Sauna in de studentflat..quote:
Leukquote:Op maandag 24 maart 2008 19:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen gaan we waarschijnlijk vakantie boeken
Naar Turkije - Alanyaquote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:14 schreef Houniet het volgende:
Die TT had "Dean zoekt vrouw" moeten zijn!
Eenschquote:
Yesse!quote:Op maandag 24 maart 2008 19:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eensch![]()
Wie speelt er dan voor Yvon Jaspers
Wij hebben hier int gebouw geen sauna, maar ga altijd na de gym in de sauna, even lekker 20-25 minuten alles eruit weken, vooral na een avondje stappen! Heerlijk!quote:Op maandag 24 maart 2008 19:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sauna in de studentflat..
helaas werkt ie niet en na de verhalen.. wat er allemaal in de sauna gebeurd, leek het met toch niet zo heel fris daarbinnen
quote:
Nou hier, je past precies in je rol van de meeting!quote:
Deed ik ook altijd.. Alleen sauna voor een les, is niet zo heel slim.. zit je echt loom in de klasquote:Op maandag 24 maart 2008 19:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wij hebben hier int gebouw geen sauna, maar ga altijd na de gym in de sauna, even lekker 20-25 minuten alles eruit weken, vooral na een avondje stappen! Heerlijk!
Ja maar er moet ook wel een beetje voor mij gezocht worden uiteraard.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou hier, je past precies in je rol van de meeting!
Je gaat strax met weet ik hoeveel mannen opstap en dan ga je nu al eisen stellen?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar er moet ook wel een beetje voor mij gezocht worden uiteraard.
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er wordt alleen gepraat over de mannen die aan de vrouw geholpen moeten worden en er is geen 1 keer aan de vrouwen gedachtquote:Op maandag 24 maart 2008 19:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je gaat strax met weet ik hoeveel mannen opstap en dan ga je nu al eisen stellen?![]()
![]()
Moeten we voor jou ook zoekenquote:
Mannenquote:Op maandag 24 maart 2008 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen probleem! Ik zoek en keur wel![]()
Yesse zoekt manquote:Op maandag 24 maart 2008 19:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |