Mijn fipo wat doe je.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:01 schreef heavenstar het volgende:
acht dat ie al lang open was.....![]()
![]()
![]()
tevens tvp..![]()
tja..vrouwen zijn in het algemeen sneller he....quote:Op maandag 24 maart 2008 20:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn fipo wat doe je.
@ dawg: lees het laatste regeltje in de op eens?
Sorry.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn fipo wat doe je.
@ dawg: lees het laatste regeltje in de op eens?
Ik weet iets waar mannen sneller in zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:04 schreef heavenstar het volgende:
[..]
tja..vrouwen zijn in het algemeen sneller he....![]()
![]()
ow ja...nu ineens wel aanwezig....quote:
verklaar je nader...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet iets waar mannen sneller in zijn.![]()
Nog iets waar we sneller mee zijn dan - het oppikken van seksuele innuendoquote:
ja zover was ik wel ja...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:17 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nog iets waar we sneller mee zijn dan - het oppikken van seksuele innuendo
Hij heeft het over ~*Het bedrijven van de liefde*~
Ugh nog iets waar we minder snel in zijn danquote:
wat zijn we poetisch vanavond...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Hij wil zijn angeltje in je bloemetje steken.
bedenk dan maar iets...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ugh nog iets waar we minder snel in zijn danEr moet toch wel iets (nuttigs) zijn waarin wij winnen!?
donker..check...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Net was je nog donker.
Inderdaad, ik had het over klaarkomen.
De vorige begon ook veelbelovend, maar had in het midden een wat hoog slowchatgehaltequote:Op maandag 24 maart 2008 20:21 schreef Garisson72 het volgende:
seksuele innuendo? bedrijven der liefde? woohoo, na de oeverloosheid van de vorige editie van Singles begint deze in ieder geval weer veelbelovend.
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Hij wil zijn angeltje in je bloemetje steken.
Dan moet je RZ bedanken. Maar ik lees dat ie nu twijfelt, omdat ie niet weet hoe je eruit ziet. Doe daar eens wat aan, als bedankje voor zijn poetische woordenspel.quote:
Wij zijn sneller in het bijlegen van ruzies! Een kleine (gewelddadige, of in films van tegenwoordig dansvaardigequote:
Stiekem zocht ik gewoon een reden om het woord innuendo weer eens uit de kast te trekkenquote:Op maandag 24 maart 2008 20:21 schreef Garisson72 het volgende:
seksuele innuendo? bedrijven der liefde? woohoo, na de oeverloosheid van de vorige editie van Singles begint deze in ieder geval weer veelbelovend.
En er een beetje leuk uitziet, leuk koppie en natuurlijk heel veel zin in seks heeft doen mannen niet moeilijk.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:24 schreef heavenstar het volgende:
nee als het maar blond/dikke tieten heeft/en een lekker kontje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Count me inquote:Op maandag 24 maart 2008 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En er een beetje leuk uitziet, leuk koppie en natuurlijk heel veel zin in seks heeft doen mannen niet moeilijk.
En om geen ruzie met modjes te krijgen: ik ben nog steeds een keer voor een singles-meet en niet zo zeer om dit topic uiteindelijk de nek om te draaien maar gewoon. Just for fun.
Heb één keer eerder zo'n meet gehad en dat was beregezellig.(en vooral heel veel lachen)
Nog meer voorstanders?
Ik stem idd ook voor Tilburg.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:52 schreef Nexie het volgende:
Meeten in Tilburg dan, lekker dichtbij voor (een deel van) de SC crew van gisteravond!
Dates zijn zo vermoeiend.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zie het als een date. Een dubble triple massive-multiple-date
Ik niet. Het moet wel een beetje centraal anders komt er geen hond.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik stem idd ook voor Tilburg.
Nu nog een datum?
Of ze liggen allebei nog na te dampen na een ruige nacht.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
Valt mij op dat het verdacht stil is rond MLI en MNR. Zouden ze een dubbeldate hebben met hun nieuwe vlammen?
Gegeven dat dat woord alleen al in eerdere topics voldoende bleek om mensen het koud zweet over de rug te laten lopen denk ik niet dat dat de juiste aanpak is.quote:
Utrecht is centraal.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:18 schreef Tegan het volgende:
Ik kan 2 mei ook!
Verder dan Utrecht of Noord-Brabant ga ik niet hoor.
Utrecht is 5 uur reizen voor mijquote:Op maandag 24 maart 2008 22:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Utrecht is centraal.Ik vind het goed.
Dat is waar. "Zie het als een avond bier hijsen met je beste vrienden" of "Zie het als een avond samen met je beste vriendinnen huilen om die romantische film"* dan?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat dat woord alleen al in eerdere topics voldoende bleek om mensen het koud zweet over de rug te laten lopen denk ik niet dat dat de juiste aanpak is.
...
Ik ben ook voor ut stoatsie.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Utrecht is centraal.Ik vind het goed.
Dat klopt, maar relatief gezien toch meer Nederlanders.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:28 schreef katerwater het volgende:
[..]
Utrecht is 5 uur reizen voor mij![]()
![]()
Er zijn ook belgen op fok hoor
Ik vind Tilburg ook beter. Moeten anders maar even kijken wie er naar Tilburg willen komen en wie naar Utrecht en bij welke meer mensen kunnen...quote:Op maandag 24 maart 2008 22:28 schreef katerwater het volgende:
[..]
Utrecht is 5 uur reizen voor mij![]()
![]()
Er zijn ook belgen op fok hoor
Dat hebben we al gedaanquote:Op maandag 24 maart 2008 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar relatief gezien toch meer Nederlanders.
Maar jij kunt samen met MLI toch de Belgische meet doen in Brussel.
Dat lijkt me eerlijkquote:Op maandag 24 maart 2008 22:42 schreef Tegan het volgende:
Ik vind Tilburg ook beter. Moeten anders maar even kijken wie er naar Tilburg willen komen en wie naar Utrecht en bij welke meer mensen kunnen...
Maar jij hebt je kat nu.quote:Op maandag 24 maart 200822:41 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
ik heb al een maand niet meer gesproken met een vrouw. Is dat normaal? Met praten met een vrouw bedoel ik langer dan 5 minuten.
Nog even en de meets worden in Parijs gehouden.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind Tilburg ook beter. Moeten anders maar even kijken wie er naar Tilburg willen komen en wie naar Utrecht en bij welke meer mensen kunnen...
Ik ben voorquote:Op maandag 24 maart 2008 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nog even en de meets worden in Parijs gehouden.
Oh? Dan wordt het mogelijk weer interessantquote:Op maandag 24 maart 2008 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nog even en de meets worden in Parijs gehouden.
Ja? Zit daar vooruitgang in nadat je hem toch maar een hyvesberichtje had gestuurd?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Weten jullie toevallig nog van enkele topics geleden, mijn bakvisgeblaat over die hele leukerd die zo goed kon dansen?
Facebook. Ja hij kan erg goed zoenen.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja? Zit daar vooruitgang in nadat je hem toch maar een hyvesberichtje had gestuurd?
Ja, wat is er met mij?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Weten jullie toevallig nog van enkele topics geleden, mijn bakvisgeblaat over die hele leukerd die zo goed kon dansen?
België mis je niks aan, maar Duitsland is wel erg. Je woont er maar een half uur vanaf.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben nog nooit in het buitenland geweestNiet eens Belgie of Duitsland
Je hebt toch wel wat over voor een meet?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet om te rijden en weet je wat dat kost aan benzine en tol?
Jij weet waar ik woon?quote:Op maandag 24 maart 200823:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, wat is er met mij? [afbeelding]
[..]
België mis je niks aan, maar Duitsland is wel erg. Je woont er maar een half uur vanaf. [afbeelding]
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben nog nooit in het buitenland geweestNiet eens Belgie of Duitsland
Nee, daar ben ik nog boos over geweest ookquote:
Ja, maar 6 uur heen en 6 uur terug is wat teveel van het goede. En een paar honderd euro aan benzine ook.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:06 schreef knep het volgende:
[..]
Je hebt toch wel wat over voor een meet?
Dus volgende week heb je een relatiequote:Op maandag 24 maart 2008 23:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik date niet. Ik zoen om 8 uur 's morgens in een sneeuwstorm na een tof feestje. Ik mot geen relaasie.
Ik quote het even want dat lees ik hier vaker.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik date niet. Ik zoen om 8 uur 's morgens in een sneeuwstorm na een tof feestje. Ik mot geen relaasie.
Jeugdtraumaquote:Op maandag 24 maart 2008 23:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik nog boos over geweest ookAndere scholen gingen naar Griekenland, Italie, Frankrijk whatever. En daar zat ik dan, bij natuurkunde Apollo 13 te kijken
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Quote erop los. Zoenen wil niet meteen zeggen dat ik een baby ga werpen en een volvo bestel met dat manspersoon he.Zoenen is zoenen.
Meid, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Quote erop los. Zoenen wil niet meteen zeggen dat ik een baby ga werpen en een volvo bestel met dat manspersoon he.Zoenen is zoenen.
Wat heb je in gedachtenquote:Op maandag 24 maart 2008 23:19 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm een meet hae... hmmm daar moet ik iets mee doen
Want dat is tofquote:Op maandag 24 maart 2008 23:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik date niet. Ik zoen om 8 uur 's morgens in een sneeuwstorm na een tof feestje.
Je viel zeker op Tom Hanks.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vond het stiekem wel een leuke film tho
Ik vond hem best treffendquote:Op maandag 24 maart 200823:45 schreef RealZeus het volgende:
[afbeelding] Wat een indruk van mij ook.
Ik drink hooguit twee biertjes omdat ik met de auto ben. En nee, dat zijn geen pitchers.
Hey, how you doin'?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:43 schreef Tegan het volgende:
Komt er nog een vervolg?
dawg hierboven ook al, t verhaal brengt wat teweegquote:Op maandag 24 maart 200823:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Neucken?
Ja, je gaf nu een voorzet die ik wel weer in moest koppen. [afbeelding]
Tja, Liquido heeft een naam hoog te houden.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
dawg hierboven ook al, t verhaal brengt wat teweeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |