abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57691336
Waar gaat dat vogelbekdier eigenlijk in onderhoud? Komt dat gewoon bij NedTrain terecht?

Daarnaast vind ik het ook raar van NSH heft gekozen voor een 'onbekend' type. Denk zelf dat bijv. de TGV en de ICE hun diensten ruim bewezen hebben.

Maar als stofzuiger kan die best handy zijn
  zaterdag 29 maart 2008 @ 09:19:59 #155
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_57691344
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 09:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Waar gaat dat vogelbekdier eigenlijk in onderhoud? Komt dat gewoon bij NedTrain terecht?
Ja, daar is die werkplaats op de Watergraafsmeer voor gebouwd.
quote:
Daarnaast vind ik het ook raar van NSH heft gekozen voor een 'onbekend' type. Denk zelf dat bijv. de TGV en de ICE hun diensten ruim bewezen hebben.
Deze trein is speciaal voor de shuttles naar o.a. Breda gekocht, hij kan ook minder hard dan de TGV en de Thalys.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 29 maart 2008 @ 09:27:43 #156
141482 Q.
JurassiQ
pi_57691394
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 08:47 schreef Duvel het volgende:

[..]

En de Protos is gewoon een goedkope trein waar Connexxion wel wat in zag. Dat ding is nog niet eens zo lelijk, alleen nog niet 100% betrouwbaar geloof ik.
Ook jammer dat de producent bijna op de fles is. .
For great justice!
  zaterdag 29 maart 2008 @ 09:29:00 #157
141482 Q.
JurassiQ
pi_57691402
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 09:02 schreef Fixers het volgende:
Om nu nog een ouwe koe op te halen, ik las gister weer een artikel over een mogelijke lijn Utrecht-Breda. De studie die is gedaan zou uitwijzen dat het een en ander niet eens zo onmogelijk is. Er zou genoeg reizigersaanbod zijn en de kosten meevallen. Voor nog geen 2 miljrd ligt die lijn er. Doen ze de aanleg gelijk met de verbouwing van de A27 dan scheelt het nog een paar honderd miljoen.

Wat het traject betreft op de kaart die bij het artikel zat stond er een station Houten-West ingetkend.

De minister heeft al wel laten weten voorlopig geen geld voor deze lijn te hebben, maar een en ander wel in overweging te nemen voor de toekomst.
Het lijkt mij, zeker met Breda als HSL-shuttle-station, een hele nuttige verbinding.
For great justice!
  zaterdag 29 maart 2008 @ 09:29:36 #158
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_57691409
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 09:27 schreef Q. het volgende:

[..]

Ook jammer dat de producent bijna op de fles is. .
Is dat zo? Dat is ook lullig. Ik dacht dat FD onderdeel was van een groot Russisch concern?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 29 maart 2008 @ 10:31:54 #159
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_57691948
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 09:02 schreef Fixers het volgende:
Om nu nog een ouwe koe op te halen, ik las gister weer een artikel over een mogelijke lijn Utrecht-Breda. De studie die is gedaan zou uitwijzen dat het een en ander niet eens zo onmogelijk is. Er zou genoeg reizigersaanbod zijn en de kosten meevallen. Voor nog geen 2 miljrd ligt die lijn er. Doen ze de aanleg gelijk met de verbouwing van de A27 dan scheelt het nog een paar honderd miljoen.


Dat zei men ook over verschillende andere grote infrastructurele projecten, maar uiteindelijk was er door veel bureaucratische rompslomp en andere vertragingen een enorme kostenstijging.

Nee, zulke projecten kun je in Nederland nooit voor weinig geld realiseren.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 10:47:55 #160
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_57692166
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 09:02 schreef Fixers het volgende:
Om nu nog een ouwe koe op te halen, ik las gister weer een artikel over een mogelijke lijn Utrecht-Breda. De studie die is gedaan zou uitwijzen dat het een en ander niet eens zo onmogelijk is. Er zou genoeg reizigersaanbod zijn en de kosten meevallen. Voor nog geen 2 miljrd ligt die lijn er. Doen ze de aanleg gelijk met de verbouwing van de A27 dan scheelt het nog een paar honderd miljoen.

Wat het traject betreft op de kaart die bij het artikel zat stond er een station Houten-West ingetkend.

De minister heeft al wel laten weten voorlopig geen geld voor deze lijn te hebben, maar een en ander wel in overweging te nemen voor de toekomst.
Welke krant?

Beter nog, zou je het kaartje kunnen scannen?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_57692717
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 02:19 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

AnsaldoBreda zei je?

Dan is dit het topje van de ijsberg, de Italianen kunnen niet eens fatsoenlijk een storingsvrije tram afleveren.
Maar de italianen hebben wel een ERMTS 2 niveau spoor actief .
pi_57692997
Nouja, dan maar de vraag: wanneer kunnen we deze eendekop verwachten in NL?
  zaterdag 29 maart 2008 @ 11:43:43 #163
141482 Q.
JurassiQ
pi_57693032
Zal tegen het einde van het jaar wel proefritten gaan maken. Verwacht hem niet voor zomer 2009 in bedrijf.
For great justice!
  zaterdag 29 maart 2008 @ 17:14:30 #164
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_57698492
Helaas, het is alweer raak. Uit De Telegraaf :
quote:
za 29 mrt 2008, 16:33

Fietser overlijdt door botsing trein

WIERDEN - Een fietser is zaterdagmiddag overleden toen hij bij een spoorwegovergang werd geraakt door een intercity. Dat heeft de politie gemeld. Over de identiteit van de man en de toedracht kon de zegsvrouw nog niets melden.

Het ongeluk vond plaats rond 14.30 uur. Vanaf die tijd is er geen treinverkeer meer mogelijk op het traject Wierden-Rijssen. Hierdoor moeten onder anderen reizigers tussen Deventer en Almelo rekening houden met een uur vertraging.
Keep the Sunny Side Up
pi_57701172
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 10:47 schreef bork het volgende:

[..]

Welke krant?

Beter nog, zou je het kaartje kunnen scannen?
Helaas, ik heb de krant ook elders gelezen. Het gaat om de Breda Editie van BN/De Stem. Ik kan het artikel ook online niet terug vinden helaas.

Wat ik wel terug gevonden heb is de complete Visie nota met voorstel erin. Iets meer leeswerk maar dan heb je gelijk alle info van de bron (BAM) zelf.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 29 maart 2008 @ 19:35:02 #166
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57701235
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:43 schreef Q. het volgende:
Zal tegen het einde van het jaar wel proefritten gaan maken. Verwacht hem niet voor zomer 2009 in bedrijf.
Zo vroeg nog. AnsaldoTilburg kennende gaat het eerder richting 2011
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 29 maart 2008 @ 19:41:09 #167
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_57701390
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Zo vroeg nog. AnsaldoTilburg kennende gaat het eerder richting 2011
Dat is de datum van de hervatting van de proefritten.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_57702550
Het is de bedoeling dat alles uiteindelijk tegelijk met de Noord-Zuid lijn gaat rijden. Dat is dus in 2016
  zaterdag 29 maart 2008 @ 20:37:38 #169
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_57702830
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:32 schreef Fixers het volgende:

[..]

Helaas, ik heb de krant ook elders gelezen. Het gaat om de Breda Editie van BN/De Stem. Ik kan het artikel ook online niet terug vinden helaas.

Wat ik wel terug gevonden heb is de complete Visie nota met voorstel erin. Iets meer leeswerk maar dan heb je gelijk alle info van de bron (BAM) zelf.
thx. Heb het doorgenomen, bedankt.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_57703337

Locje van RRF op het rangeerterein de Watergraafsmeer om de Citynichtline rijtuigen te rangeren.
Ding komt uit 1955-57 en heeft niet zolang geleden een nieuwe motor gehad.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 21:09:20 #171
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57703846
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 20:49 schreef Willy84 het volgende:
[ afbeelding ]
Locje van RRF op het rangeerterein de Watergraafsmeer om de Citynichtline rijtuigen te rangeren.
Ding komt uit 1955-57 en heeft niet zolang geleden een nieuwe motor gehad.
Is dat die hippel die heel lang in Ede-Wageningen gestaan heeft?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 29 maart 2008 @ 21:11:52 #172
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57703920
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 17:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Helaas, het is alweer raak. Uit De Telegraaf :
Hierdoor moeten onder anderen reizigers tussen Deventer en Almelo rekening houden met een uur vertraging.]
Ja, net als reizigers tussen Amsterdam en Berlijn. en alles ertussenin. stinkende kutzooi daar. Al een jaar moet er gekluund worden over een noodspoortje nadat eoa vingerverfclub wel even dacht de beveiliging te kunnen sjeffen. kut met peren daar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_57704378
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Is dat die hippel die heel lang in Ede-Wageningen gestaan heeft?
Geen idee ben er maar3 x geweest ofzo
  zaterdag 29 maart 2008 @ 22:14:51 #174
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57705596
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 08:47 schreef Duvel het volgende:
BTW: dat geleuter over de lelijkheid: als je je even verdiept in recente HST-ontwerpen, dan kun je zien dat heel veel moderne HST's zijn ontworpen als vogelbekdier.
Nou en? de AVE uitvoering is wel even een paar honderd keer mooier, en ook vogelbekdier. Hebben we het nog niet over de Shinkansen 700 en N700.

Maar goed, wat rukt het ook allemaal, in dit regeltjes-stinkland mogen die dingen toch niet harder dan 160. Anders wordt de nachtrust van de zandbakhagedis verstoord, en DAT zou je toch niet willen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 29 maart 2008 @ 22:47:03 #175
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57706351
Kwam dit bericht net op internet tegen:
quote:
Treinen op trailers bij spoorwerkzaamheden

Aad van Leeuwen

Afgelopen Paasweekeinde zijn 500 spoorwerkers begonnen met groot onderhoud aan de spoorlijn Vlissingen-Bergen op Zoom. Van 22 maart tot 22 april wordt er hard aan het spoor gewerkt: nieuw grind in het ballastbed, houten bielzen vervangen door betonnen exemplaren en nieuwe stukken bovenleiding.



Voor de passagiers heeft de Nederlandse Spoorwegen deze week vervangend vervoer per bus geregeld.

Omdat er te weinig bussen zijn met als gevolg dat er vertragingen optreden, zullen er in de spits vanaf volgende week dinsdag treinen op transportcombinaties rijden vanuit Vlissingen, Middelburg en Goes. De treinstellen worden met kranen van de rails gelicht en op trailers geplaatst.

Het grote voordeel is dat de treinpassagiers niet hoeven over te stappen, minder bussen ingezet kunnen worden en de intercity dienstregeling aangehouden kan worden. Deze week wordt er in Zeeland proefgereden met oude treinstellen, die normaal als oefenmateriaal door de brandweer in Vlissingen worden gebruikt. Volgende week worden er volgens de oorspronkelijke dienstregeling met treinstellen van de NS gereden.

Er worden verschillende transportbedrijven ingeschakeld, die hiervoor aangepaste trailers gebruiken. Om de aanzienlijke instaphoogte te overbruggen worden speciale perrons aangelegd. De passagiers die volgende week gebruik maken van de treintrailer krijgen gratis koffie met een bolus geserveerd.

bron: http://www.htmfoto.net
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport zaterdag 29 maart 2008 @ 22:55:06 #176
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_57706469
geweldig
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_57706489
Ja mooi is dat inderdaad
pi_57706611
Omleidingen vanwege werkzaamheden overal en nergens leidden mij vandaag naar het Brabantse en Limburgse platteland tussen Helmond en Venlo:


Railion Deutschland's 189 087 en 189 072 in dubbeltractie met een beladen Kolentrein van de Amsterdamse Westhaven richting Duitsland, hier nabij Helmond 't Hout.


Te Deurne passeert de MRCE 189 092 met City Night Line 300 uit Milano Centrale en Wien Westbahnhof het dorp Deurne vanwege werkzaamheden op de reguliere route.


In de bekende boog bij Horst Sevenum ICE3M-stel 4607 onderweg als ICE 125 naar Frankfurt(Main) Hbf.


Een stukje verderop nabij het station van Horst Sevenum passeert de omgeleide Staaltrein vanuit Beverwijk naar Hagen met lok RD 189 073.


Aan de andere kant van de zojuist genoemde boog ICE3M stel 4651 van NS Hispeed / NS Internationaal onderweg naar Amsterdam Centraal als ICE 126.


Speciaal en onverwacht kwam Veolia's class66 8653-01 met een mooie lege kolentrein langs richting Maasvlakte.


Het oude stationsgebouw van Geldermalsen wordt gepasseert door de MRCE 189 092 met CityNightLine 301.


Close up zoom van Arriva stel 870 welke zojuist arriveert als stoptrein Dordrecht - Geldermalsen.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 23:07:14 #179
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57706640
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Zo vroeg nog. AnsaldoTilburg kennende gaat het eerder richting 2011
Sorry, die fabrikant heet nog steeds AnsaldoBreda.

Zal me niet verbazen als zo een HSL-trein toevallig in Breda uit de rails loopt.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 23:39:08 #180
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_57707155
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou en? de AVE uitvoering is wel even een paar honderd keer mooier, en ook vogelbekdier.
Ik ontdek nu dat ze twee verschillende versies hebben.



Vooral die laatste heeft een zeer fraai front meegekregen.

Al mag die Spaanse ICE er ook best wezen!
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:05 schreef Zug-Chef het volgende:
Omleidingen vanwege werkzaamheden overal en nergens
Met als gevolg dus de geweldig oplossing om ruimte te krijgen op Utrecht-Geldermalsen: ze hebben dus maar gelijk voor het hele weekend alle treinen Utrecht-Tiel geschrapt, en dat dus alleen voor die paar internationale treintjes...

Maar goed, ik troost me er maar mee dat het voor jou een paar mooie platen heeft opgeleverd.

[ Bericht 15% gewijzigd door ReisT op 29-03-2008 23:48:34 ]
  zaterdag 29 maart 2008 @ 23:58:07 #181
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57707425
Nu je het hebt over de Spaanse ICE: Siemens verkoopt ICE-treinstellen aan het buitenland onder de naam Velaro.
  zondag 30 maart 2008 @ 01:26:16 #182
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_57708567
Ik vind al die vogelbekdingen spuuglelijk.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_57709473
Fraaie foto´s!
  zondag 30 maart 2008 @ 03:58:53 #184
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57709550
Nu we toch op de HSL-toer zijn, dit is de hogesnelheidstrein van Zweden: de X2000.

Voor deze hogesnelheidstrein hoefde men bar weinig te doen, spoortrajecten aanpassen en er kantelbaktreinen op laten rijden. De maximumsnelheid is weliswaar laag (200 km/h), de concurrerende vlieg- en busmaatschappijen hebben inmiddels rake klappen gekregen. Het X2000-netwerk is ontworpen naar Frans model: alle treinen vertrekken vanuit Stockholm naar alle windrichtingen, met als buitenlandse bestemmingen Oslo en Kopenhagen (via Malmö en de Grote Beltbrug).


En dit is de Acela, de enige Amerikaanse HSL die ook met kantelbaktreinen rijdt. De hogesnelheidstreinen rijden tussen Boston, New York en Washington en zijn in vergelijking met Europese soortgenoten niet echt onomstreden. De treinen waren aanvankelijk stamgast in de werkplaats en vanwege de slechte staat van het tracé (te nauwe passeermogelijkheden of ongeschikte bovenleidingen) kan de maximumsnelheid van 241 km/h slechts sporadisch behaald worden.


De Shinkansen behoeft geen verdere uitleg: de eerste HSL ter wereld. Deze snelle treinen gedijen zeer goed in Japan vanwege het ontbreken van een vernuftig snelwegennetwerk. Shinkansen heeft al 4 miljoen mensen vervoerd, slechts één keer is een trein ontspoord. Er vielen 0 (!) gewonden en doden omdat alle treinen voorzien zijn van een detectiesysteem die de trein abrupt afremt, mocht een aardbeving plaatsvinden.


Ten slotte ook nog de Pendolino, die in Groot-Brittanië, Italië, Zwitserland, Finland, Tsjechië en Slowakije wordt ingezet:
  zondag 30 maart 2008 @ 11:05:20 #185
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_57711390
quote:
Op zondag 30 maart 2008 03:47 schreef Socios het volgende:
Fraaie foto´s!
Ja dat zeker!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_57712693
Het gaat ook lekker met de fora. De stekker lijkt uit OHIH getrokken te zijn en ook OV in NL is al meer dan 24u tergend langzaam...
  Redactie Sport zondag 30 maart 2008 @ 13:16:17 #187
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_57713139
OHIH doet het hier gewoon hoor?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_57713498
Ik krijg deze melding: This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
  zondag 30 maart 2008 @ 13:40:15 #189
148385 Wadloper
Noorderling
pi_57713612
Ik heb zelf een beetje het idee dat bij OV in NL erg veel vriendjespolitiek is... Maar goed, aan de manier waarop OHIH heeft gereageerd enzo, tja
Ik kom er toch al bijna niet, maar ik ga sowieso niet naar OV in NL.
pi_57713844
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 07:15 schreef Q. het volgende:

[..]

Waarom hebben ze die dingen daar besteld en niet gewoon bij een fatsoenlijke treinenboer zoals Bombardier?

Europees aanbesteden, de goedkoopste krijgt de buit...
Take on the situation, but not the torment ...
  zondag 30 maart 2008 @ 14:02:46 #191
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_57714042
ik hoop dat die treinen er nog dit jaar zijn
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  zondag 30 maart 2008 @ 16:54:55 #192
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_57717601
quote:
Op zondag 30 maart 2008 13:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik krijg deze melding: This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
Probeer eens ctrl+f5
  zondag 30 maart 2008 @ 17:10:49 #193
148385 Wadloper
Noorderling
pi_57717894
Woensdag heb ik waarschijnlijk, zoals het er nu naar lijkt, de Canon 400D in mijn bezit
Inclusief telelens
pi_57718650
Nice, welke zoomlens heb je er bij?
pi_57721047
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
Kwam dit bericht net op internet tegen:
[..]
Dat moet tch een 1 aprilgrap zijn.

Hoe willen ze dat doen met de stroom voor de verwarming e.d.?

Kijk, de lucht voor de deuren kunnen ze wel uit de vrachtwagen halen, al weet ik niet hoeveel bar bedrijfsdruk een trein heeft.

Vaag.
  zondag 30 maart 2008 @ 19:51:36 #196
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_57721076
quote:
Op zondag 30 maart 2008 13:40 schreef Wadloper het volgende:
Ik heb zelf een beetje het idee dat bij OV in NL erg veel vriendjespolitiek is... Maar goed, aan de manier waarop OHIH heeft gereageerd enzo, tja
Ik kom er toch al bijna niet, maar ik ga sowieso niet naar OV in NL.
Wat is OV in NL en waarom zijn ze aan het emmeren met OHIH?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 30 maart 2008 @ 19:52:01 #197
141482 Q.
JurassiQ
pi_57721091
quote:
Op zondag 30 maart 2008 19:50 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat moet tch een 1 aprilgrap zijn.

Hoe willen ze dat doen met de stroom voor de verwarming e.d.?

Kijk, de lucht voor de deuren kunnen ze wel uit de vrachtwagen halen, al weet ik niet hoeveel bar bedrijfsdruk een trein heeft.

Vaag.
For great justice!
pi_57721171
quote:
Op zondag 30 maart 2008 19:51 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wat is OV in NL en waarom zijn ze aan het emmeren met OHIH?
Ja, dat snap ik dus ook niet helemaal. Ik weet dat ze aan het ruzie maken zijn (geweest).
Behoorlijk jammer allemaal. Gedeelte van de members is weggegaan en heeft zich bij die nieuwe site aangesloten.
Zijn een beetje teveel fora om iedere dag te lezen.
fok, ohik, somda, ovinnl, etc, begin ik allemaal niet aan. Teveel. Beetje jammer als alles zo versnippert is. zoveel treinfapperts zijn er ook weer niet.
Snap dat moeilijke zeikgedoe ook allemaal niet
pi_57721202
quote:
Op zondag 30 maart 2008 19:52 schreef Q. het volgende:

[..]


1 april
  Redactie Frontpage / Sport zondag 30 maart 2008 @ 20:08:41 #200
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57721449
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:07 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Sorry, die fabrikant heet nog steeds AnsaldoBreda.
Het zal mij worst wezen of het AnsaldoTilburg/Roosendaal/Eindhoven/Den Bosch is.
quote:
Zal me niet verbazen als zo een HSL-trein toevallig in Breda uit de rails loopt.
Dat zou mij ook niet verbazen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zondag 30 maart 2008 @ 20:09:13 #201
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57721466
quote:
Op zondag 30 maart 2008 19:50 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat moet tch een 1 aprilgrap zijn.

Hoe willen ze dat doen met de stroom voor de verwarming e.d.?

Kijk, de lucht voor de deuren kunnen ze wel uit de vrachtwagen halen, al weet ik niet hoeveel bar bedrijfsdruk een trein heeft.

Vaag.
Dat jij dat bericht nog serieus nam
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_57721720
quote:
Op zondag 30 maart 2008 20:09 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat jij dat bericht nog serieus nam
Dat zegt ook genoeg over hoe ik over NS en Prorail denk

En ik heb kort geslapen en ik ben blond en zo zijn er vast nog vele smoesjes te bedenken
pi_57721728
quote:
Op zondag 30 maart 2008 19:50 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat moet tch een 1 aprilgrap zijn.

Hoe willen ze dat doen met de stroom voor de verwarming e.d.?

Kijk, de lucht voor de deuren kunnen ze wel uit de vrachtwagen halen, al weet ik niet hoeveel bar bedrijfsdruk een trein heeft.

Vaag.
Wel een goede grap blijkbaar .
  zondag 30 maart 2008 @ 20:49:28 #204
148385 Wadloper
Noorderling
pi_57722427
quote:
Op zondag 30 maart 2008 17:55 schreef Zug-Chef het volgende:
Nice, welke zoomlens heb je er bij?
Tamron 70-300 mm objectief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')