ajax speelt, op de clubsite.
"Daarna draaide ik mijn hoofd richting F-Side, waarboven een mega-vlag uitgerold werd met mijn hoofd erop. Daar kreeg ik echt een brok van in mijn keel en ik voelde mijn ogen branden. Ook achter het andere doel zag ik een grote vlag voor mij. We stelden ons, als altijd, naast elkaar op en toen kon ik nog even goed rondkijken en zag ik het grote doek op Vak 410. Ongelooflijk. Daar spreekt zoveel waardering uit, dat kan ik niet beschrijven."
Overigens is de transfer van Heitinga naar de Madrileense club nog niet definitief, al is dat een kwestie van tijd, zo verzekert hij. "Ik verwacht dat Ajax en Atlético Madrid de zaken deze week afronden. Daarna moeten nog wat punten en komma's van mijn contract worden besproken. Pas dan is het definitief."
quote:Op zondag 6 april 2008 22:34 schreef RayMania het volgende:
Vraag me af wat voor een ongelooflijke kippenveld Johnny heeft gehad toen hij vandaag het veld op liep.
[ afbeelding ]
Schitterendquote:Op zondag 6 april 2008 22:34 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Link? Kan het nergens vinden..quote:Op donderdag 10 april 2008 17:25 schreef RayMania het volgende:
Leuk stuk in de VI over de roots van Heitinga. Over zijn jeugd, AFC, eerste Ajax-training, alles wat in teken van Ajax staat, etc. Die foto erbij is ook wel grappig; de D1 met Sneijder, Heitinga, Nando Rafael, Daniël de Ridder, Boy Waterman.
Ah, dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:43 schreef pieterpost_afca het volgende:
Ik denk dat hij de papiere VI bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |