past cinababy ook in dat rijtje of is dat weer heel iets anders?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2008 09:12 schreef Again het volgende:
Kennen jullie ABC Dophilus? Schijnt een wondermiddeltje tegen de kramp te zijn. Soort prebiotica/pre biotische vezels die ook in Yakult etc. zitten, maar dan aangepast voor de baby!
orthiflor kan je ook halen bij natuurwinkel, is een probioticum die goed is voor de darmen.Bij Nathan werkt het super
Gebruik je nu gewone sojamelk of de groeidrink van alpro soja??quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:46 schreef Beaker het volgende:
Met Jet gaat het goedSoja kan ze goed hebben ( geen allergische reactie, komt ook maar zelden voor
) Alleen wanneer ze een beetje sojadrink op heeft dan zit ze meteen vol energie ( druk ) er zit namelijk nogal wat suiker in ..... ik geef nu Alpro Soja, zijn er ook merken met minder suiker erin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop