quote:Op maandag 24 maart 2008 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb Tara zn kruis btw op de foto gezet!
Ik al een paar jaar nietquote:
Die dingen op de vuilnisbeltquote:Op maandag 24 maart 2008 22:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt
doe je het nuquote:Op maandag 24 maart 2008 22:44 schreef JH87 het volgende:
Daar baal ik dan dus echt van he. Ga ik met zo'n kutgevoel naar bed van shit, dat wilde ik vandaag doen.
Ahquote:
Mja, best een kutfoto hoor. Reed bij Apotheker/Sligro/NVO vandaan, en toen zag ik die dingen ineens staanquote:Op maandag 24 maart 2008 22:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah
Ik dacht al even
Maareh, ik ben benieuwd
Ik heb mijn zwagers kunstwerkje niet weten te bewonderen nml
Vaatwasser open, vaat er in, vaatwasser dicht, vaatwasser aan zetten en viola, morgenochtend schone vaat.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:44 schreef JH87 het volgende:
Daar baal ik dan dus echt van he. Ga ik met zo'n kutgevoel naar bed van shit, dat wilde ik vandaag doen.
Die dingen maken te veel herrie om bij in slaap te vallenquote:Op maandag 24 maart 2008 22:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vaatwasser open, vaat er in, vaatwasser dicht, vaatwasser aan zetten en viola, morgenochtend schone vaat.
Herrie? Hoezo? Die van jou centrifugeert ook?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die dingen maken te veel herrie om bij in slaap te vallen
maakt niet uit, is beter dan nietsquote:Op maandag 24 maart 2008 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, best een kutfoto hoor. Reed bij Apotheker/Sligro/NVO vandaan, en toen zag ik die dingen ineens staan
Hij spoelt en mn bed staat er bijna naastquote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Herrie? Hoezo? Die van jou centrifugeert ook?
De handwas is prima hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 22:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hij spoelt en mn bed staat er bijna naast
Ach dat is zo'n werk johquote:
en dan moet jij natuurlijk pissen.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hij spoelt en mn bed staat er bijna naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |