Ophouden met je pepernoten hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:41 schreef Broekie het volgende:
Iedereen deze al gezien?
[ afbeelding ]
Je gaat je inderdaad bijna afvragen of het niet al tijd is voor de pepernoten countdown, zo met het weer buiten en zo
En ik wil nog met mn kont in het zwembad, en ik wil ook minimaal 25 graden, en slapeloze nachten van de HITTE!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ophouden met je pepernoten hoorIk wil eerst nog biertjes drinken in mijn korte broek op mijn balkonnetje bij een temperatuurtje van minimaal 25 graden
'k wil het anders wel over vlaaien gaan hebben?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ophouden met je pepernoten hoorIk wil eerst nog biertjes drinken in mijn korte broek op mijn balkonnetje bij een temperatuurtje van minimaal 25 graden
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k wil het anders wel over vlaaien gaan hebben?
Als het een echte limburgse vlaai is en niet die fabriekstroep van de multivlaai primaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k wil het anders wel over vlaaien gaan hebben?
Mwah, voor mij nu even niet, 'k heb niet zo'n trek. Nog steeds een beetje grieperig, hoest als een zeehond, en heb behoorlijk wat spierpijn van het lopen van de 5KM van de Marathon van Utrecht gistermiddag zonder training... (voor de Stichting Leukemie, dat heeft me er dan ook doorheen gesleeptquote:
't zit er tussen in, 't is van de Supervlaai. Komt uit een fabriek uit Limburgquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als het een echte limburgse vlaai is en niet die fabriekstroep van de multivlaai prima
Ze zijn gewoon massaal in de Classic Request-week blijven hangen, en hebben de Pieper dus weer uit de la gevist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |