Wereldtop alszijnde naast Maldini of Nesta staan gaat hem niet worden nee, maar het is een enorm sterke verdediger die vooral mentaal van onschatbare waarde is in een team en bovendien echt een bikkelharde verdediger is die niet tegen zijn verlies kan! Toppertje!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kom op. Heitinga is een goeie speler en heel belangrijk voor Ajax, maar absoluut geen wereldtop. Dit is gewoon een mooie club voor hem.
Hij gaat ook te vroeg. Hij had beter nog 1 of 2 seizoenen bij Ajax kunnen spelen en dan de stap maken naar het buitenland. Hij zal zich in de tussentijd al een stuk beter ontwikkelen waardoor de stap niet zo groot meer is naar een buitenlandse topclub.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:44 schreef Breach het volgende:
Ik vind het een goede keuze van hem. Hij weet dat ie hier elke week zal spelen. Wanneer ie naar het al vaker genoemde Real of Barca zou gaan dan is ie verre van zeker van zijn speelminuten. Bovendien is het (helaas) een grote stap wanneer je van Ajax naar zo'n grote club gaat. Daarom kan ie beter wat jaartjes bewijzen wat ie waard is en dan komt die grote club vanzelf en kan ie er wel in de basis spelen. Zo niet.. Dan komt ie toch lekker terug naar ajax. Johnny
Laten we eerlijk zijn.. wat kan hij komende jaren bij Ajax nog bijleren.. Onze competitie is van een steeds minder niveau en we winnen die niet eens en ook Europees is het niks meer afgelopen jaren. Het is cru om vast te stellen maar het is wel zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:46 schreef toma het volgende:
Hij gaat ook te vroeg. Hij had beter nog 1 of 2 seizoenen bij Ajax kunnen spelen en dan de stap maken naar het buitenland. Hij zal zich in de tussentijd al een stuk beter ontwikkelen waardoor de stap niet zo groot meer is naar een buitenlandse topclub.
Wat Breach zegt. John leert meer van de wedstrijden in de Primera Division dan in de wedstrijdjes die hij hier speelt. Ik zie hem dan ook nog wel over een jaartje of twee / drie de stap naar een absolute topclub maken. Om dan vervolgens zijn cariërre thuis in Amsterdam weer af te sluiten. Want dat John terugkeert, daar ben ik 100% zeker van.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:46 schreef toma het volgende:
[..]
Hij gaat ook te vroeg. Hij had beter nog 1 of 2 seizoenen bij Ajax kunnen spelen en dan de stap maken naar het buitenland. Hij zal zich in de tussentijd al een stuk beter ontwikkelen waardoor de stap niet zo groot meer is naar een buitenlandse topclub.
Bronquote:MADRID - John Heitinga zal 'met pijn in zijn hart' Ajax verruilen voor Atletico Madrid. De Ajacied in hart en nieren werd ondanks de herhaaldelijke belangstelling vanuit Spanje namelijk sterk aan het twijfelen gebracht door supporters en directie. "Als er op een website een actie wordt gestart om je voor de club te behouden, doet dat echt wel iets met je."
Ook merkte Heitinga dat Ajax hem dolgraag voor de club wilde behouden. " Door twee keer een bod van Atletico (van zes miljoen euro, red.) af te slaan en ook FC Sevilla (eveneens zes miljoen) de deur te wijzen, heeft ook Martin van Geel aangegeven me niet te willen laten vertrekken. Sterker nog, hij heeft er maandenlang alles aan gedaan om me te behouden. Dat waardeer ik enorm. Ook door de komst van Marco van Basten heb ik me afgevraagd of ik mister Ajax wilde worden, maar ik denk dat het tijd is om letterlijk mijn grenzen te gaan verleggen. Daarbij heb ik wel met mezelf afgesproken dat ik - als Ajax dat ook wil - mijn loopbaan hier ga afsluiten."
Lijkt me toch wel een forse stap, van Ajax naar Atletico. Eerst maar eens de basis halen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:28 schreef methodmich het volgende:
Qua club past het wel bij hem. vind ik. Net geen absolute top, kan het mogelijk nog wel (tijdelijk weer) worden.
Ik hoorde dat ie 17 jaar bij Ajax had gezeten? Dan heeft ie dus niet zolang bij z'n amateurclub gezeten en zullen zij ook wel geen percentage krijgen. Zoja, dan verdubbelt de begrotingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:28 schreef methodmich het volgende:
Voor Ajax is het erg jammer. En voor zijn oude clubje in Alphen aan den Rijn... Was vandaag nog ergens op de radio een gesprek met een medewerker van die club. John kwam nog jaarlijks een paar keer langs, regelde toernooien voor de jeugd waar ook Ajax kwam enzovoort. "Als Johnny kwam, liep iedereen te stralen!" Ze hopen nu dat hij Spaanse jeugdelftallen naar Nederland kan brengen.
Qua club past het wel bij hem. vind ik. Net geen absolute top, kan het mogelijk nog wel (tijdelijk weer) worden.
Hij komt sowieso terugquote:
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:36 schreef okee6 het volgende:
Hij maakt de OP geheel waar.
Hij zit sinds de E-pupillen bij Ajax. Zijn oude cluppie krijgt dus geen percentage van de transfersom.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie 17 jaar bij Ajax had gezeten? Dan heeft ie dus niet zolang bij z'n amateurclub gezeten en zullen zij ook wel geen percentage krijgen. Zoja, dan verdubbelt de begroting
dat zeggen ze nuquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij komt sowieso terug! Wat een held.
Lekker arrogant, ouderwets Ajax zeg maar. Zo kopt ie in eigen doel en zo zit ie al zo ongeveer in het vliegtuig naar Madrid.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:41 schreef okee6 het volgende:
[..]
Lekker arrogant, ouderwets Ajax zeg maar. Zo kopt ie in eigen doel en zo zit ie al zo ongeveer in het vliegtuig naar Madrid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |