abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57603554
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:41:27 #27
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57603559
Mooi stadion ook
pi_57603617
Ik vind het een goede keuze van hem. Hij weet dat ie hier elke week zal spelen. Wanneer ie naar het al vaker genoemde Real of Barca zou gaan dan is ie verre van zeker van zijn speelminuten. Bovendien is het (helaas) een grote stap wanneer je van Ajax naar zo'n grote club gaat. Daarom kan ie beter wat jaartjes bewijzen wat ie waard is en dan komt die grote club vanzelf en kan ie er wel in de basis spelen. Zo niet.. Dan komt ie toch lekker terug naar ajax. Johnny
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  Moderator dinsdag 25 maart 2008 @ 17:44:50 #29
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57603632
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:12 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Kom op. Heitinga is een goeie speler en heel belangrijk voor Ajax, maar absoluut geen wereldtop. Dit is gewoon een mooie club voor hem.
Wereldtop alszijnde naast Maldini of Nesta staan gaat hem niet worden nee, maar het is een enorm sterke verdediger die vooral mentaal van onschatbare waarde is in een team en bovendien echt een bikkelharde verdediger is die niet tegen zijn verlies kan! Toppertje!
pi_57603672
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:44 schreef Breach het volgende:
Ik vind het een goede keuze van hem. Hij weet dat ie hier elke week zal spelen. Wanneer ie naar het al vaker genoemde Real of Barca zou gaan dan is ie verre van zeker van zijn speelminuten. Bovendien is het (helaas) een grote stap wanneer je van Ajax naar zo'n grote club gaat. Daarom kan ie beter wat jaartjes bewijzen wat ie waard is en dan komt die grote club vanzelf en kan ie er wel in de basis spelen. Zo niet.. Dan komt ie toch lekker terug naar ajax. Johnny
Hij gaat ook te vroeg. Hij had beter nog 1 of 2 seizoenen bij Ajax kunnen spelen en dan de stap maken naar het buitenland. Hij zal zich in de tussentijd al een stuk beter ontwikkelen waardoor de stap niet zo groot meer is naar een buitenlandse topclub.
pi_57603783
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:46 schreef toma het volgende:
Hij gaat ook te vroeg. Hij had beter nog 1 of 2 seizoenen bij Ajax kunnen spelen en dan de stap maken naar het buitenland. Hij zal zich in de tussentijd al een stuk beter ontwikkelen waardoor de stap niet zo groot meer is naar een buitenlandse topclub.
Laten we eerlijk zijn.. wat kan hij komende jaren bij Ajax nog bijleren.. Onze competitie is van een steeds minder niveau en we winnen die niet eens en ook Europees is het niks meer afgelopen jaren. Het is cru om vast te stellen maar het is wel zo.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_57603933
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:46 schreef toma het volgende:

[..]

Wat Breach zegt. John leert meer van de wedstrijden in de Primera Division dan in de wedstrijdjes die hij hier speelt. Ik zie hem dan ook nog wel over een jaartje of twee / drie de stap naar een absolute topclub maken. Om dan vervolgens zijn cariërre thuis in Amsterdam weer af te sluiten. Want dat John terugkeert, daar ben ik 100% zeker van.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 18:00:17 #33
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57603964
Had hem graag bij Ajax gehouden, maar Atlético Madrid is ook een verschrikkelijk mooie club.

Misschien dat Johnny deze sleeping giant wakker schudt?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57603997
Hij was toe aan de stap, aangezien we helaas in Nederland alleen maar achteruit gaan..gemengde gevoelens...ik baal heel erg dat hij weggaat, maar als er iemand is in de huidige selectie die ik het gun dan is het wel Heitinga. Een voorbeeld voor elke jonge speler, al veel meegemaakt op zon leeftijd!
pi_57604801
quote:
MADRID - John Heitinga zal 'met pijn in zijn hart' Ajax verruilen voor Atletico Madrid. De Ajacied in hart en nieren werd ondanks de herhaaldelijke belangstelling vanuit Spanje namelijk sterk aan het twijfelen gebracht door supporters en directie. "Als er op een website een actie wordt gestart om je voor de club te behouden, doet dat echt wel iets met je."

Ook merkte Heitinga dat Ajax hem dolgraag voor de club wilde behouden. " Door twee keer een bod van Atletico (van zes miljoen euro, red.) af te slaan en ook FC Sevilla (eveneens zes miljoen) de deur te wijzen, heeft ook Martin van Geel aangegeven me niet te willen laten vertrekken. Sterker nog, hij heeft er maandenlang alles aan gedaan om me te behouden. Dat waardeer ik enorm. Ook door de komst van Marco van Basten heb ik me afgevraagd of ik mister Ajax wilde worden, maar ik denk dat het tijd is om letterlijk mijn grenzen te gaan verleggen. Daarbij heb ik wel met mezelf afgesproken dat ik - als Ajax dat ook wil - mijn loopbaan hier ga afsluiten."
Bron
pi_57606036
Hij maakt de OP geheel waar. Je moet wel lef hebben om nadat je net het kampioenschap voor je club heb weggekopt, meteen je afscheid aan te kondigen. Lijkt op een fixje.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 20:14:30 #37
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_57607135
Het zat eraan te komen. Jammer... Maar het is je gegund Johnny! Tot over een aantal jaren!
pi_57607440
Voor Ajax is het erg jammer. En voor zijn oude clubje in Alphen aan den Rijn... Was vandaag nog ergens op de radio een gesprek met een medewerker van die club. John kwam nog jaarlijks een paar keer langs, regelde toernooien voor de jeugd waar ook Ajax kwam enzovoort. "Als Johnny kwam, liep iedereen te stralen!" Ze hopen nu dat hij Spaanse jeugdelftallen naar Nederland kan brengen.

Qua club past het wel bij hem. vind ik. Net geen absolute top, kan het mogelijk nog wel (tijdelijk weer) worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57608991
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:28 schreef methodmich het volgende:
Qua club past het wel bij hem. vind ik. Net geen absolute top, kan het mogelijk nog wel (tijdelijk weer) worden.
Lijkt me toch wel een forse stap, van Ajax naar Atletico. Eerst maar eens de basis halen.
pi_57609486
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:28 schreef methodmich het volgende:
Voor Ajax is het erg jammer. En voor zijn oude clubje in Alphen aan den Rijn... Was vandaag nog ergens op de radio een gesprek met een medewerker van die club. John kwam nog jaarlijks een paar keer langs, regelde toernooien voor de jeugd waar ook Ajax kwam enzovoort. "Als Johnny kwam, liep iedereen te stralen!" Ze hopen nu dat hij Spaanse jeugdelftallen naar Nederland kan brengen.

Ik hoorde dat ie 17 jaar bij Ajax had gezeten? Dan heeft ie dus niet zolang bij z'n amateurclub gezeten en zullen zij ook wel geen percentage krijgen. Zoja, dan verdubbelt de begroting
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57609552
Sjonnie . We zullen hem missen...
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:52:57 #42
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57609619
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:42 schreef Breach het volgende:

[..]

Bron
Hij komt sowieso terug ! Wat een held.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_57609657
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:36 schreef okee6 het volgende:
Hij maakt de OP geheel waar.
Waar heb je het over?
pi_57609700
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik hoorde dat ie 17 jaar bij Ajax had gezeten? Dan heeft ie dus niet zolang bij z'n amateurclub gezeten en zullen zij ook wel geen percentage krijgen. Zoja, dan verdubbelt de begroting
Hij zit sinds de E-pupillen bij Ajax. Zijn oude cluppie krijgt dus geen percentage van de transfersom.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 22:41:42 #45
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57610918
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef Houniet het volgende:

[..]

Hij komt sowieso terug ! Wat een held.
dat zeggen ze nu
pi_57610925
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Lekker arrogant, ouderwets Ajax zeg maar. Zo kopt ie in eigen doel en zo zit ie al zo ongeveer in het vliegtuig naar Madrid.
pi_57611002
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 22:41 schreef okee6 het volgende:

[..]

Lekker arrogant, ouderwets Ajax zeg maar. Zo kopt ie in eigen doel en zo zit ie al zo ongeveer in het vliegtuig naar Madrid.

Ga toch weg man. Ga ergens anders lopen stoken.
pi_57611048
Wát een debiel .
pi_57611096
Ik vind Atletico Madrid eigenlijk niks bijzonders. Zou er niet heen gaan als ik kon kiezen tussen de club waar ik al vanaf mn zevende speelde en Atletico Madrid.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 22:49:11 #50
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')