En het is nog niet eens 1 aprilquote:Op maandag 31 maart 2008 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt wel een steeds bontere verzameling oorzaken zoHet wachten is natuurlijk op deze Essential Classic
"Wrong kind of snow" klinkt me bekend in de oren. "Bovine intervention" is ook weleens gebruikt geloof ik (maar niet voor sneeuw natuurlijk).quote:Op maandag 31 maart 2008 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt wel een steeds bontere verzameling oorzaken zoHet wachten is natuurlijk op deze Essential Classic
...Maar die doen er langer over?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Waar slaat die planner van NS op....
Kom ik om .55 aan op adam vanuit lelystad. Overstappen volgens planner op 0.10 op spoor een via haarlem naar den haag. Tussen 55 en 10 vertrekken er nog 2 andere treinen naar den haag...
Wel als de ene partij het goedkoper kan dan de andere.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Maakt het zoveel uit wie eraan klooit dan?
Blijkbaar jaquote:Op maandag 31 maart 2008 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
Wel als de ene partij het goedkoper kan dan de andere.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_wrong_kind_of_snowquote:Op maandag 31 maart 2008 13:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Wrong kind of snow" klinkt me bekend in de oren.
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:22 schreef Duvel het volgende:
Boem is ho.
quote:Het defect aan het perron in Rlb bedroeg 4 losse stoeptegels bij een verwijderde kopplaat, die weleens het spoor in konden klappen als er daar iemand uitstapte ... Zoals gewoonlijk was het op een plek waar nooit iemand uitstapt
Yep. Spoor is nog niet in dienstquote:Op maandag 31 maart 2008 18:31 schreef JDude het volgende:
Ik reed zaterdag op den A16 van Breda naar België, kwam er over de HSL zoeen Thalys keihard voorbij. Testritje zeker?
Toch wel opvallend, had ik niet verwacht. Had verwacht dat ze het in Blerick zouden doen, samen met de eletrische GTW van Veolia, zodat je een beetje schaalvoordelen hebt.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
Het onderhoud van de nieuwe GTW's voor Arriva voor Dordrecht - Geldermalsen wordt niet uitgevoerd door Voith te Blerick, maar door Nedtrain te Leidschendam
Ahhh wat een gevaar leverde dat ook op hequote:Op maandag 31 maart 2008 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, toen werd trouwens niet het treinverkeer stilgelegd
Oh, dat is wel jammer.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:18 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Toch wel opvallend, had ik niet verwacht. Had verwacht dat ze het in Blerick zouden doen, samen met de eletrische GTW van Veolia, zodat je een beetje schaalvoordelen hebt.
Damn, spoor 4 ook!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben in Ut op spoor 4 vorig jaar nogeens een keer enorm op m'n plaat gegaan om zoeen losliggende tegel
Nee, dat hoor je mij ook niet zeggenquote:Op maandag 31 maart 2008 20:27 schreef Willy84 het volgende:
Ahhh wat een gevaar leverde dat ook op heProrail neemt onnodig veel risico's. Ik vind dat ze het treinverkeer daarvoor moeten stilleggen, want straks gebeuren er nog ongelukken!
Dat zou niet best zijn daar met het zeer drukke treinverkeer van 30 reizigerstreinen per uur en evenzovele Cargo'squote:Op maandag 31 maart 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Je moet er toch niet aan DENKEN dat zoiets tussen Geerdijk en Vroomshoop gebeurt![]()
ja, dat doen sommige mensen weleens. Hoezo?quote:
Tegels op het spoor?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben in Ut op spoor 4 vorig jaar nogeens een keer enorm op m'n plaat gegaan om zoeen losliggende tegel
Tegens op het spoor, ja! Maar ook winkelwagens, rolstoelen, tuinhekken, boomstammen (lachuhhquote:
Willen ze een extra station aanleggen in Gorinchem op het punt waar deze de MerwedeLingeLijn kruist als de plannen doorgaan?quote:De spoorlijn kan extra rendabel gemaakt worden door deze aan te sluiten op de spoorlijn naar Dordrecht en intercity's te laten rijden van Almere naar Roosendaal. In Vianen kan een doorgetrokken sneltram uit Utrecht voor extra reizigers zorgen. Zoiets geldt voor Hoogwaardig Openbaar Vervoer in Breda.
Infrastructuurquote:Op maandag 31 maart 2008 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Willen ze een extra station aanleggen in Gorinchem op het punt waar deze de MerwedeLingeLijn kruist als de plannen doorgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |