volgende week beginnen we weer vrolijk met periode 1,5 en dan nog in Juni een projectperiode. Gelukkig heb ik tussen 29 april en 6 mei (inclusief normale vrije dagen) vrijquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb lekker de hele week (college-)vrij
Zal nog wel in de UB te vinden zijn, want voor volgende week heb ik nog zat te doen. En vrijdag heb ik diploma-uitreiking
Dat zou niet eerlijk zijn tegen over de andere luisteraars hequote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:57 schreef TheZapster het volgende:
Kan er niet een keer geregeld worden dat de vaste fokkertjes hier in het requestuurtje de muziek bepalen?
Dan kan je beter KXRadio afhuren oid, dat is nog iets makkelijker voor elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:57 schreef TheZapster het volgende:
Kan er niet een keer geregeld worden dat de vaste fokkertjes hier in het requestuurtje de muziek bepalen?
Hey niemand hoeft het te weten behalve wij, michiel en maricha en gewoon 1 keer, niet elke dag ofzoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk zijn tegen over de andere luisteraars he.
Bij kxradio is het niet zo moeilijk, gewoon beetje in de chat hangen en een liedje aanvragen, wordt vaak genoeg gedraaid, zeker bij Fred Siebelinkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan kan je beter KXRadio afhuren oid, dat is nog iets makkelijker voor elkaar te krijgen.
Dróóóóóómen zijn bedrogquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hey niemand hoeft het te weten behalve wij, michiel en maricha en gewoon 1 keer, niet elke dag ofzo
stuur jij in voor tokio hotel ? dan doe Krezip welquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:00 schreef Marc63 het volgende:
Als we allemaal hele goede requests versturen, dan loopt dat request-uur zo vol met onze requests
Doe ik wel leafquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:02 schreef borisz het volgende:
[..]
stuur jij in voor tokio hotel ? dan doe Krezip wel
Ik kan mn vingers niet overtuigen om die namen te typen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan doe ik Amy Winehouse wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:02 schreef borisz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja maar toch he..... ik vind het niet eerlijk.......Enne, de inbreng van fokkers is behoorlijk hoog hoor!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hey niemand hoeft het te weten behalve wij, michiel en maricha en gewoon 1 keer, niet elke dag ofzo
hapquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..].
Kom op, zovaak hoor je toch ook weer niet Krezip bij MetMichiel?
Ik kreeg net een fax dat ze TokioHotel maar even hebben laten zitten, na die jankende fans.
We kunnen er ook niets aan doen dat we zo'n goeie smaak hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja maar toch he..... ik vind het niet eerlijk.......Enne, de inbreng van fokkers is behoorlijk hoog hoor!
Ik ben toch benieuwd wat Michiel straks na deze plaat gaat zeggen als afkondiging...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We kunnen er ook niets aan doen dat we zo'n goeie smaak hebben.
Zo heb ik een hekel aan Kane. Komt me dus goed uit dat ik weg moet.
MM FOKGEHALTE: 99,8%quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja maar toch he..... ik vind het niet eerlijk.......Enne, de inbreng van fokkers is behoorlijk hoog hoor!
Tijd voor een actie ofzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
Zal ik toch bijna deel 500 gaan missen
NOU MOOI NIET!!!!
Ophouden met je pepernoten hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:41 schreef Broekie het volgende:
Iedereen deze al gezien?
[ afbeelding ]
Je gaat je inderdaad bijna afvragen of het niet al tijd is voor de pepernoten countdown, zo met het weer buiten en zo
En ik wil nog met mn kont in het zwembad, en ik wil ook minimaal 25 graden, en slapeloze nachten van de HITTE!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ophouden met je pepernoten hoorIk wil eerst nog biertjes drinken in mijn korte broek op mijn balkonnetje bij een temperatuurtje van minimaal 25 graden
'k wil het anders wel over vlaaien gaan hebben?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ophouden met je pepernoten hoorIk wil eerst nog biertjes drinken in mijn korte broek op mijn balkonnetje bij een temperatuurtje van minimaal 25 graden
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k wil het anders wel over vlaaien gaan hebben?
Als het een echte limburgse vlaai is en niet die fabriekstroep van de multivlaai primaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k wil het anders wel over vlaaien gaan hebben?
Mwah, voor mij nu even niet, 'k heb niet zo'n trek. Nog steeds een beetje grieperig, hoest als een zeehond, en heb behoorlijk wat spierpijn van het lopen van de 5KM van de Marathon van Utrecht gistermiddag zonder training... (voor de Stichting Leukemie, dat heeft me er dan ook doorheen gesleeptquote:
't zit er tussen in, 't is van de Supervlaai. Komt uit een fabriek uit Limburgquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als het een echte limburgse vlaai is en niet die fabriekstroep van de multivlaai prima
Ze zijn gewoon massaal in de Classic Request-week blijven hangen, en hebben de Pieper dus weer uit de la gevist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |