abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:14:39 #52
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57608651
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:59 schreef Duvel het volgende:
BTW: die reeks 15, rijden er daar nog veel van? Die dingen kwamen vroeger met de trein van en naar Parijs ook Nederland in (totdat ATB verplicht werd). Mooi van lelijkheid!
Ik dacht dat er nooit meer dan 5 of 6 van gereden hebben. Maar die 1504 heb ik daar in Luik al eerder gesnaaid (op 14 september 2007 namelijk). Schijnen redelijk schaars te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Flash op 25-03-2008 21:42:20 (hoppa 10 dagen ernaast) ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:48:05 #53
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57609500
Sukkel
quote:
Tussen oktober 2006 en februari 2007 werd hij maar liefst 102 keer zonder kaartje in de trein gesnapt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:52:06 #54
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_57609590
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik dacht dat er nooit meer dan 5 of 6 van gereden hebben. Maar die 1504 heb ik daar in Luik al eerder gesnaaid (op 14 september 2007 namelijk). Schijnen redelijk schaars te zijn.
OK. Lollige spot in elk geval.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_57612311
Zeg fles, wat voor kaartje had je in België, een soort van dagkaart zoals we die hier kennen?

En heb je die in Roosendaal gehaald, of in België zelf?
  woensdag 26 maart 2008 @ 00:12:48 #56
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_57613015
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 23:38 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg fles, wat voor kaartje had je in België, een soort van dagkaart zoals we die hier kennen?

En heb je die in Roosendaal gehaald, of in België zelf?
Railpass, dagkaarten doen ze niet aan

Rialpass is een soortvan 10 rittenkaart, rechtstreeks en zonder langere overstap
pi_57614090
Gave pics
alleen hoe oud is dat geile stelletje
pi_57615353
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 23:38 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg fles, wat voor kaartje had je in België, een soort van dagkaart zoals we die hier kennen?
En heb je die in Roosendaal gehaald, of in België zelf?
Dagkaarten, was het maar zo'n feest Maar een railpass idd. En die verkopen ze dus alleen in Belgie. 71 euro tegenwoordig, voor 10 enkele reizen naar keuze.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 26 maart 2008 @ 08:34:53 #59
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_57615388
Dat is best veel geld voor een "dagkaart"!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_57615456
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 01:56 schreef Willy84 het volgende:
alleen hoe oud is dat geile stelletje
Deze AM62 is waarschijnlijk van 1962, maar zeker niet jonger dan 1965
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_57615463
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 08:34 schreef Duvel het volgende:
Dat is best veel geld voor een "dagkaart"!
Volgens mij begrijp je het niet helemaal
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 26 maart 2008 @ 08:58:58 #62
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_57615609
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je het niet helemaal
Je hebt gelijk.

Een enkele reis kan ook zijn Maastricht - Guillemins - Jemelle en via Brussel naar Antwerpen?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_57615674
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 08:58 schreef Duvel het volgende:
Een enkele reis kan ook zijn Maastricht - Guillemins - Jemelle en via Brussel naar Antwerpen?
Dat is dan ook weer wat overdreven Je mag geen omweg maken en je reis niet onderbreken. Soms mag je wel op 2 manieren van A naar B (bijvoorbeeld net als met Gouda-Delft). Dat kun je dus een beetje handig uitkienen, hoewel het natuurlijk pas echt loont op langere stukken

Maar een dagje Ardennen hoeft bijvoorbeeld maar 2 ritten te kosten, en een grenskaartje Roosendaal - Essen. Dan loont het wel weer
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:04:54 #64
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_57616602
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat is dan ook weer wat overdreven Je mag geen omweg maken en je reis niet onderbreken. Soms mag je wel op 2 manieren van A naar B (bijvoorbeeld net als met Gouda-Delft). Dat kun je dus een beetje handig uitkienen, hoewel het natuurlijk pas echt loont op langere stukken

Maar een dagje Ardennen hoeft bijvoorbeeld maar 2 ritten te kosten, en een grenskaartje Roosendaal - Essen. Dan loont het wel weer
Ze zijn in ieder geval wel van het controleren bij de NMBS, in ieder geval afgelopen voorjaarsvakantie in B elgie in de trein. 4 ritjes en 3x controle. Je kan daar volgens mij beter geen fratsen uithalen zoals die Duitser van hierboven die zich verveelde.

Weet iemand trouwens hoe dat werkt bij onze zuiderburen als je gepakt wordt zonder kaartje of met een verkeerd kaartje??
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_57617170
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:04 schreef bork het volgende:
Ze zijn in ieder geval wel van het controleren bij de NMBS, in ieder geval afgelopen voorjaarsvakantie in B elgie in de trein. 4 ritjes en 3x controle. Je kan daar volgens mij beter geen fratsen uithalen zoals die Duitser van hierboven die zich verveelde.
Nou, dat is natuurlijk onzin Die duitser is 102 keer GEPAKT. Dus moet er ook daar heel veel gecontroleerd zijn Alleen de gevolgen ALS je gepakt wordt, zullen misschien anders zijn, maar ook dat hoeft niet. Er wordt in Belgie wel veel campagne gevoerd van "Tot 200 euro boete! Hoe te voorkomen? Altijd eerst een kaartje kopen!!"

Overigens is het in Belgie zo dat je tegen een geringe meerprijs gewoon bij de conducteur een kaartje kunt kopen. Daar wordt niet iedereen die een kapotte automaat of een gesloten loket treft meteen als een crimineel behandeld
Moet je natuurlijk wel naar de conducteur toe gaan zodra je instapt he, da's duidelijk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:42:24 #66
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_57617315
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Overigens is het in Belgie zo dat je tegen een geringe meerprijs gewoon bij de conducteur een kaartje kunt kopen. Daar wordt niet iedereen die een kapotte automaat of een gesloten loket treft meteen als een crimineel behandeld
Moet je natuurlijk wel naar de conducteur toe gaan zodra je instapt he, da's duidelijk
Kijk dat is tenminste service. Leuke piccies trouwens Fles.

Iets anders, ik ben er niet zo in geinteresseerd maar voor de liefhebber:

Deel I uit een serie over het Werkspoor Utrecht is verschenen in het kader dat de afdeling montage die 60 jaar geleden uit het W.S.U. werd opgericht meer info: http://home.wanadoo.nl/wvanscharenburg/boeken/deel5/deel5.html


Voorbeeldje : aflevering van de eerste T.E.E.



nb: ken heel die man niet, er is geen eigen belang bij, er stond toevallig vandaag overigens een leuk stukje over dit onderwerp in het Utrechts Stadsblad
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_57618002
Mooi ding wel, die TEE. Zal ongeveer de laatste trein zijn die door een vrouw ontworpen is.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 26 maart 2008 @ 11:17:41 #68
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57618062
quote:
'Opleiding machinisten Connexxion op Valleilijn was onvoldoende'

BARNEVELD - Het tot negen keer toe negeren van een rood sein op de Valleilijn (Amersfoort-Ede) is het directe gevolg geweest van onvoldoende opgeleide machinisten van vervoerder Connexxion. Er is sprake geweest van ,,gebrekkige selectie en opleiding''. De voorvallen hadden plaats in de periode december 2006 - september 2007.
Dat concludeert de Inspectie Verkeer en Waterstaat in het onderzoeksrapport dat vandaag openbaar is gemaakt. Het passeren van het rode sein had geen persoonlijke ongevallen tot gevolg, maar leidde in één geval wel bijna tot een botsing van een reizigerstrein met een goederentrein. Volgens de inspectie heeft Connexxion inmiddels de opleiding en werving van personeel op orde.
De inspectie stelt een aanvullend onderzoek in naar de kwaliteit van de opleidingen van nieuwe machinisten bij alle spoorwegondernemingen die in Nederland actief zijn.
Zozo
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 26 maart 2008 @ 11:23:15 #69
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_57618214
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi ding wel, die TEE. Zal ongeveer de laatste trein zijn die door een vrouw ontworpen is.
Is dit nou de enige trein waar ze aan heeft bijgedragen? Ik zal Treindesign er eens op moeten naslaan.

Leuk boek trouwens!

[ Bericht 2% gewijzigd door Duvel op 26-03-2008 11:41:16 ]
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 26 maart 2008 @ 12:18:29 #70
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_57619601
quote:
soest - Geen roekeloze machinisten of technische malheur aan treinen of infrastructuur, maar 'gewoon' glad spoor. Dat is volgens ProRail de oorzaak geweest van het twee keer binnen een etmaal doorglijden van een trein bij station Soestdijk, eind december.


Het leidde beide keren bijna tot een catastrofe. De treinen misten de stop bij het perron volledig en schoten door rood sein zo de nog niet gesloten overweg op in de drukke Steenhoffstraat. Beide keren voorkwam tijdig luid treingetoeter dat fietsers, voetgangers of automobilisten geraakt werden.
Spoorbeheerder ProRail heeft een intern onderzoek ingesteld naar de incidenten in Soest. Daaruit blijkt dat er geen andere verklaring is dan glad spoor, exact wat de betrokken machinisten direct al meldden. ,,Beveiligingstechnisch is er niets aan de hand. Alles werkt zoals het hoort'', zegt een woordvoerster.
De oorzaak van de gladheid zijn volgens de deskundigen toch de klassieke herfstblaadjes, hoewel het daarvoor wel erg laat in het seizoen was. ,,Het stroef maken van het spoor met een speciale gel was op dat moment in Soest nog niet gedaan.'' Bevriezing van het spoor tijdens de koudegolf van december is altijd van de hand gewezen als mogelijke verklaring.
ProRail zal voortaan in de herfst het Soester lijntje fanatieker bewerken met gel om slippartijen te voorkomen. Ook worden bomen langs het spoor preventief gesnoeid. Hekken met vangnetten voor blaadjes zijn al standaard maatregel op het natuurrijke tracé.
De overweg bij station Soestdijk eerder sluiten, namelijk nog voor de trein het station binnenloopt, blijft een noodmaatregel. ProRail is huiverig voor irritatie bij overig verkeer als de bomen telkens 'voor niks' lang dicht zijn. Mensen glippen soms tussen de gesloten bomen door.
Nou van de bomen eerder sluiten heb ik nog niks gemerkt
pi_57619975
quote:
ProRail is huiverig voor irritatie bij overig verkeer
Net alsof prorail het OOIT wat rukt wat de rest van de wereld ervan vindt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 26 maart 2008 @ 12:57:29 #72
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_57620534
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Net alsof prorail het OOIT wat rukt wat de rest van de wereld ervan vindt
idd
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:00:33 #73
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_57620603
quote:
Brand goederentrein Roosendaal geblust

ROOSENDAAL - Op het spoor in Roosendaal heeft woensdagochtend korte tijd een goederentrein in brand gestaan. Volgens een woordvoerder van spoorbeheerder ProRail brak het vuur rond tien uur uit in de locomotief van trein. Drie brandweerwagen gingen ter plaatse om het vuur te bestrijden.
De oorzaak van de brand is niet bekend. De goederentrein kwam uit België. Door de brand was er enige tijd geen treinverkeer mogelijk tussen Essen en Roosendaal.
Bron: Omroep Brabant.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_57628046
Station Deventer weekeinde op slot

door Nicolai Lensen.

DEVENTER - Deventer is een weekeinde lang onbereikbaar per trein. Vanwege werkzaamheden is er op 5 en 6 april geen treinverkeer mogelijk van, naar en via het NS-station Deventer.


In opdracht van Prorail wordt volgende week zaterdag een begin gemaakt met de aanleg van een derde perron. Dit perron komt aan de zijde van het stationsgebouw en maakt het mogelijk dat meer treinen tegelijk Deventer kunnen aandoen.

Daarnaast zijn er in het volgend weekeinde onderhoudswerkzaamheden aan het spoor (wissels) en wordt het beveiligingssysteem (seinen) vervangen. De Nederlandse Spoorwegen en Prorail hebben besloten om al het werk in twee dagen samen te ballen. Daardoor is Deventer echter wel een weekeinde lang onbereikbaar per trein. De spoorwegen zetten daarom bussen in tussen Deventer en de plaatsen Apeldoorn, Rijssen, Olst en Zutphen. "We hopen de overlast te beperken, maar reizigers moeten toch wel rekening houden met extra reistijd van een half uur tot een uur", denkt een NS-woordvoerder.

Reizigers die via Deventer willen reizen, wordt gevraagd te kiezen voor een alternatieve route. Zo moeten reizigers tussen Twente en de Randstad omrijden via Zwolle.

Bron: De Stentor
pi_57629988
http://www.ivw.nl/Images/(...)on_tcm247-217592.pdf

Hier het rapport van de IVW over de STS'en van CXX.
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:10:28 #76
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_57630224
Hier ook even wat internationaals.


In detail:
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 26 maart 2008 @ 20:17:59 #77
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57630463
Voor de liefhebbers: de eerste gevlavlipte SGMm-II staat nu in Leidschendam en verder heeft stel 7364, het stel DD-AR met 3 bakken + loc voorlopig het laatste ritje gereden in deze samenstelling. 2 bakken + loc zal de NS kennelijk niet zitten.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:33:01 #78
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57630907
Bestaan zulke combinaties nog? Ik was geneigd te denken dat de 7300-combinatie volledig uitgestorven was.
  Redactie Sport woensdag 26 maart 2008 @ 20:33:09 #79
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_57630912
Volgens mij rijden er in Duitsland zelfs treinen met alleen een loc en een dubbeldeks-stuurstand, dus de NS moet niet zo zeuren
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport woensdag 26 maart 2008 @ 20:33:58 #80
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_57630941
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Bestaan zulke combinaties nog? Ik was geneigd te denken dat de 7300-combinatie volledig uitgestorven was.
mja, er was er eentje omdat er 3 bakken en een loc werkloos stonden, en dat was toch iets teveel schijnbaar
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:36:40 #81
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57631013
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:33 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij rijden er in Duitsland zelfs treinen met alleen een loc en een dubbeldeks-stuurstand, dus de NS moet niet zo zeuren
Het gaat om de 7300-serie, niet om de 7400-serie die wel dagelijkse kost is.

NS had volgens mij meer problemen met de ICR-stuurstandrijtuigen, omdat die in het begin niet gewend waren aan de emplacementen rond de meeste stations.
  Redactie Sport woensdag 26 maart 2008 @ 20:57:09 #82
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_57631662
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:36 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Het gaat om de 7300-serie, niet om de 7400-serie die wel dagelijkse kost is.

NS had volgens mij meer problemen met de ICR-stuurstandrijtuigen, omdat die in het begin niet gewend waren aan de emplacementen rond de meeste stations.
mijn reactie was op peterselie, niet op jou

Even heel wat anders:
heeft iemand enig idee wat een 1200-eloc van ACTS doet/deed bij de niet geelektrificeerde lijn van de VSM in Beekbergen?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:59:42 #83
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_57631742
Foto genomen ten tijde van het NVBS jubileum dat gevierd is met een ACTS1200 erbij of zo?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 26 maart 2008 @ 21:07:00 #84
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57631910
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:33 schreef dennistd het volgende:

[..]

mja, er was er eentje omdat er 3 bakken en een loc werkloos stonden, en dat was toch iets teveel schijnbaar
Mja, daar komt het wel op neer ja. Ding kon tenminste nog voor het VeeVervoer ingezet worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 26 maart 2008 @ 21:22:13 #85
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_57632565
http://robvanderwoude654.fotopic.net/p49264403.html
Railion 1612 met overbrenging van eerste gerenoveerde SGM-II vanuit Bentheim naar Leidschendam werkplaats; Eempolder, 26 maart 2008 09:20
Rob van der Woude 's site @ fotopic.net
pi_57634712
Worden eigenlijk alle SGM-2's gereviseerd?
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:26:04 #87
136283 knars
Teethgrinder
pi_57634838
Lijkt mij wel? Als ze van binnen gelijk zijn aan een SGMm (op die ene bak na) is het een flinke verbtering ten opzichte van de bagger die het nu is. En anders wordt het slopen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 26 maart 2008 @ 22:34:57 #88
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57635206
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:22 schreef von_Preussen het volgende:
Worden eigenlijk alle SGM-2's gereviseerd?
Op 1 bak van stel 2008 na wel ja. Stel 2008 gaat van de baan verdwijnen, omdat er een kopbak van een drietje gesneuveld is en stel 2008 een bak heeft die nieuwer is dan zn soortgenoten, na een ongeval in 1976 op de lijn naar HvH. Die bak van de 2008 gaat in een drietje gezet worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_57636619
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Op 1 bak van stel 2008 na wel ja. Stel 2008 gaat van de baan verdwijnen, omdat er een kopbak van een drietje gesneuveld is en stel 2008 een bak heeft die nieuwer is dan zn soortgenoten, na een ongeval in 1976 op de lijn naar HvH. Die bak van de 2008 gaat in een drietje gezet worden.
Zijn wel weer handige vervangers voor de Plan T als die weg moeten . Maar deze stellen zullen voornamelijk in het westen worden gebruikt neem ik aan .

Trouwens zag vandaag nog een loc rijden met 3 bakken DDAR, de maten kloppen niet echt meer . Voor de rest er is wel een invasie van die rode loc's van raillion, je ziet ze als paddestoelen uit de grond komen!
pi_57637160
Oei.... dat klinkt als leuk
Nieuwe vlaflippen all over the place.

Moet deze SGMm II ook weer geheel getest worden voor toelating?
pi_57637821
quote:
heeft iemand enig idee wat een 1200-eloc van ACTS doet/deed bij de niet geelektrificeerde lijn van de VSM in Beekbergen?
Meen me uit een nieuwsbericht van een poos terug te herinneren dat hij door onderhouden is of iets in de richting. Als je het echt zeker wil weten blader je gewoon 8 maanden hov-rn door
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 maart 2008 @ 00:23:35 #92
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57638580
Nostalgie

[ Bericht 0% gewijzigd door Peterselieman op 27-03-2008 01:32:45 ]
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_57639431
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 00:23 schreef Peterselieman het volgende:
Nostagie
Krijg er tranen bij in me ogen
pi_57639487
Steekpartij in hal Centraal Station
Woensdag 26 maart 2008
Een 15-jarig meisje is woensdagmiddag rond 15.00 uur door een leeftijdsgenoot neergestoken in de tunnel onder het Centraal Station. De spoorwegpolitie heeft de verdachte aangehouden.
Het incident deed zich voor in de buurt van het GWK-kantoor. Het slachtoffer is met lichte verwondingen naar een ziekenhuis gebracht. Daar kon ze na een korte behandeling weer vertrekken.
Over de aanleiding van de steekpartij kon de politie nog niets zeggen. Zowel de dader als het slachtoffer zijn verhoord.

at5
  donderdag 27 maart 2008 @ 07:02:47 #95
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_57640378
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:51 schreef Willy84 het volgende:

[..]

Als je het echt zeker wil weten blader je gewoon 8 maanden hov-rn door
Ja jij denkt dat ik gek ben zeker!

Ik weet wel dat er laatst een keer een 1200 van ACTS bij VOITH heeft gestaan in Blerick, meer niet.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_57642191
Tvp.

  donderdag 27 maart 2008 @ 13:42:00 #97
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_57646551
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:22 schreef Tecnix het volgende:
http://robvanderwoude654.fotopic.net/p49264403.html
Railion 1612 met overbrenging van eerste gerenoveerde SGM-II vanuit Bentheim naar Leidschendam werkplaats; Eempolder, 26 maart 2008 09:20
Rob van der Woude 's site @ fotopic.net
Die SGM ziet er lekker fris uit. Nou die 1600 nog een keer...
pi_57649837
De TEE staat nu bij watergraafsmeer
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:49:31 #99
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_57650447
Volgende week eens me de trein richting Leeuwarden om vanaf daaruit naar de vliegbasis te gaan
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:53:23 #100
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57650528
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:49 schreef Tecnix het volgende:
Volgende week eens me de trein richting Leeuwarden om vanaf daaruit naar de vliegbasis te gaan
Spoorlopen? Schijnt mooi te zijn daar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport donderdag 27 maart 2008 @ 16:59:26 #101
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_57650662
Dinsdag ga ik ook naar de vliegbasis, maar dan naar de spottersbult
en met de auto

Morgen is het plan om enschede-zwolle-groningen-leeuwarden-harlingen haven-leeuwarden-zwolle-amersfoort-enschede te doen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_57651830
Weet je al hoelaat je dat retourtje Harlingen Haven maakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')