abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57589458
n.a.v. deze post en ook vanwege de aankomende concerten even een nieuw LIVE topic.

Deel 1 is inmiddels gesloten maar nog hier te vinden:
Het Grote Live Topic!!!

Aankomende concerten van LIVE:

30/06/2008 - Paradiso, Amsterdam
01/07/2008 - Paradiso, Amsterdam
30/08/2008 - Beatstad in den Haag (met o.a. Leaf, De Dijk, Within Temptation..)
24/10/2008 - Night of the Proms, Sportpaleis Antwerpen
25/10/2008 - Night of the Proms, Sportpaleis Antwerpen
29/10/2008 - Night of the Proms, Sportpaleis Antwerpen
30/10/2008 - Night of the Proms, Sportpaleis Antwerpen
31/10/2008 - Night of the Proms, Sportpaleis Antwerpen
01/11/2008 - Night of the Proms, Sportpaleis Antwerpen
06/11/2008 - Night of the Proms, Sportpaleis Antwerpen
07/11/2008 - Night of the Proms, Sportpaleis Antwerpen

Wat handige linkjes:
LIVE op last.fm
the Subculture of Live, de nederlandse live fanclub
Friends of Live.com

[ Bericht 15% gewijzigd door TearSong op 24-03-2008 23:21:18 ]
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_57589512
PS. LIVE

Deze post dus.
pi_57592092
Het feit dat ze meedoen aan Night of the Proms zegt er genoeg over wat voor band ze tegenwoordig zijn. Dat was wel anders in de tijd van Mental Jewelry, Throwing Copper en Secret Sahmadi. Eeuwig zonde.....
pi_57593005
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 01:25 schreef bloodymary het volgende:
Het feit dat ze meedoen aan Night of the Proms zegt er genoeg over wat voor band ze tegenwoordig zijn. Dat was wel anders in de tijd van Mental Jewelry, Throwing Copper en Secret Sahmadi. Eeuwig zonde.....
Toen ik hoorde dat ze op Beatstad kwamen was ik van tot ik me opeens bedacht welke kant ze op zijn gegaan met de laatste albums en toen ik het laatste album nog eens hoorde wist ik wel weer genoeg
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_57593846
Ja thanks =P Ik zei laatst tegen mijn vriend dat als ze in Nederland zouden komen ik er heen wilde..ik denk die komen toch niet meer. Dus ik ga googlen en ik vind NOTP in Antwerpen. Hoop wel idd dat ze meer van de "oude" muziek spelen daar dan.
pi_57594234
O die van de Dolphins Cry..
pi_57596171
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 01:25 schreef bloodymary het volgende:
Tja, ik vind het ook wel jammer dat de 'kracht' (en misschien ook wel kwaadheid) die die albums uitstralen nu voor mij in ieder geval niet meer in de muziek lijkt te zitten. Ik heb het geloof ik al eerder in een ander topic hier aangegeven, op de nieuwe albums staan vaak wel 1 of 2 nummers die ik eruit vind springen, maar echt een krachtig geheel is het dan niet. Eigenlijk zijn MJ, TC, SS en ook the Distance nog wel de albums die ik het meeste beluister..V en alles daarna luister ik eigenlijk bar weinig. Maar goed, als er concerten zijn ben ik er altijd wel bij, 'live' vind ik het altijd wel geweldig en de moeite waard om te zien. Plus dat LIVE een van de weinig bandjes is waarvan ik de muziek sinds m'n 14e altijd ben blijven beluisteren. Misschien is het ook wel een stukje nostalgie
It's all up to you
  zondag 28 juni 2009 @ 10:43:15 #8
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_70442360

TearSong: heb je er al zin in??
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_70457701
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:43 schreef Oxymoron het volgende:

TearSong: heb je er al zin in??
Jaaa...en na vandaag helemaal Eerst de SOL-dag in Den Haag, Ed ontmoet en op de foto geweest en toen met z'n allen door naar Parkpop. Was een kort optreden, ongeveer 30 minuten maar wel leuk. Denk toch dat het wat beter tot z'n recht komt in een wat kleinere zaal, zoals aanstaande donderdag!
It's all up to you
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 15:36:26 #10
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_73334695

En, vandaag staat Eddie K met het Metropole orkest in de HMH (uitverkocht).
In het concertoverzicht van MUZ kon ik het niet terug, vinden?!

Maar ik ben erbij!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_73348584
Leuke show, geluid mocht wel iets harder. Maar gelukkig komt er een dvd.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
  zondag 4 oktober 2009 @ 07:45:01 #12
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_73351081
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:16 schreef Barney_Stinson het volgende:
Leuke show, geluid mocht wel iets harder.
Inderdaad, geluid was ècht te zacht, en daardoor kwam het minder binnen. Jammer, want voor mijn gevoel werd het publiek daardoor ook een dood paard waaraan werd getrokken.

En wat was dat met die pauze?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_73352120
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 07:45 schreef Verbal het volgende:

[..]

Inderdaad, geluid was ècht te zacht, en daardoor kwam het minder binnen. Jammer, want voor mijn gevoel werd het publiek daardoor ook een dood paard waaraan werd getrokken.

En wat was dat met die pauze?

V.
Waarom pauze? Geen flauw idee ... zal wel te maken hebben met het Metropool orkest.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
  zondag 4 oktober 2009 @ 10:50:16 #14
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_73352177
Ja maar na 40 minuten alweer een kwartier pauze.

Dat zal wat worden als die ooit Wagner moeten spelen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:16:04 #15
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_73355283

[ Bericht 72% gewijzigd door scrub_nurse op 04-10-2009 17:03:29 ]
  zondag 4 oktober 2009 @ 15:09:20 #16
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_73358576
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  Moderator woensdag 2 december 2009 @ 18:05:10 #17
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_75219228
quote:
AMSTERDAM - Ed Kowalczyk is niet meer de leadzanger van de band Live.

Onder de fanschare gingen de meest wilde geruchten rond over de reden van de breuk. Op het blog van de de gitarist van Live, Chad Taylor, staat dat de voornaamste oorzaak een geheime clausule in het contract van de Ed Kowalczyk zou zijn, die de leadzanger meer geld zou opleveren dan de rest van de band.

Kowalczyk zou oorspronkelijk alleen afgelopen zomer met zijn solocarrière bezig zijn, zo schrijft muzieksite Alternative Addiction maandag. De tour van de zanger Open Wings Broken Strings is met een aantal data verlengd.

Op de website van Live staat inmiddels het bericht dat de band een pauze van tweeënhalf jaar inlast, om naar eigen zeggen ‘de batterijen op te laden en om aan nieuwe projecten te werken’.

Vraagteken

Op de Facebookpagina van de band staat bij het kopje 'info' nu een vraagteken bij de positie van leadzanger.

De bandleden van Live staan ondertussen ook niet stil.

Een tijdje geleden meldden ze dat Chad Gracey, Chad Taylor en Patrick Dahlheimer samen met Candlebox-zanger Kevin Martin een nieuwe band zijn gestart onder de naam The Gracious Few. Intussen is ook Sean Hennesy, gitarist bij Candlebox, aangeschoven.
Bron: nu.nl
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_75241224
WTF

Nou ja, het was eigenlijk toch een aflopende zaak met hun repertoire. Heb alle albums wel in de kast staan, maar na V werd het wel erg veel skyradio materiaal. Bring The People Together gaf me nog een beetje hoop, maar het zat er blijkbaar niet meer in. Dag Live, dank voor met name het uitstekende Throwing Copper en Secret Samadhi
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_75241373
Vergeet Mental Jewelry niet! Ik vond Live vroeger helemaal geweldig, maar voor mij was het al afgelopen na Secret Samahdi toen ze kwamen met die dolfijnen en zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')