quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:37 schreef VoreG het volgende:
Het is duidelijk dat ze in IJsland niet voetballen, welke sport fluit deze man in de weekenden?
Hij heeft het gewoon koudquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Foppe kijkt normaal toch niet zo emotieloos? Lijkt haast alsof ie zich loopt te ergeren.
dan zou hij de jong blokkeren en dat zou ik zonde vinden. Heb liever de jong dan aissatiquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kutwedstrijd. Heb genoten van één speler: Aissati. Geweldige speler. Baal er nog altijd van dat hij zijn contract bij psv verlengt heeft. Ik had hem graag bij ons op 10 gezien.
Al een jaar of wat hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef _Mike_ het volgende:
De Guzman spreekt trouwens ook al perfect Nederlands.
Hij zit al vanaf zijn twaalfde in Nederlandquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef _Mike_ het volgende:
Hij woont al vanaf zijn twaalfde in Nederland, gek hè.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef _Mike_ het volgende:
Ik vind de Jong niet echt een 10. Meer een speler die op 8 uit de voeten kan. Verder vind ik Aissati toch wel een behoorlijk stukkie beter dan de Jong.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
dan zou hij de jong blokkeren en dat zou ik zonde vinden. Heb liever de jong dan aissati
Het Emmen stadion.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef AryaMehr het volgende:
In welke stadion werd het gespeeld?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |