Mijn fipo wat doe je.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:01 schreef heavenstar het volgende:
acht dat ie al lang open was.....![]()
![]()
![]()
tevens tvp..![]()
tja..vrouwen zijn in het algemeen sneller he....quote:Op maandag 24 maart 2008 20:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn fipo wat doe je.
@ dawg: lees het laatste regeltje in de op eens?
Sorry.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn fipo wat doe je.
@ dawg: lees het laatste regeltje in de op eens?
Ik weet iets waar mannen sneller in zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:04 schreef heavenstar het volgende:
[..]
tja..vrouwen zijn in het algemeen sneller he....![]()
![]()
ow ja...nu ineens wel aanwezig....quote:
verklaar je nader...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet iets waar mannen sneller in zijn.![]()
Nog iets waar we sneller mee zijn dan - het oppikken van seksuele innuendoquote:
ja zover was ik wel ja...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:17 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nog iets waar we sneller mee zijn dan - het oppikken van seksuele innuendo
Hij heeft het over ~*Het bedrijven van de liefde*~
Ugh nog iets waar we minder snel in zijn danquote:
wat zijn we poetisch vanavond...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Hij wil zijn angeltje in je bloemetje steken.
bedenk dan maar iets...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ugh nog iets waar we minder snel in zijn danEr moet toch wel iets (nuttigs) zijn waarin wij winnen!?
donker..check...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Net was je nog donker.
Inderdaad, ik had het over klaarkomen.
De vorige begon ook veelbelovend, maar had in het midden een wat hoog slowchatgehaltequote:Op maandag 24 maart 2008 20:21 schreef Garisson72 het volgende:
seksuele innuendo? bedrijven der liefde? woohoo, na de oeverloosheid van de vorige editie van Singles begint deze in ieder geval weer veelbelovend.
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Hij wil zijn angeltje in je bloemetje steken.
Dan moet je RZ bedanken. Maar ik lees dat ie nu twijfelt, omdat ie niet weet hoe je eruit ziet. Doe daar eens wat aan, als bedankje voor zijn poetische woordenspel.quote:
Wij zijn sneller in het bijlegen van ruzies! Een kleine (gewelddadige, of in films van tegenwoordig dansvaardigequote:
Stiekem zocht ik gewoon een reden om het woord innuendo weer eens uit de kast te trekkenquote:Op maandag 24 maart 2008 20:21 schreef Garisson72 het volgende:
seksuele innuendo? bedrijven der liefde? woohoo, na de oeverloosheid van de vorige editie van Singles begint deze in ieder geval weer veelbelovend.
En er een beetje leuk uitziet, leuk koppie en natuurlijk heel veel zin in seks heeft doen mannen niet moeilijk.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:24 schreef heavenstar het volgende:
nee als het maar blond/dikke tieten heeft/en een lekker kontje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Count me inquote:Op maandag 24 maart 2008 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En er een beetje leuk uitziet, leuk koppie en natuurlijk heel veel zin in seks heeft doen mannen niet moeilijk.
En om geen ruzie met modjes te krijgen: ik ben nog steeds een keer voor een singles-meet en niet zo zeer om dit topic uiteindelijk de nek om te draaien maar gewoon. Just for fun.
Heb één keer eerder zo'n meet gehad en dat was beregezellig.(en vooral heel veel lachen)
Nog meer voorstanders?
Ik stem idd ook voor Tilburg.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:52 schreef Nexie het volgende:
Meeten in Tilburg dan, lekker dichtbij voor (een deel van) de SC crew van gisteravond!
Dates zijn zo vermoeiend.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zie het als een date. Een dubble triple massive-multiple-date
Ik niet. Het moet wel een beetje centraal anders komt er geen hond.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik stem idd ook voor Tilburg.
Nu nog een datum?
Of ze liggen allebei nog na te dampen na een ruige nacht.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
Valt mij op dat het verdacht stil is rond MLI en MNR. Zouden ze een dubbeldate hebben met hun nieuwe vlammen?
Gegeven dat dat woord alleen al in eerdere topics voldoende bleek om mensen het koud zweet over de rug te laten lopen denk ik niet dat dat de juiste aanpak is.quote:
Utrecht is centraal.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:18 schreef Tegan het volgende:
Ik kan 2 mei ook!
Verder dan Utrecht of Noord-Brabant ga ik niet hoor.
Utrecht is 5 uur reizen voor mijquote:Op maandag 24 maart 2008 22:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Utrecht is centraal.Ik vind het goed.
Dat is waar. "Zie het als een avond bier hijsen met je beste vrienden" of "Zie het als een avond samen met je beste vriendinnen huilen om die romantische film"* dan?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat dat woord alleen al in eerdere topics voldoende bleek om mensen het koud zweet over de rug te laten lopen denk ik niet dat dat de juiste aanpak is.
...
Ik ben ook voor ut stoatsie.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Utrecht is centraal.Ik vind het goed.
Dat klopt, maar relatief gezien toch meer Nederlanders.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:28 schreef katerwater het volgende:
[..]
Utrecht is 5 uur reizen voor mij![]()
![]()
Er zijn ook belgen op fok hoor
Ik vind Tilburg ook beter. Moeten anders maar even kijken wie er naar Tilburg willen komen en wie naar Utrecht en bij welke meer mensen kunnen...quote:Op maandag 24 maart 2008 22:28 schreef katerwater het volgende:
[..]
Utrecht is 5 uur reizen voor mij![]()
![]()
Er zijn ook belgen op fok hoor
Dat hebben we al gedaanquote:Op maandag 24 maart 2008 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar relatief gezien toch meer Nederlanders.
Maar jij kunt samen met MLI toch de Belgische meet doen in Brussel.
Dat lijkt me eerlijkquote:Op maandag 24 maart 2008 22:42 schreef Tegan het volgende:
Ik vind Tilburg ook beter. Moeten anders maar even kijken wie er naar Tilburg willen komen en wie naar Utrecht en bij welke meer mensen kunnen...
Maar jij hebt je kat nu.quote:Op maandag 24 maart 200822:41 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
ik heb al een maand niet meer gesproken met een vrouw. Is dat normaal? Met praten met een vrouw bedoel ik langer dan 5 minuten.
Nog even en de meets worden in Parijs gehouden.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind Tilburg ook beter. Moeten anders maar even kijken wie er naar Tilburg willen komen en wie naar Utrecht en bij welke meer mensen kunnen...
Ik ben voorquote:Op maandag 24 maart 2008 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nog even en de meets worden in Parijs gehouden.
Oh? Dan wordt het mogelijk weer interessantquote:Op maandag 24 maart 2008 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nog even en de meets worden in Parijs gehouden.
Ja? Zit daar vooruitgang in nadat je hem toch maar een hyvesberichtje had gestuurd?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Weten jullie toevallig nog van enkele topics geleden, mijn bakvisgeblaat over die hele leukerd die zo goed kon dansen?
Facebook. Ja hij kan erg goed zoenen.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja? Zit daar vooruitgang in nadat je hem toch maar een hyvesberichtje had gestuurd?
Ja, wat is er met mij?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Weten jullie toevallig nog van enkele topics geleden, mijn bakvisgeblaat over die hele leukerd die zo goed kon dansen?
België mis je niks aan, maar Duitsland is wel erg. Je woont er maar een half uur vanaf.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben nog nooit in het buitenland geweestNiet eens Belgie of Duitsland
Je hebt toch wel wat over voor een meet?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet om te rijden en weet je wat dat kost aan benzine en tol?
Jij weet waar ik woon?quote:Op maandag 24 maart 200823:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, wat is er met mij? [afbeelding]
[..]
België mis je niks aan, maar Duitsland is wel erg. Je woont er maar een half uur vanaf. [afbeelding]
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben nog nooit in het buitenland geweestNiet eens Belgie of Duitsland
Nee, daar ben ik nog boos over geweest ookquote:
Ja, maar 6 uur heen en 6 uur terug is wat teveel van het goede. En een paar honderd euro aan benzine ook.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:06 schreef knep het volgende:
[..]
Je hebt toch wel wat over voor een meet?
Dus volgende week heb je een relatiequote:Op maandag 24 maart 2008 23:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik date niet. Ik zoen om 8 uur 's morgens in een sneeuwstorm na een tof feestje. Ik mot geen relaasie.
Ik quote het even want dat lees ik hier vaker.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik date niet. Ik zoen om 8 uur 's morgens in een sneeuwstorm na een tof feestje. Ik mot geen relaasie.
Jeugdtraumaquote:Op maandag 24 maart 2008 23:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik nog boos over geweest ookAndere scholen gingen naar Griekenland, Italie, Frankrijk whatever. En daar zat ik dan, bij natuurkunde Apollo 13 te kijken
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Quote erop los. Zoenen wil niet meteen zeggen dat ik een baby ga werpen en een volvo bestel met dat manspersoon he.Zoenen is zoenen.
Meid, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Quote erop los. Zoenen wil niet meteen zeggen dat ik een baby ga werpen en een volvo bestel met dat manspersoon he.Zoenen is zoenen.
Wat heb je in gedachtenquote:Op maandag 24 maart 2008 23:19 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm een meet hae... hmmm daar moet ik iets mee doen
Want dat is tofquote:Op maandag 24 maart 2008 23:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik date niet. Ik zoen om 8 uur 's morgens in een sneeuwstorm na een tof feestje.
Je viel zeker op Tom Hanks.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vond het stiekem wel een leuke film tho
Ik vond hem best treffendquote:Op maandag 24 maart 200823:45 schreef RealZeus het volgende:
[afbeelding] Wat een indruk van mij ook.
Ik drink hooguit twee biertjes omdat ik met de auto ben. En nee, dat zijn geen pitchers.
Hey, how you doin'?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:43 schreef Tegan het volgende:
Komt er nog een vervolg?
dawg hierboven ook al, t verhaal brengt wat teweegquote:Op maandag 24 maart 200823:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Neucken?
Ja, je gaf nu een voorzet die ik wel weer in moest koppen. [afbeelding]
Tja, Liquido heeft een naam hoog te houden.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
dawg hierboven ook al, t verhaal brengt wat teweeg
Ik mag 't hopenquote:Op maandag 24 maart 2008 23:43 schreef Tegan het volgende:
Komt er nog een vervolg?
Ik kom niet naar meets, dus ik sta daar sowieso misplaatstquote:Op maandag 24 maart 2008 23:55 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik mag 't hopen!
Trouwens, ook een beetje een scheve vrouw : man ratio in dat lijstje van RealZeus
Dat vond ik nou ookquote:Op maandag 24 maart 2008 23:55 schreef Nexie het volgende:
Trouwens, ook een beetje een scheve vrouw : man ratio in dat lijstje van RealZeus
I'm greatquote:
Even better.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook.
[..]
I'm great, and you?
Ja, daar kan ik ook weinig aan doen.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:55 schreef Nexie het volgende:
[..]
Gezellig! Ik durf niet. Alleen als QuBe komt. En dan neem ik haar mee op een romantisch tripje naar het buitenland. België is toch maar 10 minuten hiervandaan.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:52 schreef Nexie het volgende:
Meeten in Tilburg dan, lekker dichtbij voor (een deel van) de SC crew van gisteravond!
Hey love of my life. May I kiss you? On the cheek.quote:Op dinsdag 25 maart 200800:34 schreef RickTheGreatest het volgende:
Is er iets mis met romantische pr0n?! [afbeelding]
Godver, ik heb echt eens 2 dagen met koppijn rondgelopen jaquote:Op dinsdag 25 maart 200800:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
Het is toch romantisch om een dame keihard doggie-style te nemen terwijl ze per bats met haar kop tegen de muur aan knalt en nog steeds blijft roepen: "Harder, harder, neem me dieper!"?
Oh joy, Belgiequote:Op dinsdag 25 maart 200800:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Gezellig! Ik durf niet. Alleen als QuBe komt. En dan neem ik haar mee op een romantisch tripje naar het buitenland. België is toch maar 10 minuten hiervandaan. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Gezellig! Ik durf niet. Alleen als QuBe komt. En dan neem ik haar . Een romantisch wipje in het buitenland. België is toch maar 10 minuten hiervandaan.
quote:Op dinsdag 25 maart 200800:45 schreef RickTheGreatest het volgende:
Qube is goed in bed?
Ik denk t ookquote:Op dinsdag 25 maart 200800:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[afbeelding] Dit had je eigenlijk willen zeggen, hè?
Sydney ligt niet in de buurt van Perth hè?quote:Op dinsdag 25 maart 200800:50 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja hey, ik doe alleen vrouwen met gezonde en ongezonde ervaring.
Nee, paar meter van elkaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sydney ligt niet in de buurt van Perth hè?
Ik dacht misschien is Krioros ex nog vrijgezelquote:Op dinsdag 25 maart 200800:55 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Nee, paar meter van elkaar.
Hoezo? [afbeelding]
Nee, want daar hoeven we het huis niet voor uit hoor!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit had je eigenlijk willen zeggen, hè?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sydney ligt niet in de buurt van Perth hè?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:55 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Nee, paar meter van elkaar.
Hoezo?
hij mag haar hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik dacht misschien is Krioros ex nog vrijgezel
Ik ben altijd graag tweede keusquote:Op dinsdag 25 maart 200801:06 schreef RickTheGreatest het volgende:
Geef maar, mits ze lekker is.
Anders ga ik voor Qube, bij haar proef je gewoon sekservaring en da heb ik het niet over opgedroogd sperma van een voorganger.
Ik zei in t vorige deel al dat als je daar nu even goed oefent, je daarna hier mag langskomenquote:Op dinsdag 25 maart 200801:13 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja maar voor jou moet ik 3 maand wachten [afbeelding] Of is dat het waard? [afbeelding]
of ik moet toevallig opeens iemand tegenkomen die even lekker wil seksen hier.. [afbeelding]
Ja, stom hèquote:Op dinsdag 25 maart 200801:19 schreef RickTheGreatest het volgende:
waarom zit deze niet in de posticons: ":')"
Uit staking kies ik niks!
Oké dan ga ik even goed oefenen en mijzelf klaar maken voor Qube-time [afbeelding]
maw, Rick wil tetten.quote:Op dinsdag 25 maart 200801:31 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ze oogt een beetje "kinderlijk" [afbeelding] Maar dat kan ook aan de crappy foto liggen!
Ik kies toch maar voor de wat meer vrouw ogende QB [afbeelding]
ligt aan de foto jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:31 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ze oogt een beetje "kinderlijk"Maar dat kan ook aan de crappy foto liggen!
Ik kies toch maar voor de wat meer vrouw ogende QB
juistquote:
hier zal ik maar niet op reageren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Als je een arseman bent kun je beter doorlopen tho
Wtf?quote:Op dinsdag 25 maart 200802:00 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik dacht dat je tieten bedoelde, maar tetten is dus in de kont? Ik weet niet meer precies wat ik getypt had, maar ik bedoel dus van achteren in de kut. Niet in de kont [afbeelding] [afbeelding]
tieten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 02:09 schreef RickTheGreatest het volgende:
*single vraagt zich nu af wat QB bedoelde met "tetten"
Tieten dusquote:Op dinsdag 25 maart 200802:09 schreef RickTheGreatest het volgende:
*single vraagt zich nu af wat QB bedoelde met "tetten"
quote:Op dinsdag 25 maart 200802:20 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja, waar slaat die kontpost op dan?
Gebruik dan ook memmen, borsten, tieten, juggs, ,maar géén "tetten" [afbeelding]
Of bedoelde je, met die kontpost, dat je geen goede ass hebt?
Ik ben in de war [afbeelding]
edit.quote:
Jij bent wel ineens veranderd zegquote:Op dinsdag 25 maart 200802:39 schreef RickTheGreatest het volgende:
Dus het word op zn russisch?
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:24 schreef heavenstar het volgende:
nee als het maar blondbrunette/dikke tieten heeft/en een lekker kontje...
Huuu, sorry.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:39 schreef Den_Haag het volgende:
Jeetje, het topic gaat op eens wat harder.
Zoveel wanhopige kerels op zoek naar een sexdate?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Net mn mail inbox geleegd, kutwerk. Ik doe hem vanaf nu maar op slot
Zo erg is het gelukkig nog nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoveel wanhopige kerels op zoek naar een sexdate?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:57 schreef Liquidootje het volgende:
Damn. Jij vraagt het gewoon om in mijn hersenspinsels verwerkt te worden.
tof om de meet in een poolcenter te situeren, maar wetende dat dawg ook poolt is de kans toch groter dat we leuke activiteiten met ballen, keu's en gaten gaan ontplooien in afwachting van de rest.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:35 schreef Liquidootje het volgende:
SINGLE MEET 2008
<........>
Daar zat ik dan in een of andere poolcenter in hartje Utrecht. We hadden om 20:00 afgesproken aangezien sommigen nog moesten werken op zaterdagmiddag. Op klokslag 20:00 kwam Garrison72 binnen lopen. Volkomen rustig en om zich heen kijkend. Nog geen twee minuten later kwam daar Dawg aan. Natuurlijk is de beste man strak gekleed in het zwart maar toch met stylisch dikke grijze strepen. Ik vraag mij af of dat altijd zijn style is, maar weer hou mij ervan om mijzelf kenbaar te maken. Die twee zijn netjes op tijd zoals verwacht.
Aarzelend fluisterde Dawg de woorden “R&P?” richting Garrison. Verward doch met een vleugje van pret antwoordde Gar met een kalme “Yup” met een knipoog.
Thanks! Denk ikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 02:57 schreef RickTheGreatest het volgende:
Nee dat ging gewoon niet over seks, maar over het nog nooit hebben gehad van een vriendin
Maar ik mag je wel hoaen tegan ook, halfbloedje enzo.
Maar, ik ga niet op je wachten hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:39 schreef RickTheGreatest het volgende:
Oké:
Brunetje Check (Tegen het zwart aan dan.)
Goede kont Check (Heb ik me laten vertellen.)
niet langer dan 1.80 Check (1.65)
Tieten moeten niet hangen, hoeven niet groot te zijn zolang ze maar mooi zijn Check (Ze zijn pas 18 jaar oud.)
Halfbloedje Check
Sportief Sorry
Inclusief humor Check
Niet gelovig als het even kan Check (Atheist)
Geen enorme opmaakslet Check (Altijd alleen beetje mascara ofzo.)
Dat is mijn type, dus als jij hieraan voldoet. Aarzel dan niet en wacht 3 maand tot ik weer in Nederland ben.
Nee. Nog steeds officieel single, ik denk niet dat ik verliefd ga worden maar ik heb nog lol met hem.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
Valt mij op dat het verdacht stil is rond MLI en MNR. Zouden ze een dubbeldate hebben met hun nieuwe vlammen?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:35 schreef Tegan het volgende:
Maar, ik ga niet op je wachten hoor. Ow, en je wilt QuBe al
.
Dat sportieve deel laat ik dan maar ff schieten als de rest allemaal checked is!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:35 schreef Tegan het volgende:
Oke, what the hell happened last night?!
[..]
Thanks! Denk ik.
[..]
Maar, ik ga niet op je wachten hoor. Ow, en je wilt QuBe al
.
Wanneer ben je officieel niet meer single dan? Als je elkaar vraagt om "verkering" te hebben?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee. Nog steeds officieel single, ik denk niet dat ik verliefd ga worden maar ik heb nog lol met hem.
Dat gaat niks worden. heb nu ook een weekje niks meer gehoord.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:40 schreef Tegan het volgende:
Hoi Den_Haag![]()
![]()
![]()
Hoe is het met je stille aanbidster?
Dat is ook té stilquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat gaat niks worden. heb nu ook een weekje niks meer gehoord.
Ohh dat heb ik nog nooit gedaan, lijkt me wel superrrrleuk! Plus je mijdt dan van die rare stiltes want je bent druk met piewpiewen en achteraf de skills van anderen naar beneden halenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:35 schreef Tegan het volgende:
We kunnen ook gaan lasergamen in Voltage in Tilburg, want dat is heel leuk enzo![]()
.
En ook als eenmaal iedereen is gearriveerd. Als ik al zou komen, that is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
tof om de meet in een poolcenter te situeren, maar wetende dat dawg ook poolt is de kans toch groter dat we leuke activiteiten met ballen, keu's en gaten gaan ontplooien in afwachting van de rest.
Tip: pik geen meisjes meer op in de wachtkamer van het RIAGGquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:30 schreef Lastpost het volgende:
Pff types werken bij mij ook niet bepaald als ik m'n 3 exen zo eens op een rijtje zet.
Laat staan dat ik me laat leiden door m'n principes, achtergrond, interesses en m'n eerste oordeel van de ander .. dat blijkt wel.
..
Hahahahaha! Mijn excuus was dat mijn accu van mijn laptop leeg was en ik mijn oplader op mijn werk heb laten liggen (en vrijdag en dinsdag vrij was) en mijn andere excuus is dat ik dit Paasweekend in goed gezelschap ben geweest enne.. helemaal als een vrouw ben behandeldquote:Op maandag 24 maart 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
Ow Liquidootje, can I have you for breakfast?quote:<lang verhaal>
Just for the sake of it, volgens mij zou dit heel erg goed met de realiteit overeen kunnen komenquote:Op maandag 24 maart 2008 23:35 schreef Liquidootje het volgende:
Plotseling klapte de deur open. Giechelend en schaterlachend hoorde je MLI en MNR door de deuropening stampen. Meteen kwam er leven in de tent. Het leek alsof ze elkaar al jaren kende, maar blijkbaar hadden ze elkaar 5 minuten geleden op het station ontmoet en het klikte maar al te goed. Ze voegden zich bij het vaste kliekje van SINGLES en toen begon het eindelijk op gang te komen.
Organiseren idd ook echt mijn dingquote:MNR stelde voor om even een tafel te gaan zoeken en elkaar gewoon voor te stellen.
Interessante quote..quote:Je ziet de mensen al naar elkaar kijken. Elkaar observeren en evalueren. Sommige met intenties andere puur voor hun eigen ontwikkeling om uit hun schild te komen.
Zou dat het probleem zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:00 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tip: pik geen meisjes meer op in de wachtkamer van het RIAGG
Sterkte met je keuzequote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:00 schreef MNR het volgende:
Serieus... het valt allemaal niet mee. En het is ook maar lastig om de juiste keuze te maken... Daarom volg ik mijn gevoel maar gewoon en vertrouw erop dat andere mensen (deze 2 heren dus) geloven in mijn integriteit.
Analyseer je nu niet wat teveel? En weerhoudt dit je er niet van om echt voor een van beiden te vallenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:00 schreef MNR het volgende:
Gisteravond smste die jongen met wie ik in juli 1x gezoend heb trouwens: "ben je alleen thuis?".
Hij wil me dus spreken en ik durf er gif op in te nemen dat hij me wil ontmoeten om te zien of er een toekomst tussen ons is. Destijds voelde ik een enorme vibe bij hem, maar twijfelde ik heel erg omdat ik nog heel erg met mijn ex bezig was. Hij vroeg of ik wat af wilde spreken. Ga morgenavond dus wat met hem drinken.. als hij kan. Vind wel weer dat ik het echt briljant aanpak, maar niet heus.
Ga drinken juist om te zien of er nog wat speelt tussen hem en mij. Hoef ik daar ook niet bang voor te zijn. Mocht er wel iets zijn, ga ik vanaf daar wel kijken hoe ik het aan ga pakken. Ga in ieder geval niet het vertrouwen van de kerel beschamen met wie ik net een heel leuk weekend achter de rug heb en vooral eerlijk zijn naar mezelf toe.
Serieus... het valt allemaal niet mee. En het is ook maar lastig om de juiste keuze te maken... Daarom volg ik mijn gevoel maar gewoon en vertrouw erop dat andere mensen (deze 2 heren dus) geloven in mijn integriteit.
Thanksquote:
Grappig dat je dat zegt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:54 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij heb je een beetje last van bindingsangst...
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:03 schreef knep het volgende:
[..]
Analyseer je nu niet wat teveel? En weerhoudt dit je er niet van om echt voor een van beiden te vallen.
Huray!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Grappig dat je dat zegt.
Heb mijn keuze een half uur geleden gemaakt. Heb die jongen net een sms gestuurd dat ik toch terug wil komen op die afspraak voor morgen. Als ik heel eerlijk ben zou het idd onbewust een excuus zijn om die andere kerel emotioneel te ontwijken.. en laat ik dat nu een keer niet willen doen.
Als ik ernaast zit, ben ik weer een ervaring rijker en als ik het juist heb, staat me een hele leuke ervaring te wachten. Verder laat ik het allemaal op me afkomen. Vertrouw er maar gewoon op dat alles wat me op een presenteerblaadje wordt aangeboden het beste voor me is. En voor nu ga ik gewoon lekker genieten
Goedzoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Grappig dat je dat zegt.
Heb mijn keuze een half uur geleden gemaakt. Heb die jongen net een sms gestuurd dat ik toch terug wil komen op die afspraak voor morgen. Als ik heel eerlijk ben zou het idd onbewust een excuus zijn om die andere kerel emotioneel te ontwijken.. en laat ik dat nu een keer niet willen doen.
Als ik ernaast zit, ben ik weer een ervaring rijker en als ik het juist heb, staat me een hele leuke ervaring te wachten. Verder laat ik het allemaal op me afkomen. Vertrouw er maar gewoon op dat alles wat me op een presenteerblaadje wordt aangeboden het beste voor me is. En voor nu ga ik gewoon lekker genieten
Bij mij nu nog steeds niet. Als ik mijn exen tegenkom blijft het beetje raar. Ik kan ook echt geen vrienden zijn met exen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:22 schreef mrbox het volgende:
Hoelang zou het duren voordat iemand over een ex is ?
Vaak is dat ook "lastig" voor de ander als je het te subtiel doet, tis net een plijster. Die kan je ook het beste er snel vanaf trekkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij mij nu nog steeds niet. Als ik mijn exen tegenkom blijft het beetje raar. Ik kan ook echt geen vrienden zijn met exen.
Kroegvriend van me vroeg me mee uit, maar ik twijfel heel erg of ik erop in moet gaan. Vind hem echt heel tof, als een vriend, maar meer dan dat is er echt niet denk ik. Hij is ook zo totaal niet mijn type. Ik ben altijd zo bang om iemand te kwetsen door ze af te wijzen. Dus dat probeer ik dan zo subtiel mogelijk te doen, waardoor het alleen maar lastiger wordt voor mij.
je weet verdomd goed wat wel en geen slowchat is...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Kan iemand me even PMen hoe en waarover er hier wel gesproken mag worden?
Danku
Op het moment dat ik besef dat ik het best zie zitten om een lange tijd met hem te delen, zo niet mijn hele leven. Als hij er dan ook zo over denkt, dan is het officieel. Er is iets dat me tegenhoudt. We hebben het supertof samen, echt een van de leukste mannen die ik in jaren ontmoet heb maar ik ben niet verliefd. Aan de andere kant moet ik me afvragen of ik ooit verliefd ga worden in de zin van vlindertjes enzo, ik weet niet zo zeker of dat voor mij weggelegd is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wanneer ben je officieel niet meer single dan? Als je elkaar vraagt om "verkering" te hebben?
Dat weet je zelf heel goedquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:02 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond komt ze weer langs voordat ze een paar dagen op vakantie gaat, direct daarna komt ze weer langs... Waarom ben ik ineens zenuwachtig... ?
Het gaat er niet om of zij jou leuk vindt, maar wat jij van haar vindt </Gari>quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:09 schreef Den_Haag het volgende:
Hmmmm, een meisje wat ik ken vind me volgens mij wel leuk. alleen is ze begin 20 en heeft ze een kind. ff aankijken hoor
Wanneer je jezelf nu al restricties op gaat leggen of gaat denken "dit en dat moet ik voelen" ben je meer bezig met denken en dan kom je niet bij je gevoel.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Op het moment dat ik besef dat ik het best zie zitten om een lange tijd met hem te delen, zo niet mijn hele leven. Als hij er dan ook zo over denkt, dan is het officieel. Er is iets dat me tegenhoudt. We hebben het supertof samen, echt een van de leukste mannen die ik in jaren ontmoet heb maar ik ben niet verliefd. Aan de andere kant moet ik me afvragen of ik ooit verliefd ga worden in de zin van vlindertjes enzo, ik weet niet zo zeker of dat voor mij weggelegd is.
******MEDEDELING**********quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:23 schreef Re het volgende:
************MEDEDELING**********
We komen niet vaak in deze topicreeks maar de afspraak was dat deze reeks niet gebruikt zou gaan worden als een verkapte slowchat, en wat is nu het geval.... Juist, het is verworden tot een verkapte slowchat. Dus dit topic blijft nog zoals het is, vanaf hier en het volgende deel willen we graag vrij hebben van slowchat.
******EINDE MEDEDELING********
Ik snap het niet. Als het toch goed voelt is het toch goed.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:03 schreef MLI het volgende:
Vragen of hij meegaat naar mijn ouders laat ik nog even achterwege.
Een zakelijke relatie is het zeker niet, we lachen wat af en heel eerlijk: ik heb hem graag om me heen en ik kom ook graag bij hem. Zijn vrienden zijn ook tof trouwens. Maar toch, IRL hang ik dit niet aan de grote klok omdat ik niet weet hoe het verder loopt. Dat betekent dus dat er niemand is die me beinvloedt, dat is ook wel eens prettig omdat ik er nu zelf wel uit moet komen. Tot ik dingen zeker weet, hou ik het lekker voor mezelf (en jullie)
Stomme is dat ik allang weet dat ik met hem de rest van mijn leven heel veel lol zou hebben. Als het een gewone vriend van me zou zijn, had ik zeker ja gezegd op zijn voorstel om een huis te delen.
QFT.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
******MEDEDELING**********
Ik kom bij de slowchat niet verder dan dat stukje van Rick en QB op de vorige pagina.
Mogen we eigenlijk nog wel wat zeggen of is alle tekst waar het woord single niet in voorkomt niet toegestaan.
**********EINDE MEDEDELING*********************
Mods zijn net politici, ouwehoeren over kleine zaken maar de echte bagger laten ze voor wat het is.
Graag of niet, zou ik zeggen. En zo graag lijkt ze het (nu) niet te willen, dus ik zou er niet te lang bij stil staan. Als jullie in de toekomst beide vrijgezel zijn en elkaar vinden is het mooi meegenomen. Inderdaad, lekker handigquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:51 schreef Rossdale het volgende:
Nou, ze is weer weg. Werd net opgehaald door haar pa die vanuit hilversum toch hierlangs kwam. Ik heb er een beetje mixed feelings over. Vind haar geweldig, zij mij ook maar ze is te happy om eindelijk even single te zijn zonder gezeur. (want dat hebben we beide extreem veel gehad de laatste tijd) Ze wil wel, maar niet nu al. Maarja heeft ze echt rust nodig of wil ze nog met jongens klooien zodat ze daar straks niet meer de behoefte aan heeft... Ik zou wel stom zijn als ik op haar ga zitten wachten, alleen wil ik niet meer al dat losse, die flirts, dat betekenisloze, die onzekerheid... ik heb daar gewoon geen zin meer in.
Lekker handig ook allemaal weer![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:51 schreef Rossdale het volgende:
Nou, ze is weer weg. Werd net opgehaald door haar pa die vanuit hilversum toch hierlangs kwam. Ik heb er een beetje mixed feelings over. Vind haar geweldig, zij mij ook maar ze is te happy om eindelijk even single te zijn zonder gezeur. (want dat hebben we beide extreem veel gehad de laatste tijd) Ze wil wel, maar niet nu al. Maarja heeft ze echt rust nodig of wil ze nog met jongens klooien zodat ze daar straks niet meer de behoefte aan heeft... Ik zou wel stom zijn als ik op haar ga zitten wachten, alleen wil ik niet meer al dat losse, die flirts, dat betekenisloze, die onzekerheid... ik heb daar gewoon geen zin meer in.
Lekker handig ook allemaal weer![]()
Zó had ik het ook begrepen, mja ik snap je punt wel, alleen is ook maar alleen..quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:40 schreef Liquidootje het volgende:
Het leek meer op dat je moe was een deurmatje voor haar te zijn.
Dat ben ik ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:40 schreef Liquidootje het volgende:
Het leek meer op dat je moe was een deurmatje voor haar te zijn.
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of zij jou leuk vindt, maar wat jij van haar vindt </Gari>
Als ze je echt geweldig vond wilde ze geen single zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:51 schreef Rossdale het volgende:
. Vind haar geweldig, zij mij ook maar ze is te happy om eindelijk even single te zijn zonder gezeur. (want dat hebben we beide extreem veel gehad de laatste tijd)
Niet gezeur met mijquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ze je echt geweldig vond wilde ze geen single zijn.
En zonder gezeur? Ze verwacht nou al dat een relatie automatisch gezeur betekent? Dan heeft het inderdaad weinig toekomst.
Over die meet die ik opperde op pagina 1: daar mag ik van Re een apart topic voor openen en dat doe ik dan ook. Maar om er niet een te erge kliekjesmeet van te maken maak ik er een R&P-meet van.
Link volgt nog.
Herkenbaar!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:51 schreef Rossdale het volgende:
alleen wil ik niet meer al dat losse, die flirts, dat betekenisloze, die onzekerheid... ik heb daar gewoon geen zin meer in.
Idd. Maar als je echt verliefd bent vind je toch genoeg excuses om haar toch helemaal geweldig te blijven vinden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ze je echt geweldig vond wilde ze geen single zijn.
Klinkt goed.quote:Over die meet die ik opperde op pagina 1: daar mag ik van Re een apart topic voor openen en dat doe ik dan ook. Maar om er niet een te erge kliekjesmeet van te maken maak ik er een R&P-meet van.
Link volgt nog.
-- > en dat beste Gari heb ik uiteraard hier gedaan en niet tegen hem gezegd. Weet zelf ook wel dat ik heel onredelijk ben en kwaad en bang.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:43 schreef Garisson72 het volgende:
MNR, heb je dit ook allemaal aan hem gezegd?
Dus tis nu weer (helemaal) goedquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:09 schreef MNR het volgende:
[...]
Kermisquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:47 schreef Den_Haag het volgende:
Het is weer weekend!!!! Iemand nog spannende plannen?
Dat heb ik dus ook. Ik vrees alleen dat ik het zonder vlinders niet kan, en dat is dus een probleem als je di enooit krijgtquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Op het moment dat ik besef dat ik het best zie zitten om een lange tijd met hem te delen, zo niet mijn hele leven. Als hij er dan ook zo over denkt, dan is het officieel. Er is iets dat me tegenhoudt. We hebben het supertof samen, echt een van de leukste mannen die ik in jaren ontmoet heb maar ik ben niet verliefd. Aan de andere kant moet ik me afvragen of ik ooit verliefd ga worden in de zin van vlindertjes enzo, ik weet niet zo zeker of dat voor mij weggelegd is.
Wees blij, t is rondlopen als een kip zonder kop en je functioneert amper.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik vrees alleen dat ik het zonder vlinders niet kan, en dat is dus een probleem als je di enooit krijgt
Je moet jezelf ook een beetje laten gaanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik vrees alleen dat ik het zonder vlinders niet kan, en dat is dus een probleem als je di enooit krijgt
What's a broomstick up teh butt??quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:26 schreef Liquidootje het volgende:
Idd. niet altijd een up-tight-broomstick-up-the-butt persoontje zijn.
Da ben ik helemaal nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:26 schreef Liquidootje het volgende:
Idd. niet altijd een up-tight-broomstick-up-the-butt persoontje zijn.
Nee oke maar stel: Jij ziet echt leuke jongen klikt leuk enzo. Blijf je dan heel nuchter of verzin je stiekem toch ook leuke scenario's enzo ?quote:
Als een leuke jongen me mee uit vraagt zeg ik ja, en op dat moment vind ik het helemaal leuk. Na de date wil ik t liefstquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee oke maar stel: Jij ziet echt leuke jongen klikt leuk enzo. Blijf je dan heel nuchter of verzin je stiekem toch ook leuke scenario's enzo ?
En ligt dat dan aan die jongen of bepaalde gedachtes die dan de kop op steken bij jou ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als een leuke jongen me mee uit vraagt zeg ik ja, en op dat moment vind ik het helemaal leuk. Na de date wil ik t liefsten die jongen nooit meer zien
Heb maar één jongen gehad waarbij het daarna nog
was.
Ja, zo een gast kan ook echt veel fout hebben gedaan na 1 date.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
En ligt dat dan aan die jongen of bepaalde gedachtes die dan de kop op steken bij jou ?
Vertel jouw ervaringen eens dan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:06 schreef Liquidootje het volgende:
Om slowchat tegen te gaan![]()
Ik had ooit een artikel gelezen over mensen die angst hadden om te daten. De kots neigingen waren een natuurlijke afweer om mensen niet dichtbij je te laten komen. Dit geldt dus niet specifiek voor queen bee, maar voor alle mensen in de laatste 56 episodes van Singles United.
Tsk, volgens verscheidene prettig ogende dames ben ik echt wel lekkerquote:Op zondag 30 maart 2008 13:58 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Mensen, hij liegt! Hij was helemaal niet serieus en ook niet lekker!![]()
dus..
Teganquote:Op maandag 31 maart 2008 16:51 schreef dawg het volgende:
DH, als Tegan op die meet komt, zou ik ook gaan als ik jou was. Tegan is een leuk meisje.
Had ik ookquote:Op maandag 31 maart 2008 21:34 schreef Nexie het volgende:
Ok ik knijp 'm blijkbaar als onbekende vrouwen dichtbij komen
F*ck afstand! Sorry.. needed to say thatquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:04 schreef MLI het volgende:
Tadaaa! Ik ben nog steeds confused. Ik had mezelf dus netjes voorgenomen om een beetje afstand te nemen, in plaats daarvan een verjaardag geweest en zelfs zijn moeder en broertje ontmoet. Die zijn overigens wel zeer cool. Ik lijk er dus niet echt af te komen, zul je net zien dat hij nog hardnekkig blijft hangen ook
. Maar hij maakt me wel heel erg blij
.
Er is nooit iets mis met de ander omdat de ander ruimte wil.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:22 schreef Den_Haag het volgende:
MLI, wat is er dan mis met die jongen/man dat je zoveel ruimte wil?
...maar het ís dan ook 1 april vandaag...quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:24 schreef Q. het volgende:
Ik voel me echt heel erg single, echt al jaren geen vrouw meer tegengekomen die ik de moeite van het moeite doen waard vond. Wel makkelijk..
Hij is qua uiterlijk in eerste instantie niet mijn type, maar daar prik ik makkelijk doorheen want ik val niet echt op uiterlijk. Belangrijk is natuurlijk wel dat de seks geniaal is. We hangen nu veel samen rond en ik merk nu al dat ik bepaalde mensen minder zie. Die mensen zijn dan zelf ook druk met van alles en nog wat, maar toch.. Beetje scary gedachte dat ik een vriendin die in mijn gebouw woont, al zeker 3 weken niet gezien heb. Stappen was sowieso al minder dus ik weet zelf ook niet waar ik zo moeilijk over doe. Eigenlijk zijn we al een stelletje, alleen mijn ouders en de meeste van mijn vrienden kennen hem nog niet.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:22 schreef Den_Haag het volgende:
MLI, wat is er dan mis met die jongen/man dat je zoveel ruimte wil?
vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Er is nooit iets mis met de ander omdat de ander ruimte wil.
Ik zet wel een slotje, maar ik maak geen nieuwe topicquote:Op woensdag 2 april 2008 00:11 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik wens de eerst volgende poster knetterveel plezier met het aanmaken van de neue topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |