Toen ik hoorde dat ze op Beatstad kwamen was ik vanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:25 schreef bloodymary het volgende:
Het feit dat ze meedoen aan Night of the Proms zegt er genoeg over wat voor band ze tegenwoordig zijn. Dat was wel anders in de tijd van Mental Jewelry, Throwing Copper en Secret Sahmadi. Eeuwig zonde.....
Tja, ik vind het ook wel jammer dat de 'kracht' (en misschien ook wel kwaadheid) die die albums uitstralen nu voor mij in ieder geval niet meer in de muziek lijkt te zitten. Ik heb het geloof ik al eerder in een ander topic hier aangegeven, op de nieuwe albums staan vaak wel 1 of 2 nummers die ik eruit vind springen, maar echt een krachtig geheel is het dan niet. Eigenlijk zijn MJ, TC, SS en ook the Distance nog wel de albums die ik het meeste beluister..V en alles daarna luister ik eigenlijk bar weinig. Maar goed, als er concerten zijn ben ik er altijd wel bij, 'live' vind ik het altijd wel geweldig en de moeite waard om te zien. Plus dat LIVE een van de weinig bandjes is waarvan ik de muziek sinds m'n 14e altijd ben blijven beluisteren. Misschien is het ook wel een stukje nostalgiequote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:25 schreef bloodymary het volgende:
Het feit dat ze meedoen aan Night of the Proms zegt er genoeg over wat voor band ze tegenwoordig zijn. Dat was wel anders in de tijd van Mental Jewelry, Throwing Copper en Secret Sahmadi. Eeuwig zonde.....
Jaaa...en na vandaag helemaalquote:
Inderdaad, geluid was ècht te zacht, en daardoor kwam het minder binnen. Jammer, want voor mijn gevoel werd het publiek daardoor ook een dood paard waaraan werd getrokken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:16 schreef Barney_Stinson het volgende:
Leuke show, geluid mocht wel iets harder.
Waarom pauze? Geen flauw idee ... zal wel te maken hebben met het Metropool orkest.quote:Op zondag 4 oktober 2009 07:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Inderdaad, geluid was ècht te zacht, en daardoor kwam het minder binnen. Jammer, want voor mijn gevoel werd het publiek daardoor ook een dood paard waaraan werd getrokken.
En wat was dat met die pauze?
V.
Bron: nu.nlquote:AMSTERDAM - Ed Kowalczyk is niet meer de leadzanger van de band Live.
Onder de fanschare gingen de meest wilde geruchten rond over de reden van de breuk. Op het blog van de de gitarist van Live, Chad Taylor, staat dat de voornaamste oorzaak een geheime clausule in het contract van de Ed Kowalczyk zou zijn, die de leadzanger meer geld zou opleveren dan de rest van de band.
Kowalczyk zou oorspronkelijk alleen afgelopen zomer met zijn solocarrière bezig zijn, zo schrijft muzieksite Alternative Addiction maandag. De tour van de zanger Open Wings Broken Strings is met een aantal data verlengd.
Op de website van Live staat inmiddels het bericht dat de band een pauze van tweeënhalf jaar inlast, om naar eigen zeggen ‘de batterijen op te laden en om aan nieuwe projecten te werken’.
Vraagteken
Op de Facebookpagina van de band staat bij het kopje 'info' nu een vraagteken bij de positie van leadzanger.
De bandleden van Live staan ondertussen ook niet stil.
Een tijdje geleden meldden ze dat Chad Gracey, Chad Taylor en Patrick Dahlheimer samen met Candlebox-zanger Kevin Martin een nieuwe band zijn gestart onder de naam The Gracious Few. Intussen is ook Sean Hennesy, gitarist bij Candlebox, aangeschoven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |