Dat is minder ja, maar gelukkig hebben we een goede schoonmakerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nouja die chinezen die de hele dag door ranze meuk aan het koken zijn
Wordt het dan niet eens tijd voor actie?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:13 schreef JH87 het volgende:
We hebben nu al 15 min een uitgebreide bierhaaldiscussie op kantoor.
Het feit dat ik de stagiaire ben wil niet zeggen dat ik het moet halen. En al helemaal niet omdat de twee anderen hier op kantoor niet van 'mijn bedrijfje' zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd voor actie?
Die twee bij ons zijn echt ontzettend pauper. Als ze hebben gedweild, blijf ik altijd met m'n voeten aan de vloer vastplakken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is minder ja, maar gelukkig hebben we een goede schoonmaker
Daar gaat de discussie dus over.quote:
Taxi bellen en die kratje bier laten halen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:20 schreef JH87 het volgende:
[..]
Daar gaat de discussie dus over.Maar één van ons is zondag jarig geweest, dus die kan mooi gaan lopen.
Dat truukje heb ik van mn broer geleerdquote:
Ja, maar dan moet je voor 6 of 8 uur je bestelling geplaatst hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:29 schreef JH87 het volgende:
Je hebt toch ook wel zo'n bierbus hier in Groningen?
Serieus?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey psm, ik vind jou eigenlijk wel een beetje op Danny Federici van de E Street Band lijken.
Dat schiet niet opquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je voor 6 of 8 uur je bestelling geplaatst hebben
Currykip met heel veel groente. Gestoofdquote:
Het is 'm ook niet geworden. Zo maar naar huis.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:50 schreef Matje-1989 het volgende:
WTF, te lui om een paar biertjes te halenHaha!
Oeh.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Currykip met heel veel groente. Gestoofd
Het ruikt goed. Nog éventjes stoven en dan is het klaar.
ik ben een emmer.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oeh..
Ik heb net geleerd dat ik een vaas ben..
De vrouwenversie was geen succesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Deze. Er is ook een mannenversie, ergens..
* JH87 meldt zich.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:39 schreef Bob. het volgende:
En ik wil spieren, of een sterke man die potjes voor me kan openen.
Niet als je het potje weer wilt kunnen sluiten. Er zijn handiger methoden te bedenkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:41 schreef JH87 het volgende:
Maarre, een scherp mes door de deksel rammen waardoor ie niet meer vacuum is werkt ook hoor.
Mja, moet lukken toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:47 schreef Bob. het volgende:
En die mijn msn kan fixen als het niet wil, zoals nu.
Mes onder de rand zetten en even ploppenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:39 schreef Bob. het volgende:
Ik ben ook een vaas. Is dat een goed iets?
En ik wil spieren, of een sterke man die potjes voor me kan openen.
Daar passen meer bloemen in. 14.gifquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:53 schreef freecell het volgende:
Vaas meldt
Grappige testKlopt wel ongeveer denk ik. Ik ben dan wel een beetje een mollige vaas
Ook nog 's. Ik denk alleen dat er niet zo snel mannen in een kast gaan wonen op commando.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:47 schreef Bob. het volgende:
En die mijn msn kan fixen als het niet wil, zoals nu.
Is idd een goede methode als je het potje niet open krijgt en de bankschroef niet in de buurt isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Mes onder de rand zetten en even ploppenDan sluit hij nog wel goed, maar gaat wel open
Ik denk het ook niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:55 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ook nog 's. Ik denk alleen dat er niet zo snel mannen in een kast gaan wonen op commando.
Nee.quote:
Het werkt! Het werkt! Mijn maag is je eeuwig dankbaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Mes onder de rand zetten en even ploppenDan sluit hij nog wel goed, maar gaat wel open
Tofquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daar passen meer bloemen in. 14.gif
Idd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Tof
Op dit moment ben ik zo'n vaasje:
[ afbeelding ]
En Bob: mooi dat het lukte!Is ook altijd mijn methode als TARA niet in de buurt is.
Schattig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Idd.!
Later knapt dat wel op.
Over een aantal maandjes.
[ afbeelding ]
3 vaasjes?
Wat ben jij?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen hoogstwaarschijnlijk toch niet naar de IKEA
10 September voorlopigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Schattig.Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend Freecell?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan is het goed
* freecell haalt opgelucht adem
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan is het goed
* freecell haalt opgelucht adem
Een tweeling lijkt me nog wel leuk, maar 3 is een grens hoorquote:
Jammer, anders had ik je er wel even willen spotten zonder gezien te wordenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen hoogstwaarschijnlijk toch niet naar de IKEA
Dobri.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
Zonet even aan mijn Tsjechisch gewerkt. Ik kan me nu redden met de Tsjechische Windows.
Berucht plekje inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:41 schreef Matje-1989 het volgende:
Oké, niet lachen ik ben net op m'n bek gegaan op de brug bij het Groninger Museum.
Tyfus, wat was het daar glad
HA-HA!
Ik moest wel lachen, we liepen daar. Staan er 2 mannen, die mompelen iets van.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Berucht plekje inderdaad.
Mensen die vandaag onderuit gaan, lach ik per definitie niet uit hoor
Lopend? Ik dacht op de fiets. Mensen die lopend onderuit gaan zien er wel lolliger uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:46 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, we liepen daar. Staan er 2 mannen, die mompelen iets van.
"Jah, het is daar inderdaad glad."
Ik denk: "Jaja.. Grapje denk"
Zetten onze eerste stap op de brug en liggen op onze bek
Och arme.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:41 schreef Matje-1989 het volgende:
Oké, niet lachen ik ben net op m'n bek gegaan op de brug bij het Groninger Museum.
HA-HA!
Nee, ik heb geen fiets meerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Lopend? Ik dacht op de fiets. Mensen die lopend onderuit gaan zien er wel lolliger uit.
Nog wat aan overgehouden?
Dat pivo zie ik wel zitten. Drink jij ook glaasje mee?quote:
Als het stukje daar nat is, is het daar al glad. Ben daar gelukkig nog niet onderuit gegaan. Wel laatst bijna op de keien voor de korenbeursquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:41 schreef Matje-1989 het volgende:
HA-HA!
Mits in Tsjechië, dnek ik er over na.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat pivo zie ik wel zitten. Drink jij ook glaasje mee?
Nazdar.
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het stukje daar nat is, is het daar al glad. Ben daar gelukkig nog niet onderuit gegaan. Wel laatst bijna op de keien voor de korenbeurs
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:59 schreef freecell het volgende:
Ik vind het wel zielig voor je, maar had het graag willen zien
Zijn die zo glad dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het stukje daar nat is, is het daar al glad. Ben daar gelukkig nog niet onderuit gegaan. Wel laatst bijna op de keien voor de korenbeurs
Paladijn is het wle gelukt, maar die zn auto staat nu bij de autoschadeherstellerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:18 schreef maok het volgende:
Ik probeerde vanmorgen nog een pirouette te maken met mijn auto, maar ik kwam niet verder dan een achtse draai.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Paladijn is het wle gelukt, maar die zn auto staat nu bij de autoschadehersteller
Ik zag laatst dat ze de bocht als je vanuit de gelkingestraat het zuiderdiep opdraait hebben aangepast, daar hebben ze een stukje van de gelesteentjes vervangen voor iets minder glads. Die bocht was echt dood eng, kwam je van een bult af en dan moest je heel voorzichtig remmen omdat je anders onderuit ging.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Zijn die zo glad dan?
Ik vind de gele steentjes altijd zo eng, vooral als ik daar bochten op moet maken!
Als je uit één van de andere straten komt heb je het nog steeds. Vanmorgen nog de Gelkinge genomen en die bocht is nog steeds érg onplezierig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:24 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat ze de bocht als je vanuit de gelkingestraat het zuiderdiep opdraait hebben aangepast, daar hebben ze een stukje van de gelesteentjes vervangen voor iets minder glads. Die bocht was echt dood eng, kwam je van een bult af en dan moest je heel voorzichtig remmen omdat je anders onderuit ging.
Zeker zijn die glad, zeker als het nat is en je met wat te veel snelheid die keien opdraait. Voelde mn achterwiel onder me vandaanschuiven, terwijl mn fiets al scheef hing. Kon m nog net op tijd rechtop trekkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Zijn die zo glad dan?
Ik vind de gele steentjes altijd zo eng, vooral als ik daar bochten op moet maken!
Ach, gelukkig regent het niet zo vaak aangezien we last hebben van global warming.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker zijn die glad, zeker als het nat is en je met wat te veel snelheid die keien opdraait. Voelde mn achterwiel onder me vandaanschuiven, terwijl mn fiets al scheef hing. Kon m nog net op tijd rechtop trekken
Ik zat eerder te denken aan de gemeente die de straten in het centrum nogal vaak 's ochtends natspuitquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:44 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ach, gelukkig regent het niet zo vaak aangezien we last hebben van global warming.
Hatsjoee
Hmm, tsja. Ik zou een klacht indienenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan de gemeente die de straten in het centrum nogal vaak 's ochtends natspuit
Bus??quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
En tegen regen kun je je kleden. Helemaal nu ik het regenpak van mn werk binnen heb. Schijnt een stuk beter te zijn dan de vorige versie
Geen zin om mn energie daar in te steken. Jij zou beter een klacht in kunnen dienen vanwege het gladde wegdek nabij het Groninger museumquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:49 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Hmm, tsja. Ik zou een klacht indienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |