Het is nog een half uur Pasen...quote:Op maandag 24 maart 2008 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog
Pepernoten na Sinterklaas of oliebollen na Oud & Nieuw smaken ook nooit zoals op de dagen zelf...
Oh nou, dat dusquote:Op maandag 24 maart 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
Het is vandaag ook nog Pasen. Nog een half uurtje.
Nee, ik was aan het luisteren of andere mensen nog eieren aan het pellen waren(jeweets, als variatie op het luisteren naar de vallende sneeuw)quote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef MadMaster het volgende:
Eet je op dit tijdstip nog eieren dan of is het de voorbereiding voor een zelfbrouwsel advocaat?
Wie kent ze niet...quote:Op maandag 24 maart 2008 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen naar de winkel voor karnemelk. Dan kan ik Geraardsbergse mattetaartjes maken
De meeste mensen niet denk ikquote:
Hoeft ook niet spannend te zijn toch? Wat heb je gedaan?quote:
Lijkt er inderdaad op. Iets andere structuur. Het is ook niet echt "kaas" als zodanig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:23 schreef wyccie het volgende:
Vind ik niet uitnodigend. Lijkt wel een gevulde koek.
Ah ok. Dus behalve het werken wel een relaxed weekendje gehad?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gewerkt, films gekeken, uit eten geweest, geslapen. En gefokt.
Ja het weer is echt bar op het moment. Hoewel ik de sneeuw wel heel tof vindquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
Zaterdag lekker wezen bieren met wat vrienden en de nieuwe vriendin van één van hen. Verder eigenlijk geen reet uitgevoerd
Wilde dondersgraag een stuk gaan lopen maar het blijft steeds regenen, sneeuwen, hagelen, onweren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |