Wel als de ene partij het goedkoper kan dan de andere.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Maakt het zoveel uit wie eraan klooit dan?
Blijkbaar jaquote:Op maandag 31 maart 2008 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
Wel als de ene partij het goedkoper kan dan de andere.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_wrong_kind_of_snowquote:Op maandag 31 maart 2008 13:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Wrong kind of snow" klinkt me bekend in de oren.
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:22 schreef Duvel het volgende:
Boem is ho.
quote:Het defect aan het perron in Rlb bedroeg 4 losse stoeptegels bij een verwijderde kopplaat, die weleens het spoor in konden klappen als er daar iemand uitstapte ... Zoals gewoonlijk was het op een plek waar nooit iemand uitstapt
Yep. Spoor is nog niet in dienstquote:Op maandag 31 maart 2008 18:31 schreef JDude het volgende:
Ik reed zaterdag op den A16 van Breda naar België, kwam er over de HSL zoeen Thalys keihard voorbij. Testritje zeker?
Toch wel opvallend, had ik niet verwacht. Had verwacht dat ze het in Blerick zouden doen, samen met de eletrische GTW van Veolia, zodat je een beetje schaalvoordelen hebt.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
Het onderhoud van de nieuwe GTW's voor Arriva voor Dordrecht - Geldermalsen wordt niet uitgevoerd door Voith te Blerick, maar door Nedtrain te Leidschendam
Ahhh wat een gevaar leverde dat ook op hequote:Op maandag 31 maart 2008 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, toen werd trouwens niet het treinverkeer stilgelegd
Oh, dat is wel jammer.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:18 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Toch wel opvallend, had ik niet verwacht. Had verwacht dat ze het in Blerick zouden doen, samen met de eletrische GTW van Veolia, zodat je een beetje schaalvoordelen hebt.
Damn, spoor 4 ook!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben in Ut op spoor 4 vorig jaar nogeens een keer enorm op m'n plaat gegaan om zoeen losliggende tegel
Nee, dat hoor je mij ook niet zeggenquote:Op maandag 31 maart 2008 20:27 schreef Willy84 het volgende:
Ahhh wat een gevaar leverde dat ook op heProrail neemt onnodig veel risico's. Ik vind dat ze het treinverkeer daarvoor moeten stilleggen, want straks gebeuren er nog ongelukken!
Dat zou niet best zijn daar met het zeer drukke treinverkeer van 30 reizigerstreinen per uur en evenzovele Cargo'squote:Op maandag 31 maart 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Je moet er toch niet aan DENKEN dat zoiets tussen Geerdijk en Vroomshoop gebeurt![]()
ja, dat doen sommige mensen weleens. Hoezo?quote:
Tegels op het spoor?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben in Ut op spoor 4 vorig jaar nogeens een keer enorm op m'n plaat gegaan om zoeen losliggende tegel
Tegens op het spoor, ja! Maar ook winkelwagens, rolstoelen, tuinhekken, boomstammen (lachuhhquote:
Willen ze een extra station aanleggen in Gorinchem op het punt waar deze de MerwedeLingeLijn kruist als de plannen doorgaan?quote:De spoorlijn kan extra rendabel gemaakt worden door deze aan te sluiten op de spoorlijn naar Dordrecht en intercity's te laten rijden van Almere naar Roosendaal. In Vianen kan een doorgetrokken sneltram uit Utrecht voor extra reizigers zorgen. Zoiets geldt voor Hoogwaardig Openbaar Vervoer in Breda.
Infrastructuurquote:Op maandag 31 maart 2008 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Willen ze een extra station aanleggen in Gorinchem op het punt waar deze de MerwedeLingeLijn kruist als de plannen doorgaan?
quote:Actie ProRail dupeert reizigers
De uitval van een groot aantal treinen als gevolg van een wisselstoring bij Amersfoort deze ochtend, toont andermaal het failliet van de nationale spoorbeheerder ProRail, aldus Reizigersvereniging ROVER. De actie waarbij ProRail de wissels op zomertijd heeft gezet, leidde tot grote vertragingen en overvolle treinen tussen Amersfoort en Utrecht. ROVER heeft ProRail om opheldering gevraagd over de zoveelste blamage op het Nederlandse spoor. Woordvoerder Rikus Spitshorst: "Het is onbegrijpelijk dat zoveel reizigers de dupe zijn van dit wanbeleid. Iedereen weet dat de zomertijd afgelopen zondag al is ingegaan. Had ProRail op zondag deze actie uitgevoerd, dan had de storing veel minder reizigers getroffen."
Voor ROVER is het onverklaarbaar dat de infrastructuur plotseling niet is opgewassen tegen een wijdverbreid fenomeen als zomertijd. Rikus Spitshorst: "Zelfs mijn telefoon schakelt tegenwoordig automatisch over op zomertijd. Ik heb niet veel verstand van wissels, maar mijn boerenverstand zegt dat dit automatische overschakelen ook voor wissels gerealiseerd moet kunnen worden. Dat ProRail dit nog steeds met de hand moet doen, toont aan dat het bedrijf de stap naar de moderne tijd maar met moeite kan maken."
ROVER heeft zijn beklag gedaan bij de Minister van Verkeer en Waterstaat, verantwoordelijk voor het reilen en zeilen bij ProRail.
Hm, hij doet het weer, jammer!quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog zoeen mooie: Als je op de NS-site klikt bij Storingen dan zie je dat de storingen-pagina.....
in storing is inderdaad
Ik liep station Utrecht in, zag het grapje op het bord staan, moest er om lachen, maar toen versprong ie op die wisselstoringquote:Op dinsdag 1 april 2008 07:50 schreef Duvel het volgende:
Dat grapje hadden ze beter niet kunnen maken: wisselstoring bij Amersfoort.
Dit dus:quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:49 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ik liep station Utrecht in, zag het grapje op het bord staan, moest er om lachen, maar toen versprong ie op die wisselstoring
Daarom altijd éérst even een subtiel tikje tegen die hendel (al is de deur nog open), en dán doorlopen met koffie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Schuifdeuren die bekers koffie omkiepen in je hand is zeker ook grappig
Je moet wel een enorme sukkel zijn als je denkt met 40 miljoen euro het hele land naar 160km/h te kunnen tillen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
sinds een limbo minister van verkeer is, gaat dat heel anders
Daar is het dan een limbo voor hequote:Op dinsdag 1 april 2008 10:43 schreef Duvel het volgende:
Je moet wel een enorme sukkel zijn als je denk met 40 miljoen euro het hele land naar 160km/h te kunnen tillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |