Pauperrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
Hey, bij mij is autorijden nog een avontuur!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij kent Alex duidelijk niet.
Ik zou zeggen; Laat hem je een keer ergens heen rijden.
Ik zal 't 'm ff vragen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Doe dat maar ja.
Zo veel beter is hoendiep ook nietquote:
Kloptquote:Dat is die blauwe toch? Echt het verste weg van allemaal.
Zeker als er Caparisauto's in de buurt zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:13 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hey, bij mij is autorijden nog een avontuur!
Je hebt er geen verstand vanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker als er Caparisauto's in de buurt zijn
Dat is de blauwe jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:13 schreef JH87 het volgende:
[..]
Pauperrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Dat is die blauwe toch? Echt het verste weg van allemaal.
Bij hoendiep zijn de gangen niet in twee delen verdeeld, of dat nou beter is...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:21 schreef JH87 het volgende:
Nou, die sightseeiingtour zit er niet in. Alex heeft me net met keiharde edoch sterk onderbouwde argumenten van de tafel geveegd. 'Niet aan mannen.'![]()
En PSM: Hoendiep is gewoon net ietsje minder pauper.
Ik heb er nooit echt problemen mee gehad. We hebben twee keukens, als je wil koken kun je er meestal ook gewoon terecht. Daarnaast passen die woonkamers van jullie minstens drie keer in die van ons. Daar hebben we er dan ook nog 's twee van. En het is dichter bij het centrum, en van de verdiepingen die ik heb gezien van Duindoornstraat en de Esdoornlaan vond ik 't sanitair ook een stuk ranziger.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:27 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Bij hoendiep zijn de gangen niet in twee delen verdeeld, of dat nou beter is...
Beugelquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:34 schreef freecell het volgende:
Ik ben weer thuis. En beugel is weer stevig aangedraaidMét extra powerchain/elastiek dingen. Komende 3 dagen geen stokbrood
Ho, ho, ik woon niet in zo'n gedrochtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:32 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt problemen mee gehad. We hebben twee keukens, als je wil koken kun je er meestal ook gewoon terecht. Daarnaast passen die woonkamers van jullie minstens drie keer in die van ons. Daar hebben we er dan ook nog 's twee van. En het is dichter bij het centrum, en van de verdiepingen die ik heb gezien van Duindoornstraat en de Esdoornlaan vond ik 't sanitair ook een stuk ranziger.
Oh die wasquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:57 schreef freecell het volgende:
Alle stekende dingetjes zijn nu juist beter afgebogen en ze hebben me éindelijk was gegeven
Nadeel: Ze hebben hem strakker dan ooit gedaan met een veel dikkere draad
Bij ons is het wel een stukje beterquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:32 schreef JH87 het volgende:
en van de verdiepingen die ik heb gezien van Duindoornstraat en de Esdoornlaan vond ik 't sanitair ook een stuk ranziger.
My bad.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ho, ho, ik woon niet in zo'n gedrocht
Nouja die chinezen die de hele dag door ranze meuk aan het koken zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij ons is het wel een stukje beter
Eens, had ik ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:39 schreef Dikkepeer het volgende:
[..]
BeugelGelukkig heb ik dat niet meer zeg. Van die dingen die in de binnenkant van je wang steken of gewoon een halve beugel dat loshangt in je mond
Vreselijk altijd. En dat je dan ook nog een keer zo'n nachtbeugel krijg na een tijdje. Heb dat hele ding nooit ingehad maar hij zag wel vooruitgang
Dat is dus iets wat je in Hoendiep niet echt tegenkomt. Ik heb één keer een chinees meegemaakt, en dat was nog wel een relaxte gast. Kon goed koken enzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nouja die chinezen die de hele dag door ranze meuk aan het koken zijn
Ik heb al 3 maanden geen last meer van uitstekende dingetjes, wennen is tofquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Oh die was![]()
Wat een drama was dat toch altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |