Ik geloof dat mijn digid alweer verlopen isquote:Op maandag 24 maart 2008 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, belastingen ook weer gedaan, waren toch wel 10 minuten.
En ja, wist nu wel mijn digid code
Ik heb em al een keer opnieuw aan moeten vragenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens mij niet hoor. Gebruik dat ding 1 keer per jaar
hebben wij ook gedaanquote:Op maandag 24 maart 2008 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, belastingen ook weer gedaan, waren toch wel 10 minuten.
En ja, wist nu wel mijn digid code
Oja, die hadden we ook nog in de vriezer liggen!quote:
Hadden? Hawaii??quote:Op maandag 24 maart 2008 18:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, die hadden we ook nog in de vriezer liggen!
Nee, ik weet niet meer wat ik heb gekocht. Maar wij hebben soep gegeten met afbakbroodjes.quote:
Soepie is ook wel lekker.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet meer wat ik heb gekocht. Maar wij hebben soep gegeten met afbakbroodjes.. En nu zie ik jou Pizza roepen en dacht ik "Oja, dat had ik ook wel kunnen doen.".
.
Magnetron spare-ribs?? Bestaan die ook al?quote:Op maandag 24 maart 2008 18:44 schreef qu63 het volgende:
Ik had magnetron spare-ribs van de AH met zelfgebakken frietjes
Dan vallen die spare-ribs écht tegen als je vorige week spare-ribs gehaald hebt bij een afhaaltentje
Dat was bijna een kilo goed mals vlees, en dit was noggeen 200 gram bot met wat vlees
jup, gewoon in de magnetron, alleen opwaremn dusquote:Op maandag 24 maart 2008 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Soepie is ook wel lekker.
[..]
Magnetron spare-ribs?? Bestaan die ook al?
Doet me denken aan de reclame van minstens 10 jaar geledenquote:Op maandag 24 maart 2008 19:03 schreef Kuukske het volgende:
Ja, soepie is tof.
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
jup, gewoon in de magnetron, alleen opwaremn dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |