Laat je CZ toch fietsen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:02 schreef Dikkepeer het volgende:
Straks ook nog richting werk met dit weer
Dag DaD. Hoe gaat het er mee?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo.
Ik had 't wel gehad met m'n dag na een treinreis van 4 uren waarvan ik er 2 moest staan, dus ik zit lekker thuis nu.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, er was net een mooie sneeuwbui. En heb ik nu Bob. en misschien DaD gemist in de UB?
Neuh, jij hebt hier een auto hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:08 schreef Dikkepeer het volgende:
[..]
Oja, CZ, fiets me eens richting werk
Nah, als visual merchandiser bij een groeiend, beursgenoteerd detailhandel concern heb je natuurlijk wel een chauffeur nodig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neuh, jij hebt hier een auto hoor.
Vast wel, ze is een beetje pissed dat ik mijn fiets altijd tegen haar 'heggetje' aanzet denk ikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
En die fiets kun je niet terugeisen?
Dan moet je gewoon Alex ff regelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:38 schreef Dikkepeer het volgende:
[..]
Nah, als visual merchandiser bij een groeiend, beursgenoteerd detailhandel concern heb je natuurlijk wel een chauffeur nodig.
Dat is vanuit de kornoeljeflat gefilmd of niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Filmpje mag ook
[ link | afbeelding ]
Is het zo'n brokkenpiloot?quote:
Jij kent Alex duidelijk niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Is het zo'n brokkenpiloot?
Ik heb ook een rijbewijs, maar moet nog tot 1800u werken. Aan mij heb je wat dat betreft niets.
Kloptquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:45 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is vanuit de kornoeljeflat gefilmd of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |