mjah maarjaquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat meen je niet JorienWaarom speel je niet eerst 1 spel uit en haal je daarna een andere?
Nu doe je alles schots en scheef en achterste voren door elkaar!
Jij noemt het een paar euro, maar ik vind een prijs van 20 euro ONDER de prijs die je hier betaald toch zeker wel de moeite. Dat is dus 30% ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ken weinig games waar ik op wil wachten voor die paar euro, maar als ik een game moet noemen waar ik NIET langer op wil wachten is het GTAIV wel,.... hoe kom je er toch op
Ik wil een game waar ik echt op wacht gewoon op release dag. En ben bereid hier ook gewoon voor te betalen.
Nu kan ik niet aangzien ik nog in de drukke 2 weken periode op school zitquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:15 schreef Wessiej het volgende:
Aquila potje worms NU?
Teken van zwakte.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nu kan ik niet aangzien ik nog in de drukke 2 weken periode op school zit![]()
Maar beter oefen je veel de komende tijd anders maak je geen kans
We treffen elkaar nog Wessiejquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:25 schreef Strolie75 het volgende:
AQuila360, hier een game voor jou:
50 Cent: 'Blood On The Sand'
-UE3
-Like Gears of War Only now you will be playing a Locust
-PS360
- New Character
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is ook goedquote:
Ga je mond spoelen ouwe gek!quote:
quote:
Damn, ik was die kut aap al bijna vergetenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:25 schreef Strolie75 het volgende:
AQuila360, hier een game voor jou:
50 Cent: 'Blood On The Sand'
-UE3
-Like Gears of War
-PS360
- New Character
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo kan dat niet meer? Je kan toch gewoon linken naar een vet filmpje over de Xbox 360 bluray addon?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
kutfok je kan niet eens meer rickrollen wat is dit voor onzin
Ik kreeg een banquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
kutfok je kan niet eens meer rickrollen wat is dit voor onzin
quote:
neequote:Op donderdag 27 maart 2008 02:09 schreef UrAnus het volgende:
Nog een vraagje.
Het verschil tussen component en HDMI is dat goed zichtbaar?
Nee,... HDMI is alleen makkelijker in aansluiting. Er zijn zelfs die zweren bij component.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:09 schreef UrAnus het volgende:
Nog een vraagje.
Het verschil tussen component en HDMI is dat goed zichtbaar?
mooi , zeker 1 week voor het spel uit isquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Ninja Gaiden 2 demo in mei.
http://www.xbox.com/en-US/games/splash/n/ninjagaiden2/
Dat heet cell shading.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:07 schreef DJ_ het volgende:
ziet er goed uit , maar nog steeds redelijk veel rechte lijnen helaas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks te laat dan toch? Je downt hem, speelt hem en je weet of het wat voor je is of niet... als je nog twijfelde dan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mooi , zeker 1 week voor het spel uit is
Hee dat is die drukke tekenfilm die ik altijd wegzapquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:07 schreef DJ_ het volgende:
ziet er goed uit , maar nog steeds redelijk veel rechte lijnen helaas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij eternal sonata was het een stuk minderquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee dat is die drukke tekenfilm die ik altijd wegzap
Krijg een aandoening van al dat geflits op het scherm.. waar is He-man, de turtles, en de transformers gebleven.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Ik trek die Jap manga extreem kapsel dragonball word-up power care-bear ranger punk haar shit niet.
Dat is Disney Gijsquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Krijg een aandoening van al dat geflits op het scherm.. waar is He-man, de turtles, en de transformers gebleven.
Mn dochter kijkt ook al naar zo'n vreemde tekenfilm.. stitch ofzo, een vreemde gremlin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |