quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:37 schreef VoreG het volgende:
Het is duidelijk dat ze in IJsland niet voetballen, welke sport fluit deze man in de weekenden?
Hij heeft het gewoon koudquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Foppe kijkt normaal toch niet zo emotieloos? Lijkt haast alsof ie zich loopt te ergeren.
dan zou hij de jong blokkeren en dat zou ik zonde vinden. Heb liever de jong dan aissatiquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kutwedstrijd. Heb genoten van één speler: Aissati. Geweldige speler. Baal er nog altijd van dat hij zijn contract bij psv verlengt heeft. Ik had hem graag bij ons op 10 gezien.
Al een jaar of wat hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef _Mike_ het volgende:
De Guzman spreekt trouwens ook al perfect Nederlands.
Hij zit al vanaf zijn twaalfde in Nederlandquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef _Mike_ het volgende:
Hij woont al vanaf zijn twaalfde in Nederland, gek hč.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef _Mike_ het volgende:
Ik vind de Jong niet echt een 10. Meer een speler die op 8 uit de voeten kan. Verder vind ik Aissati toch wel een behoorlijk stukkie beter dan de Jong.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
dan zou hij de jong blokkeren en dat zou ik zonde vinden. Heb liever de jong dan aissati
Het Emmen stadion.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef AryaMehr het volgende:
In welke stadion werd het gespeeld?
Alma Ataquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef AryaMehr het volgende:
In welke stadion werd het gespeeld?
perfect wil ik het niet noemen. maar goed genoeg idd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef _Mike_ het volgende:
Vreemd zeg...quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef _Mike_ het volgende:
Inderdaad, wat een dramaquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Aardige tweede helft gezien, niet meer dan dat. Dat Estland was wel heul erg slecht zeg.
op naar het hoge oranjequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:07 schreef Rumille het volgende:
Lekker debuut van de Guzman.
Meteen 2 goals en ook redelijk gespeeld.
Kom op zeg, wat heeft hij daar te zoeken? Daar hebben we Van Persie, Sneijder, Van der Vaart, Seedorf en Afellay al voor die plek. Verder vind ik Aissati ook een betere en completere speler dan de Guzman.quote:
Ik wil het als Ajacied zijnde liever niet toegeven, maar zeker technisch gezien heeft Aisatti veel en veel meer talent dan De Jong.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
dan zou hij de jong blokkeren en dat zou ik zonde vinden. Heb liever de jong dan aissati
Rustig joh, het is maar pauper Jorien.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat heeft hij daar te zoeken? Daar hebben we Van Persie, Sneijder, Van der Vaart, Seedorf en Afellay al voor die plek. Verder vind ik Aissati ook een betere en completere speler dan de Guzman.
Jou kortzichtige visie c.q. denkvermogenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Had de KNVB er trouwens niet bij na kunnen denken dat ze een stadion met een goed veld uitkiezen?
Emmen
Ik vind het meer een gezapige jank-opmerking van iemand uit het wilde Westen jegens het verre Oosten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:04 schreef jorienvdherik het volgende:
als het veld slecht is, maakt het niet uit wie dat zegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |