abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57338573
kan er verder niks over vinden op ticketmaster e.d.

Hoax?

[ Bericht 59% gewijzigd door Sport_Life op 12-03-2008 23:41:31 ]
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:45:10 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_57341303
waar ken men tickets kopen ?
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:56:53 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_57341803
Volgens deze site gewoon te koop, voor ongeveer 50 euro? Kan de kaartjes alleen online ook niet vinden (behalve bij de link die je inmiddels uit je OP hebt verwijderd), misschien is het al uitverkocht. Probeer het eens bij het postkantoor of de FRS zou ik zeggen
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:58:16 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_57341861
Overigens wel bizar dat het niet in de agenda van Paradiso zelf staat. Ik ga er niet heen, maar vind het wel een mysterie. Succes
pi_57342306
waarom vind ik niets op mojo, ticketmaster, officiele live website en Paradiso?? erg vreemd
pi_57344826
Misschien nog niet officieel aangekondigd, alleen op de site van de band zelf ofzo? (en dat podiuminfo het daarvan heeft)

Kan ook nog niets in de mailtjes van de paradiso mailinglijst vinden.
pi_57345377
Idd erg vreemd dat het op de site van Paradiso zelf nog niet vermeld staat....afwachten dan maar...
pi_57363049
Ze komen idd. 30 juni en 1 juli naar paradiso! Kaartverkoop begint op 22 maart, maar er zijn voor de leden van de SOL (www.livefanclub.nl) al iets eerder kaarten beschikbaar.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_57363138
Het heeft overigens wel een aantal keren kort op de website van paradiso gestaan en daarna werd het er snel weer afgehaald. Ze mochten het nog niet communiceren van de platenmaatschappij...Gisteren stond het namelijk weer kort op de agenda van paradiso en na een refresh was het weer weg...
It's all up to you
pi_57364074
Yay..2 kaarten voor maandag en 2 voor dinsdag staan in bestelling Paradiso here I come
It's all up to you
pi_57365342
En waar heb je die kaarten vandaan getoverd?? Morgen even rondbellen om een leuk clubje bij elkaar te krijgen . Prijs valt me super mee eigenlijk (45 Euro) .
pi_57365420
Via de subculture of live..die hebben per avond 700 kaarten kunnen reserveren voor de leden. Ik verwacht niet dat de kaarten via de reguliere voorverkoop binnen 5 minuten uitverkocht zullen zijn maar het voelt toch wel lekker om de kaartjes al op zak te hebben.
It's all up to you
pi_57365479
Heb je de 'nieuwste' CD al beluisterd Songs From Black Mountain? Hoe is die??
pi_57365807
Er staan een aantal erg sterke tracks op. En ook een aantal mindere Ik vind het lullig om steeds terug te vallen op de 'oudere' albums van Live maar ik vind het album niet zo sterk als bijv. Throwing Copper of Secret Samadhi. Maar goed, het is wel een mooi album.
Ondertussen is ook Radiant Sea alweer uitgekomen, dat is een collectie bootlegs met 2 nieuwe tracks. Radiant Sea vond ik ook wel de moeite waard. 10 live opnames van o.a. the beauty of gray, pillar of davidson, lakini's juice...De 2 nieuwe tracks maakten op mij vrij weinig indruk.
It's all up to you
pi_57548190
En Paradiso was binnen een half uur uitverkocht....
It's all up to you
pi_57548742
Half uur ??? Bij mij gaf ticketmaster na 10 minuten al aan dat er geen kaarten meer verkrijgbaar waren

Dus geen kaarten
Er gaat niks boven een groot wit poederveld ....
pi_57551729
ik heb het niet gedaan; nieuwe CD is saai en kan mn geld nu ff iets beter gebruiken degene die wel gaan iig veel plezier
pi_57554571
Als er iemand nog een kaartje kwijt moet...
  zondag 23 maart 2008 @ 12:37:32 #20
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_57555188
Ze staan ook op 1 of ander festival dit jaar? Denk dat ik daar wel heen ga. Alhoewel ik het nieuwe album dramatisch vind.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_57555835
Klopt, Beatstad in Den Haag staan ze geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')