abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fossiel maandag 4 maart 2002 @ 18:23:25 #1
1455 Keroppi
kool kikker
pi_3384224
Er zijn hier al genoeg topic geweest over hoe geweldig/gezond/lekker de sauna is. Dus daar gaan we het even niet over hebben.

Het leek me wel leuk om een soort "Sauna-revieuws" te maken. Om zo aan anderen sauna's aan te bevelen of juist af te raden

Centre du Lac in Pijnacker

Een 'knusse' sauna, niet bijzonder groot dus. Maar ook niet heel erg klein. Het geweldigste onderdeel van deze sauna vond ik zelf de neveltuin (met scrubzout ).
Erg vriendelijke mensen daar, we moesten met het openbaar vervoer naar huis en de mevrouw achter de balie ging helemaal het OV-info nummer voor ons bellen om te kijken wanneer de bus ging. En ze hebben een hele relaxte ontspanningsruimte.


Thermen Barendrecht

Grote sauna, wel wat onpersoonlijker in mijn opinie. We vroegen of we heel even mochten bellen zodat we opgehaald konden worden, maar werder doorverwezen naar de munttelefoon...
Een bijzonder geliefde sauna want je moet in vakanties zeker reseveren (veel mensen werden naar huis gestuurd, vol = vol).
De grote 'stilte sauna' vond ik erg mooi en bijzonder ruim. Verder staat overal duidelijk uitleg (ook altijd handig he )
De ontspanningsruimte anex restaurant vond ik niet echt geweldig. En het was allemaal bijzonder duur (maarja dat konden we verwachten)


Sauna en thermen Ridderkerk

Van de buitenkant gezien denk je: "Tssssk wat is dit voor lelijk klein iets... dat kan toch nooit iets wezen".
Maar schijn bedriegt. Aan de binnenkant zit een zeer groot sauna complex (en de bijbehorende beautysalons, zonnenbanken).
Leuk was de binnenplaats met zwembad en het caldarium met anijsgeur ( ). Het restaurant vond ik erg slecht. Niet qua kwaliteit (de salades zijn HUGE) maar de bediening liet te wensen over.
Na 10 minuten kwamen ze eens vragen of we wat wilde drinken en toen duurde het nog 20 minuten voor we het eten kregen...

Chick on a mission
  maandag 4 maart 2002 @ 18:29:52 #2
12516 ThijNtjE
pooier-smurf
pi_3384302
pfff de sauna in zevenhuizen schijnt wel luxe en goed te zijn maar ook duur.
Zelf bennik er nooit geweest.
I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
  maandag 4 maart 2002 @ 18:34:10 #3
3767 Herald
Come get some
pi_3384365
Sauna revieuws

wat leren ze die kinderen nou eigenlijk op school? Alleen de nieuwste glim en glitter trends ofzo?

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_3384543
Elysium in Bleiswijk.

Ontzettend groot saunacomplex. Buiten is er zelfs een strandje aangelegd. De tuin buiten is erg groot.
Binnenzwembad, buitenzwembad, whirpools. Gewone sauna's infrarood sauna, kleurensauna, buitensauna's. Turks stoombad met zwembadje. Kruidenbad. Bij de douches staat douchegel scrubzout shampoo, bodylotion en olie.
Je kan er ook verschillende beautybehandelingen laten doen. Ik heb er een aantal keer een dagje doorgebracht met behandelingen en bijbehorende lunch. Erg aan te bevelen.
Krijg gelijk weer zin

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_3384618
quote:
Op maandag 04 maart 2002 18:51 schreef jessie het volgende:
Elysium in Bleiswijk.

Ontzettend groot saunacomplex. Buiten is er zelfs een strandje aangelegd. De tuin buiten is erg groot.
Binnenzwembad, buitenzwembad, whirpools. Gewone sauna's infrarood sauna, kleurensauna, buitensauna's. Turks stoombad met zwembadje. Kruidenbad. Bij de douches staat douchegel scrubzout shampoo, bodylotion en olie.
Je kan er ook verschillende beautybehandelingen laten doen. Ik heb er een aantal keer een dagje doorgebracht met behandelingen en bijbehorende lunch. Erg aan te bevelen.
Krijg gelijk weer zin


Erg mooie sauna ja. Mijn favo eigenlijk, ik kom er graag.
  maandag 4 maart 2002 @ 19:02:10 #6
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_3384679
Ook foto's van de bezoekers erbij graag! (vrouwlijke)
pi_3384896
sauna de thermen in rosmalen, in een woord :

wanneer starten we de fok!sauna meeting?

[Dit bericht is gewijzigd door dethoom op 04-03-2002 19:22]

pi_3384901
pi_3388369
quote:
Op maandag 04 maart 2002 19:20 schreef dethoom het volgende:
sauna de thermen in rosmalen, in een woord :

wanneer starten we de fok!sauna meeting?


Zodra we van 200 centraal gelegen saunas een review hebben en een mooie deal hebben weten te sluiten voor de toegangsprijs in groepsverband

[Dit bericht is gewijzigd door EvilPlatypus op 05-03-2002 01:23]

  dinsdag 5 maart 2002 @ 08:08:09 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_3389558
quote:
Op maandag 04 maart 2002 18:51 schreef jessie het volgende:
Elysium in Bleiswijk.

Ontzettend groot saunacomplex. Buiten is er zelfs een strandje aangelegd. De tuin buiten is erg groot.
Binnenzwembad, buitenzwembad, whirpools. Gewone sauna's infrarood sauna, kleurensauna, buitensauna's. Turks stoombad met zwembadje. Kruidenbad. Bij de douches staat douchegel scrubzout shampoo, bodylotion en olie.
Je kan er ook verschillende beautybehandelingen laten doen. Ik heb er een aantal keer een dagje doorgebracht met behandelingen en bijbehorende lunch. Erg aan te bevelen.
Krijg gelijk weer zin


De enige waar ik in Nederland tot nu toe naar toen ben geweest.
Erg prettige sfeer. Restaurant is niet echt goedkoop, maar ja.
***
  zaterdag 9 maart 2002 @ 16:39:48 #11
23033 mozzer
geen lozer
pi_3437774
Vitalizee Thermen in Scheveningen is erg fijn.
We zijn er al een paar keer geweest. Het is erg nieuw en zoals het hoort erg schoon. Vriendelijk personeel, al was het eten iets minder van kwaliteit. De faciliteiten waren zoals ze horen, die ga ik niet stuk voor stuk opnoemen.
to die by your side, well the pleasure the privilege is mine
  Moderator zondag 24 maart 2002 @ 10:47:41 #12
5428 crew  miss_sly
pi_3595621
Deshima in Den Bosch

Gisteren daar geweest. Ik heb (nog!) geen vergelijkingsmaterial, want het was de eerste keer dat ik naar de sauna ging, maar ik vond hem mooi en ruim en compleet. Verschillende sauna's natuurlijk, zembad en bubbelbad binnen en buiten, hele mooie tuin om in af te koelen met diverse zitjes enzo. Ik vond de neveltuin ook wel fijn, fijner dan een gewone koude douche of een dompelbad Ik vond de prijzen ook wel ok en het restaurant was niet al te duur en redelijk van kwaliteit.

Ik ga beslist nog vaker en we willen dan ook wat andere sauna's gaan proberen, dus ik zal dit topic goed in de gaten houden!

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 26 maart 2002 @ 19:22:33 #13
11682 Moonah
Jolie femme
pi_3626453
quote:
Op zondag 24 maart 2002 10:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga beslist nog vaker en we willen dan ook wat andere sauna's gaan proberen, dus ik zal dit topic goed in de gaten houden!
Moet je zeker doen, want die Deshima is echt niet de beste... (vind ik). Te groot, te druk, te weinig kleerhaken dus de hele tijd je handdoekje opgefrot tegen die van anderen YEK, te fris (in de zin van niet echt warm), niet echt heel schoon, restaurant niet geweldig, personeel mwaoh... Kortom, ik ben er niet enthousiast over .

Leuk alternatief vind ik de sauna in Veghel. Klein, niet druk, niet veel kinderen, gezellig, mooi verzorgd (niet zo kitsch), heel licht, mooie tuin, oke keuken, 3 sauna's, grote tuin, fijn stoombad, aanrader dus.

In Eindhoven heb je nog Kastelenplein. Vond ik niet zo veel aan. Groot, kitscherige aankleding, niet zo schoon, weinig privacy, wel fruit en snoep, enorm buitenterras waar een flat op uitkijkt , ligbedden met schimmel in de matjes.

Ook in Eindhoven: Sauna Tristar. Klein, "knus", wel oke. Wat ik niet prettig vind is dat de sauna's daar geen raam hebben, echt een dicht "hok" (vooral vervelend als je er alleen ligt, of met alleen een man).

Sauna in Geldrop. Leuk, wel druk. Oke keuken, leuke barman .

Ik kijk er naar uit dat Lucaya in Oss weer open gaat, dat was (voordat hij afbrandde) absoluut mijn favoriete sauna.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 26 maart 2002 @ 19:23:47 #14
11682 Moonah
Jolie femme
pi_3626461
quote:
Op maandag 04 maart 2002 18:34 schreef Herald het volgende:
wat leren ze die kinderen nou eigenlijk op school? Alleen de nieuwste glim en glitter trends ofzo?
Dat zinnen met een hoofdletter beginnen .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Moderator vrijdag 29 maart 2002 @ 16:38:09 #15
5428 crew  miss_sly
pi_3660451
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 19:22 schreef Moonah het volgende:

[..]

Moet je zeker doen, want die Deshima is echt niet de beste... (vind ik). Te groot, te druk, te weinig kleerhaken dus de hele tijd je handdoekje opgefrot tegen die van anderen YEK, te fris (in de zin van niet echt warm), niet echt heel schoon, restaurant niet geweldig, personeel mwaoh... Kortom, ik ben er niet enthousiast over .

Leuk alternatief vind ik de sauna in Veghel. Klein, niet druk, niet veel kinderen, gezellig, mooi verzorgd (niet zo kitsch), heel licht, mooie tuin, oke keuken, 3 sauna's, grote tuin, fijn stoombad, aanrader dus.

In Eindhoven heb je nog Kastelenplein. Vond ik niet zo veel aan. Groot, kitscherige aankleding, niet zo schoon, weinig privacy, wel fruit en snoep, enorm buitenterras waar een flat op uitkijkt , ligbedden met schimmel in de matjes.

Ook in Eindhoven: Sauna Tristar. Klein, "knus", wel oke. Wat ik niet prettig vind is dat de sauna's daar geen raam hebben, echt een dicht "hok" (vooral vervelend als je er alleen ligt, of met alleen een man).

Sauna in Geldrop. Leuk, wel druk. Oke keuken, leuke barman .

Ik kijk er naar uit dat Lucaya in Oss weer open gaat, dat was (voordat hij afbrandde) absoluut mijn favoriete sauna.


Is zo'n kleinere, knusse sauna wel geschikt om echt bijvoorbeeld een zaterdagmiddag + avond door te brengen? of is dat meer geschikt voor een doordeweeks avondje sauna tussendoor?

Ik wil ook wel wat verder weg gana kijken hoor, hoewel het ook prettig is om wat dichterbij goede opties te hebben.

Die in Oss, dat is die ene die afgebrand was? ik heb begrepen dat die binnenkort weer opengaat of zelfs alweer pas geopend is...darover heb ik inderdaad hele goede dingen gehoord.

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_3666251
Mijn nr 1:

Houtensauna in............Houten ( natuurlijk) Een vrij nieuw complex met verschrikkelijk veel faciliteiten. 3 sauna's ( waarvan een kleurensauna) 1 turksbad, binnen/buiten zwembad, 2 kruidenbaden ( lavendel en eucalyptus), kruidentempel, lanconium en 2 bubbelbaden ( een binnen en een buiten)

Verder een goed restaurant met erg lekkere salades en een beautycentrum

Vandaag nog geweest en ik heb het weer heerlijk gehad.

Nr 2:

Saunadrome in Putten.

Groot gezellig complex met een hele grote tuin midden in de bossen. Prachtig gelegen en veel faciliteiten. Enige nadeel is dat het er altijd erg druk is. Verder een topper.

Nr 3:

Therme la mere in Almere

Klein, heel erg mooi en een prettige sfeer. Het eten is er erg goed. Niet echt heel veel bijzondere faciliteiten maar hebben wel alles wat een sauna compleet maakt.

Meer sauna's ken ik ( nog) niet.

Pessimisme: "Het leven is zwaar klote!"Optimisme; "Welnee joh, het kan nog veel erger!"
  zaterdag 30 maart 2002 @ 07:11:20 #17
12762 IllOgical
Not yet defenestrated
pi_3666559
Thermae 2000. Geweldig. Met Zweedse sauna's en Turks stoombad, zwembad binnen en buiten, ligweide, koudwaterbad en nogkouderwaterbad, restaurant, en hotel

Opties: modderbaden, massages, zonnebaden en andere verzorgende activiteiten.

Oja, ook niet echt goedkoop.

What you don't know won't hurt you, but it will certainly amuse a lot of people.
pi_3667029
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 03:34 schreef Mrbeenieman het volgende:
Mijn nr 1:

Houtensauna in............Houten ( natuurlijk) Een vrij nieuw complex met verschrikkelijk veel faciliteiten. 3 sauna's ( waarvan een kleurensauna) 1 turksbad, binnen/buiten zwembad, 2 kruidenbaden ( lavendel en eucalyptus), kruidentempel, lanconium en 2 bubbelbaden ( een binnen en een buiten)


Daar heb ik aan meehelpen bouwen

Persoonlijk vind ik de Sauna in Leeuwarden (aan de grote kerkstraat) heel erg fijn, maar nog beter is de Saunastate in Goredijk (allebij in friesland).

Maar dat zal wel komen omdat het de bedrijven zijn van me neef Eerst van me oom en die heeft ze dus overgedragen aan zijn zoon en mijn oom die bouwd nu sauna's door het hele land

Voor mij dus lekker gratis drinken en eten

Maar die 2e sauna is echt een heel erg lekkere.

  dinsdag 2 april 2002 @ 23:48:24 #19
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_3703895
[img]verwijderd door Isabeau[/img]

Okay hier verder over de sauna..... enzo.... De laatste keer en ook de meest aparte keer dat ik in de sauna ben geweest was oevrigens in het EXPO hotel in Asmara. Ik zat daar te rillen van de kou, want ze konden hem niet o ptemeratuur krijgen....

edit: uit de policy "Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum". Isabeau

[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 03-04-2002 11:30]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_3707174
Sauna De Brug in Oosterhesselen

In deze sauna vind je drie saunacabine's binnen, een errug gezellige blokhutsauna buiten (met een beetje mazzel zit je daar alleen), erg mooie plekes om af te koelen (buiten onder de bomen en binnen 1), groot buitenzwembad (lekker warm), heeeeeeerlijke zelfgebouwde rotswhirlpool en ook erg lekker is het romeinse badhuis met een caldarium, frigidarium, tepidarium, laconium en odarium.

Er zijn drie rustruimtes, waarvan 1 met open haard in het midden. Je kan er van alles eten, lunch, hapjes of diner. Het eten is uitstekend, maar ik vond het wel wat prijzig. Je kan ook diverse massages krijgen of even onder een zonnebank.

Prima sauna dus. Minpuntje is dan ook dat het een prima sauna is en dus erg druk. Publiek lijkt veelal te bestaan uit unisex trainingspak gezinnen. In veel saunacabine's heerst iets teveel joligheid naar mijn smaak en zoektocht naar rust. Bedienend personeel lijkt door drukte iets overwerkt en is dan ook allesbehalve vriendelijk. Vorige keer voelde ik me bijna schuldig dat ik zowaar iets durfde te bestellen. Bestellingen duren dan ook vrij lang.

Aan te raden is niet in het weekend te gaan en niet in vakanties. Zelf ben ik een keer tijdens een belangrijke voetbalwedstrijd geweest en had het gangbare publiek hier goed ingeschat: er was bijna niemand.

Concl: uitstekende sauna, jammer dat meer mensen dit vinden.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 3 april 2002 @ 11:24:06 #21
11682 Moonah
Jolie femme
pi_3707291
quote:
Op vrijdag 29 maart 2002 16:38 schreef miss_sly het volgende:
Is zo'n kleinere, knusse sauna wel geschikt om echt bijvoorbeeld een zaterdagmiddag + avond door te brengen? of is dat meer geschikt voor een doordeweeks avondje sauna tussendoor?
Ik vind zo'n kleine sauna prima geschikt om uuuuuuuren in rond te hangen en te relaxen . Er zijn ook andere faciliteiten hoor, niet alleen sauna en dompelbad. Het is gewoon wat minder 'massaal', dus prettiger (vind ik).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 3 april 2002 @ 11:26:27 #22
11682 Moonah
Jolie femme
pi_3707315
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 23:48 postte BloodhoundFromHell het volgende:
Foto met blote dames
Whoeoeoeoehooeoeoeoee!!! Blote geile dames in de sauna
Kleuter
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Moderator maandag 15 april 2002 @ 22:28:29 #23
5428 crew  miss_sly
pi_3845529
quote:
Op woensdag 03 april 2002 11:24 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik vind zo'n kleine sauna prima geschikt om uuuuuuuren in rond te hangen en te relaxen . Er zijn ook andere faciliteiten hoor, niet alleen sauna en dompelbad. Het is gewoon wat minder 'massaal', dus prettiger (vind ik).


Dat ga ik dan zeker ook eens proberen.

Na twee bezoekjes weet ik in ieder geval dat ik de infraroodcabine echt geweldig vind...die warmte die helemaal door je hele lichaam trekt, dat voelt zo goed!

Geldrop en Veghel zijn voor mij ook heel goed te doen, dus die zal ik zeker eens gaan testen dan

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_3853263
Sporthotel Bruurs in Baarle Nassau, lekker rustig en toch ruim.
This sig has expired, please register or get a good crack
pi_3853379
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 17 april 2002 @ 11:17:40 #26
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_3861586
Dat ik nog geen review gelezen heb van de sauna bij All Sports in Amstelveen verbaasd me een beetje. Ik dacht nl. dat daar in de buurt veel Fokkers woonden?

All Sports is een groot sportcentrum www.allsports.nl in Amstelveen. Groot, ruim, modern en gezellig. Ik kwam er regelmatig met een vriend die daar in de buurt woont. Eerst even een uurtje uitsloven in de fitnesszaal en daarna lekker de rest van de avond de sauna in.

Die sauna was niet echt super groot, maar is ondertussen verbouwd dus hij zou zomaar iets groter kunnen zijn tegenwoordig. Er waren binnen twee sauna's en buiten in een soort van klein binnentuintje ook nog eentje. Vevolgens een heel goed stoombad, jacuzzi, uiteraard dompelbad en zo'n relaxbadje waar je met je voeten in kan zitten.

Het restaurant vind ik persoonlijk erg goed en niet superduur. Vooral de salades en de kipsaté zijn de bediening is prima; aardig en vlot en ook (voor de heren die van dames houden dan )

Het publiek is redelijk divers, weinig lila trainingspakken, wel hier en daar een gouden schakelarmband. Maar het leukste vind ik dat je er af en toe ook bekende Nederlanders tegenkomt. Heb zelf een keer met Irene van der Laar in de sauna gezeten . En niet dat het daarom ineens een wereld-sauna is, maar ik vind dat gewoon wel grappig. Overigens komen die BN'ers 10 keer meer in de sportschool dan in de sauna, dus wie wil gaan BN-kijken moet er wel wat voor over hebben.

Ik ga waarschijnlijk dit weekend weer eens een keertje, dus als er dingen niet kloppen die ik hier heb neergezet pas ik dat wel ff aan!

"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
pi_3864398
Saune de Thermen in Heiligeland Stichting is een toppertje.
Goede service, lekker eten en niet al te duur.

Verder een ruime keus aan soorten sauna en een groot zwembad.

Be careful what you wish...You just might get it.
pi_3869363
quote:
Op woensdag 17 april 2002 14:42 schreef ButcherBird het volgende:
Saune de Thermen in Heiligeland Stichting is een toppertje.
Goede service, lekker eten en niet al te duur.

Verder een ruime keus aan soorten sauna en een groot zwembad.


Ik sluit me helemaal hierbij aan, maar lieverd de sauna ligt nog in nijmegen hoor, aan de panovenlaan.

Je kunt er heerlijk vertoeven. Het personeel is er altijd vriendelijk. Het is er schoon, netjes en verzorgd. je kunt je d'r echt thuis voelen.

Wat mij betreft een toppertje.

vriendschap is het perfecte huwelijk, shaffie
  woensdag 17 april 2002 @ 21:40:28 #29
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_3869547
quote:
Op woensdag 17 april 2002 21:26 schreef alisbutterfly het volgende:

[..]

Ik sluit me helemaal hierbij aan, maar lieverd de sauna ligt nog in nijmegen hoor, aan de panovenlaan.

Je kunt er heerlijk vertoeven. Het personeel is er altijd vriendelijk. Het is er schoon, netjes en verzorgd. je kunt je d'r echt thuis voelen.

Wat mij betreft een toppertje.


*noteert*
Op het lijstje van nog te doene dingen
A clean house is a sign of a wasted life.
  Moderator dinsdag 30 april 2002 @ 23:22:49 #30
5428 crew  miss_sly
pi_4018536
Gisteren zijn we dus, op aanraden van MOonah (bedankt! ) naar de Keizersthermen in Veghel geweest. Je had helemaal gelijk, het is een kleinere, maar knusse en gezellige saune, alles wat je wilt hebben kort bij elkaar en goed! Daar gaan we zeker vaker heen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  FOK!fossiel woensdag 1 mei 2002 @ 13:25:58 #31
1455 Keroppi
kool kikker
pi_4023850
Bij de Sante (flut blad volgens mij, maar dat terzijde) zit een bon waarmee je bij Sauna's van de Thermen-groep met 2 personen voor de prijs van 1 kan gaan.

Ik ben bij 2 sauna's van de Thermen groep geweest (zie eerste post) en die zijn zeker de moeite waard.

Let wel even op de voorwaarden he

Chick on a mission
  woensdag 1 mei 2002 @ 22:24:42 #32
11682 Moonah
Jolie femme
pi_4031565
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 23:22 schreef miss_sly het volgende:
Gisteren zijn we dus, op aanraden van MOonah (bedankt! ) naar de Keizersthermen in Veghel geweest.
Tot ziens .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_4032892
Sauna Soesterberg in (jawel) Soesterberg vlakbij Amersfoort: fantastische sauna, midden in een bosrijke omgeving. Erg luxe. Zeer groot complex, meer dan 6 Finse sauna's (binnen en buiten), verschillende stoombaden met geurtjes, romeinse tempel (mijn favoriet), erg groot buitenzwembad en in de zomer heerlijk zonnen op de grote zonweide. Komt wel veel elitair publiek aangezien de sauna in een villa wijk staat.

Sauna Leeuwarden: in de binnenstad, lekker klein en gezellig. 2 Sauna's, 1 stoombad, 1 romeinse kamer (moet je 45 minuten inliggen en ga je op een gegeven moment erg van zweten), klein binnenzwembad, lekker bubbelbad en aardige bediening. Studententarief!

Strijd tegen de Mc Donaldisering van de media
pi_4035146
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 13:25 schreef Keroppi het volgende:

Let wel even op de voorwaarden he


En die luiden
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 2 mei 2002 @ 12:03:15 #35
14120 PozZ
Zo die zit!
pi_4037123
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 23:49 schreef snoeki het volgende:
Sauna Soesterberg in (jawel) Soesterberg vlakbij Amersfoort: fantastische sauna, midden in een bosrijke omgeving. Erg luxe. Zeer groot complex, meer dan 6 Finse sauna's (binnen en buiten), verschillende stoombaden met geurtjes, romeinse tempel (mijn favoriet), erg groot buitenzwembad en in de zomer heerlijk zonnen op de grote zonweide. Komt wel veel elitair publiek aangezien de sauna in een villa wijk staat.

Sauna Leeuwarden: in de binnenstad, lekker klein en gezellig. 2 Sauna's, 1 stoombad, 1 romeinse kamer (moet je 45 minuten inliggen en ga je op een gegeven moment erg van zweten), klein binnenzwembad, lekker bubbelbad en aardige bediening. Studententarief!


Goh En zijn de prijzen ook redelijk in Soesterberg? Is niet zo ver hier vandaan:)
Staan ze ook op internet?
  FOK!fossiel donderdag 2 mei 2002 @ 12:59:18 #36
1455 Keroppi
kool kikker
pi_4037954
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 06:41 schreef DIGGER het volgende:

[..]

En die luiden


Even uit m'n hoofd (ze staan ook duidelijk op de bon zelf hoor )

- Geldig van maandag tot donderdag
- Niet geldig op feestdagen
- Geldt alleen voor de saunafacaliteiten
- Bonnen moeten correct ingevuld zijn (adres enzo... dus reken maar dat je op een mailing list komt)

Chick on a mission
pi_5798299
Sauna Prinsenjagt in Eindhoven.

Vorige week geweest. Op zich geen onaardige sauna qua inrichting. We vonden het voetenbadje echter extreem heet (je moest echt heel voorzichtig je voet er in laten zakken en wennen aan de warmte; dat ben ik niet gewend, misschien in andere sauna's te koud dan? dit is immers pas mijn derde ). De sauna's waren goed van temperatuur, evenals het Turks stoombad. In het Turks stoombad deed het koud water het echter bijna niet. Het scrubzout stond in mijn ogen ook op een verkeerde plek, namelijk bij de koude douches ipv bij de gewone douches.

Ze hadden wel een goede kaart en heerlijke salades! niet te goedkoop, maar goed. Beetje raar was wel dat je voor een karaf met een liter kraanwater en en paar schijfjes citroen € 0.50 moest betalen!

Kortom, niet echt een aanrader.

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_5804537
quote:
Op woensdag 17 april 2002 21:26 schreef alisbutterfly het volgende:

[..]

Ik sluit me helemaal hierbij aan, maar lieverd de sauna ligt nog in nijmegen hoor, aan de panovenlaan.

Je kunt er heerlijk vertoeven. Het personeel is er altijd vriendelijk. Het is er schoon, netjes en verzorgd. je kunt je d'r echt thuis voelen.

Wat mij betreft een toppertje.


Ja Thermen in Nijmegen is zeker OK. Hoewel me daar ook wel iets geks gebeurde. D'r werd een bruiloft gehouden (raar, vind ik ook)en terwijl ik nakend van het toilet kwam, liep ij de oma (geheel als oma gekleed) van die bruiloft tegen het lijf. Voel je je toch net iets bloter. ;0
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_5806861
zelf ben ik nogal een vaste bezoeker van thermen goirle vlakbij tilburg. aardige mensen, veel faciliteiten, redelijk jonge mensen en alleen op zondag tot zes uur kinderen niet erg duur en een hele lange openings tijd, 1100- 2400. een gewone sauna, een eucalyptus, een japanse mint, een infrarood, een turkse, een relaxruimte, zoutbaden, bubbelbad binnen en buiten zwembad binnen en buiten, voetenbad, eucalyptus bad, relax tuin, een redelijk restaurant, alleen niet voor vegetariers. en hij is groot zodat je altijd je rust kunt nemen die je nodig hebt op dat moment.
[url=http:www.cubesandpolitics.tk][u]cubesandpolitics.tk[/u][/url]
pi_5807053
quote:
Op maandag 04 maart 2002 18:51 schreef jessie het volgende:
Elysium in Bleiswijk.

Ontzettend groot saunacomplex. Buiten is er zelfs een strandje aangelegd. De tuin buiten is erg groot.
Binnenzwembad, buitenzwembad, whirpools. Gewone sauna's infrarood sauna, kleurensauna, buitensauna's. Turks stoombad met zwembadje. Kruidenbad. Bij de douches staat douchegel scrubzout shampoo, bodylotion en olie.
Je kan er ook verschillende beautybehandelingen laten doen. Ik heb er een aantal keer een dagje doorgebracht met behandelingen en bijbehorende lunch. Erg aan te bevelen.
Krijg gelijk weer zin


is ook mijn favourite sauna.
ruim opgezet, goede service, leuk publiek.
ik kom er zelf zeker 1 keer per maand.

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_9034305
Had net niet ver genoeg doorgezocht naar het review topic, vergeef me Lois

Heb 1 korte review gelezen over de Sauna in Houten, zijn er nog meer mensen die daar een mening over willen geven, evenals over de (ik geloof redelijk nieuwe) Sauna in Oosterhout?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 11 maart 2003 @ 13:46:16 #42
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_9035126
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 16:00 schreef Joene het volgende:
http://www.saunavanegmond.nl/


Da's bij mij om de hoek

Ga ik dus niet heen, zit ik met miin buren in de sauna

Centre du lac -pijnacker
en Elysium zijun mijn favoriete sauna''s, echt heerlijk verwend voel ik me daar, echt geweldig!

Voor een wat meer kneuterige sauna kun je ook naar de 5 mei SAUNA in leiden gaan,echt prima sauna, heel gezellig, mooie sauna's en extra's, hoewel ik het eten daar niet aanraad

doei
pi_9041523
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 13:46 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Da's bij mij om de hoek

Ga ik dus niet heen, zit ik met miin buren in de sauna

Centre du lac -pijnacker
en Elysium zijun mijn favoriete sauna''s, echt heerlijk verwend voel ik me daar, echt geweldig!

Voor een wat meer kneuterige sauna kun je ook naar de 5 mei SAUNA in leiden gaan,echt prima sauna, heel gezellig, mooie sauna's en extra's, hoewel ik het eten daar niet aanraad


Het Elysium ga ik zeer regelmatig heen, heerlijke sauna
Misschien komen we elkaar daar eens tegen Bolletje
  dinsdag 11 maart 2003 @ 17:40:52 #44
20741 generalist
Watch me do it!
pi_9041807
quote:
Op woensdag 17 april 2002 11:17 schreef T_R_I_P het volgende:
Dat ik nog geen review gelezen heb van de sauna bij
All Sports in Amstelveen verbaasd me een beetje. Ik dacht nl. dat daar in de buurt veel Fokkers woonden?

All Sports is een groot sportcentrum www.allsports.nl in Amstelveen. Groot, ruim, modern en gezellig. Ik kwam er regelmatig met een vriend die daar in de buurt woont. Eerst even een uurtje uitsloven in de fitnesszaal en daarna lekker de rest van de avond de sauna in.

Die sauna was niet echt super groot, maar is ondertussen verbouwd dus hij zou zomaar iets groter kunnen zijn tegenwoordig. Er waren binnen twee sauna's en buiten in een soort van klein binnentuintje ook nog eentje. Vevolgens een heel goed stoombad, jacuzzi, uiteraard dompelbad en zo'n relaxbadje waar je met je voeten in kan zitten.

Het restaurant vind ik persoonlijk erg goed en niet superduur. Vooral de salades en de kipsaté zijn de bediening is prima; aardig en vlot en ook (voor de heren die van dames houden dan )

Het publiek is redelijk divers, weinig lila trainingspakken, wel hier en daar een gouden schakelarmband. Maar het leukste vind ik dat je er af en toe ook bekende Nederlanders tegenkomt. Heb zelf een keer met Irene van der Laar in de sauna gezeten . En niet dat het daarom ineens een wereld-sauna is, maar ik vind dat gewoon wel grappig. Overigens komen die BN'ers 10 keer meer in de sportschool dan in de sauna, dus wie wil gaan BN-kijken moet er wel wat voor over hebben.

Ik ga waarschijnlijk dit weekend weer eens een keertje, dus als er dingen niet kloppen die ik hier heb neergezet pas ik dat wel ff aan!


All Sports

Ben een tijd lang aan het sporten geweest bij All Sports, maar kan nou niet zeggen dat de sauna (en het sporten) nou echt wat leuks is daar.

De douche- en sauna) fasciliteiten zijn niet echt schoon, ook niet na de verbouwing. Vriend van me heeft er schimmel op zijn voet gekregen, eerste dat de dokter vroeg is of hij bij All Sports kwam
Een vriendin heeft heeft er kalknagel opgelopen, schoon is het dus niet.

Naast het schoon deel is het gemiddelde publiek behoorlijk patserig (in het sport deel) en enorm verwaard (in het sauna deel). Als je niet tot de vaste clan behoort, scheer je dan maar weg.

Restaurant in de sauna is leuk, los restaurant is wat drukker en minder gezellig. Best wel prijzig.


De buitensauna kan trouwens wel gezellig worden, afhankelijk van het tijdstip dat je gaat en de dag.
Ruime openingstijden, van 07.00h tot 23.00h.

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  dinsdag 11 maart 2003 @ 17:43:59 #45
5673 heijx
Qui que boue
pi_9041868
Bad- en saunaruimte in het Oranje Hotel aan de boulevard in Noordwijk. Ook voor niet-hotelgasten dus.

Mooie ambiance, misschien beetje kitscherig voor sommigen. Opgezet in Romeinse lusthof stijl. Bad met golfslag en waterval. Klein terras er omheen.
Beneden de saunaruimte met 80 en 90 graden sauna, stoombaden, neveltuin, whirlpools, koudwaterbadje, stortbaden in alle vormen en een paar zonnebanken. Ik ben er één keer geweest maar van een andere bezoekster daar begreep ik dat het er eigenlijk nooit druk was en nooit onprettig.

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_9044518
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 07:11 schreef IllOgical het volgende:
Thermae 2000. Geweldig. Met Zweedse sauna's en Turks stoombad, zwembad binnen en buiten, ligweide, koudwaterbad en nogkouderwaterbad, restaurant, en hotel

Opties: modderbaden, massages, zonnebaden en andere verzorgende activiteiten.

Oja, ook niet echt goedkoop.


Inderdaad helemaal toppie. Je vergeet nog allerlei andere dingen te noemen, maar die moet je maar gewoon gaan uittesten, (of eerst even lezen op de site).
Inderdaad niet echt goedkoop, MAAR je kunt in 2003 met de rivella light actie met 2 personen voor de prijs van 1 gaan.. en dan is het nog maar 13,50 euro per persoon voor een hele dag! Reken maar dat mijn vriendin en ik wat kratjes rivella gekocht hebben Heerlijk is het daar.. en bij mij in de buurt, dus...
  dinsdag 11 maart 2003 @ 21:55:02 #47
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_9048589
De sauna van mijn oom en tante in Finland, bij voorkeur de zomersauna aan het meer...beetje zwemmen, beetje sauna, visje vangen in het meer, beetje sauna, visje roosteren, biertje.....heerlijk en werkelijk niet te vergelijken met de hollandse sauna's!

(ja, ik weet het, een beetje flauw, maar om dan toch een bijdrage te leveren aan het vergelijkend waren onderzoek: Van Egmond in Haarlem schijnt erg goed te zijn)

pi_9053822
quote:
Op dinsdag 5 maart 2002 01:07 schreef EvilPlatypus het volgende:

[..]

Zodra we van 200 centraal gelegen saunas een review hebben en een mooie deal hebben weten te sluiten voor de toegangsprijs in groepsverband


'

en we een groepsdeal hebben weten te maken voor de plaatselijke parenclub

  woensdag 12 maart 2003 @ 21:36:59 #49
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_9074492
Thermae2000 vind ik nou niet bepaald echt geweldig (misschien dat het kwam omdat het mijn eerste saunabezoek was en ik binnen 3 minuten oog in oog stond met mijn toenmalige baas?).

Elyssium in Bleiswijk: Niks op aan te merken. Prima! Alleen voor ons iets te ver weg.

Kastelenplein Eindhoven: Als ze die flat neerhalen, de inrichting wat moderniseren en de helft van het patserige publiek eruit flikkeren wordt het weer wat. Het was zo goed tien jaar terug, nu is het afgezakt naar een bedenkelijk peil.

Prinsenjagt: Klein maar fijn. Inderdaad een heet voetenbadje. Maar twee ruime buitensauna's. Veel privacy in de tuin, een buiten- en binnenzwembad, prima restaurant en vooral rust....

Een pauw is een kip die in bloei staat
  vrijdag 14 maart 2003 @ 11:13:35 #50
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_9112725
Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van SaunaDrome in Putten. Zoals een andere poster al schreef is het er vaak wel druk, dus ruim van te voren reserveren is aan te bevelen, vooral als je met meer dan 4 mensen gaat kun je het beste al meer dan een week tevoren even bellen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 5 april 2003 @ 09:05:28 #51
47798 Formula
Geniet nooit met mate
pi_9596855
Zijn nu drie keer naar een sauna geweest, waarvan een keer naar veenendaal en twee keer naar lunteren. De eerste keer was naar Lunteren dat is een naar ons idee een kleine sauna maar wel erg gezellig en rustig. De rustruimte heeft veel lekkere stoelen en banken. De kaart is ook goed en dit alles is niet zo heel duur. De sauna's zijn goed 2 binnen en twee buiten een buitenzwembad, whirlpool binnen en buiten en een kruidenbad.

Veenendaal daaraantegen is veel groter waardoor dus ook veel rumoeriger...

Onze sauna hebben we dus gevonden Sauna de Veluwe in Lunteren.

Als jullie nog meer sauna's weten waar het niet druk is en lekker rustig daan hoor ik dit graag

pi_9945820
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 13:46 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Da's bij mij om de hoek

Ga ik dus niet heen, zit ik met miin buren in de sauna

Centre du lac -pijnacker
en Elysium zijun mijn favoriete sauna''s, echt heerlijk verwend voel ik me daar, echt geweldig!

Voor een wat meer kneuterige sauna kun je ook naar de 5 mei SAUNA in leiden gaan,echt prima sauna, heel gezellig, mooie sauna's en extra's, hoewel ik het eten daar niet aanraad


ik vind het een van de betere sauna's van nederland
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 13:25:16 #53
45963 Kiezel
Niet van steen, wel een kei!
pi_10177071
Snoeki had het al over de sauna in Soesterberg: tot nu toe is dat mijn favoriete sauna in Nederland. Ruim opgezet, veel verschillende soorten sauna's, prachtige buitenruimte en een super relaxgedeelte.

De sauna in Houten is wat kleiner, maar wel knus. De sauna in Houten vind ik persoonlijk ideaal voor een half dagje sauna, niet langer.

De sauna in Pijnacker is voor ons de dichtsbijzijnde (Centre du Lac). Een uitstekende sauna, maar helaas ook niet al te groot. Ik mis de aparte sauna's daar een beetje.

Morgen ga ik voor het eerst naar Elysium in Bleiswijk, ik ben benieuwd!

Op sauna gebied ben ik helaas gruwelijk verwend door een aantal sauna bezoeken in Keulen. In Keulen wordt van een sauna-dag een bijzonder verzorgde gebeurtenis gemaakt. De sauna complexen zijn dusdanig groot dat je een volle dag nodig hebt om alles te doen. Geen 2 sauna's zijn hetzelfde, ze hebben allemaal iets aparts.
Om de zoveel minuten komt er in de sauna een soort van special. Er mogen geen nieuwe mensen in de sauna en een sauna medewerker gaat met een handdoek rondzwiepen door de loeihete lucht. Er gaan schalen met vers fruit en ijs rond om af te koelen, anders is het echt te heet. Je weet niet wat je meemaakt, super!

Dus bij een bezoek aan Keulen........vergeet de sauna niet, het is de moeite waard!

wOOps
pi_10184986
Ok erg domme vraag natuurlijk en ik weet dat ik me dr niet druk om zou moeten maken maar dat doe ik wel, dus ga daar niet over beginnen, maar weet iemand misschien ook een sauna waar het gebruikelijk is dat je niet in den blote bipz hoeft? Want het lijkt me nl super lekker, maar ik zou me gewoon way uncomfy voelen als ik daar dus in mn blootje tussen de blootjes zit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!fossiel zaterdag 3 mei 2003 @ 20:37:21 #55
1455 Keroppi
kool kikker
pi_10185034
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok erg domme vraag natuurlijk en ik weet dat ik me dr niet druk om zou moeten maken maar dat doe ik wel, dus ga daar niet over beginnen, maar weet iemand misschien ook een sauna waar het gebruikelijk is dat je niet in den blote bipz hoeft? Want het lijkt me nl super lekker, maar ik zou me gewoon way uncomfy voelen als ik daar dus in mn blootje tussen de blootjes zit.
Nou ik zou er zo gauw niet een weten, ja meestal de sauna's bij zwembaden in parken a la Centre Parks, daar wil men wel eens gewoon in zwemkleding verschijnen.

Misschien vind je het nog eng, maar er zijn vaak speciale 'vrouwendagen' voor vrouwen die ook wat drempelvrees hebben en dus niet allemaal strak in het vel zitten

Chick on a mission
pi_10185131
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 20:37 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Nou ik zou er zo gauw niet een weten, ja meestal de sauna's bij zwembaden in parken a la Centre Parks, daar wil men wel eens gewoon in zwemkleding verschijnen.

Misschien vind je het nog eng, maar er zijn vaak speciale 'vrouwendagen' voor vrouwen die ook wat drempelvrees hebben en dus niet allemaal strak in het vel zitten


Hmm daar gaat het me niet hoofdzakelijk om hoor, ook al zit ik idd niet strak int vel . Maar ik vind het gewoon niet prettig al die naaktigheid om je heen (en zelf naakt rondlopen ook niet eik). Ik weet niet wat het is ik vind het gewoon yuck ofzo, niet dat ik dr vies van ben, maar goed meer iets in de trant van ik hoef dat allemaal niet te zien, ook al valt dr niets te zien en ik wil dat ook allemaal niet laten zien ook al zien duizenden mensen er beter/slechter/hetzelfde uit als/dan ik.

Ik zou me gewoon niet prettig voelen tussen de blooterikken, als ik in de kleedkamer van de sportschool ineens met een bloterik word geconfronteerd die doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je alles maar ziet dan voel ik me daar ook uncomfy bij en dan ben ik zelf gewoon gekleed, nahja ik kan het niet goed uitleggen, maar ik zou niet in de blote bipz daar gaan zitten. Dus vandaar dat een bikini sauna me wel wat lijkt, maar die schijnen er maar weinig te zijn.

Vrouwendagen lijkt me dan weer niets omdat het me juist zo leuk lijkt met mn vriend.

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_10374983
Afgelopen zaterdag naar www.dethermen.nl in rosmalen geweest

Fijne relaxte sfeer hangt er , de sauna's zijn mooi vooral de eucalyptus sauna vond ik zelf erg lekker...

De finse sauna is ook toppie Alles is er netjes en schoon...
Kruidenbad was fijn op temperatuur evenals het bubbelbad...

nadeel vond ik geen bubbelbad buiten ... maar het zwembad compenseert dat eigenlijk wel.

Het was wel vrij prijzig tenminste een dagtotaal van meer dan 120 euro voor 2 personen vind ik niet echt goedkoop

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_11970765
en weer in de thermen geweest laatst , weer een superdag gehad
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_11972029
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 09:05 schreef Formula het volgende:
De eerste keer was naar Lunteren dat is een naar ons idee een kleine sauna maar wel erg gezellig en rustig. De rustruimte heeft veel lekkere stoelen en banken. De kaart is ook goed en dit alles is niet zo heel duur. De sauna's zijn goed 2 binnen en twee buiten een buitenzwembad, whirlpool binnen en buiten en een kruidenbad.
[...]
Onze sauna hebben we dus gevonden Sauna de Veluwe in Lunteren.
Dat is idd een heerlijke sauna. Lekker doordeweeks in het voorjaar dan is het het lekker rustig. Dat in combinatie met een voorjaarszonnetje, echt genieten...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  FOK!fotograaf donderdag 30 oktober 2003 @ 17:14:52 #60
18921 freud
Who's John Galt?
pi_14253854
[b]Elysium[/b[ Blijeswijk (naast Rotterdam)

F*cking groot saunacomplex met beautyfarm erin. www.elysium.nl voor uitgebreide info. Toegang is niet goedkoop, maar dan kan je echt de hele dag sauna's in en uit zonder er eentje dubbel te doen (8 verschillende types geloof ik). Zeer veer verschillende sauna's, baden en relaxmogelijkheden. Ik ga er ongeveer eens per 5 a 6 weken naar toe als het even kan. Super!


Nieuwe deel, Byzantijnse tuin


Lekker groot zwembad binnen ook.

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_14254105
Thermen Lucaya in Oss, net nieuw want was afgebrand. Erg mooi!

http://www.vitalizee.nl/lucaya/index_main.html

  dinsdag 1 juni 2004 @ 10:59:41 #62
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_19556305
Kan iemand me iets vertellen over Sauna Zwaluwhoeve in Hierden? Ik zit er over te denken om er binnenkort eens langs te gaan. De moeite waard?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_19558657
De Zwaluwhoeve in Hierden (bij Harderwijk)

Het is eigenlijk een oude boerderij en dat straalt het uit. Het is er heel gezellig en knus, realxe sfeer. Het is best groot. Ze hebben diverse sauna's zoals een ruime finse panorama sauna, infrarood en lichttherapie saunaturksstoombad, houtgestookte kruiden sauna, muzieksauna en meer.

verder hebben ze koude dompelbaden, whirlpools, ijsgrot, verwarmd zwembad, scrubruimte en kruidenbad.

Daarnaast een beautyfarm, relaxruimte en restaurant.

Persoonlijk vind ik het gewoon een hele mooi en ook gezellige sauna.

www.zwaluwhoeve.nl/
Ik ben heus wel een beetje lief.....maar vooral een bitch.
  FOK!fotograaf dinsdag 1 juni 2004 @ 13:40:41 #64
18921 freud
Who's John Galt?
pi_19560165
Het Elisium heeft weer wat nieuws verzonnen: de zuurstofsauna. Sauna waarin 100% zuurstof zit. Ik ga het binnenkort eens proberen!!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 2 juni 2004 @ 13:53:46 #65
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_19587267
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 12:32 schreef mj_the_best het volgende:
De Zwaluwhoeve in Hierden (bij Harderwijk)

Het is eigenlijk een oude boerderij en dat straalt het uit. Het is er heel gezellig en knus, realxe sfeer. Het is best groot. Ze hebben diverse sauna's zoals een ruime finse panorama sauna, infrarood en lichttherapie saunaturksstoombad, houtgestookte kruiden sauna, muzieksauna en meer.

verder hebben ze koude dompelbaden, whirlpools, ijsgrot, verwarmd zwembad, scrubruimte en kruidenbad.

Daarnaast een beautyfarm, relaxruimte en restaurant.

Persoonlijk vind ik het gewoon een hele mooi en ook gezellige sauna.

www.zwaluwhoeve.nl/
Het klinkt nogal als Saunadrome in Putten. Zijn ze vergelijkbaar?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_19587666
IK weet niet, ken de saunadrome in putten niet. Maar misschien dat je er via de link naar de site achter komt
Ik ben heus wel een beetje lief.....maar vooral een bitch.
  Moderator woensdag 2 juni 2004 @ 14:07:45 #67
5428 crew  miss_sly
pi_19587713
Een hele goede sauna vind ik de Thermen in Geldrop!
We waren al heel enthousiast over de keuken en het personeel, maar nu ze aan het verbouwen zijn (bijna klaar!) worden de faciliteiten uitgebreid en vind ik het echt een van de betere die ik gezien heb! Het personeel is er ook echt geweldig, en dat doet toch ook veel, vind ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:25:16 #68
11682 Moonah
Jolie femme
pi_19588180
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:07 schreef miss_sly het volgende:
Een hele goede sauna vind ik de Thermen in Geldrop!
Yep, fijne sauna.
Heerlijk, ik ga morgen weer met mijn zussie lekker poedelen, luieren, eten, slapen, bijkletsen....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:34:48 #69
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_19588414
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:25 schreef Moonah het volgende:

[..]

Yep, fijne sauna.
Heerlijk, ik ga morgen weer met mijn zussie lekker poedelen, luieren, eten, slapen, bijkletsen....

[offtopic]
En ik ga komend weekend met jouw zwager zuipen, roken, achtbanen, stappen, uitslapen en zonnen op het strand...
[/offtopic]


Ik hoor meerdere goede berichten over Thermen Geldrop. Binnenkort ga ik maar eens naar Thermae Son. Moet ook een keer uitgeprobeerd worden.

En misschien morgen maar eens naar Geldrop.... ;-)
Een pauw is een kip die in bloei staat
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:42:53 #70
11682 Moonah
Jolie femme
pi_19588606
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:34 schreef Hihat het volgende:

[offtopic]
En ik ga komend weekend met jouw zwager zuipen, roken, achtbanen, stappen, uitslapen en zonnen op het strand...
[/offtopic]
Ja, weet ik! Have fun!
quote:
Ik hoor meerdere goede berichten over Thermen Geldrop. Binnenkort ga ik maar eens naar Thermae Son. Moet ook een keer uitgeprobeerd worden.
Son ben ik ook eens geweest ivm goede berichten. ik weet niet meer precies waarom, maar ik vond het daar tegenvallen.
quote:
En misschien morgen maar eens naar Geldrop.... ;-)
Veul plezier manneke, ik ga naar Veghel!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:06:20 #71
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_19589210
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:42 schreef Moonah het volgende:

Veul plezier manneke, ik ga naar Veghel!
Oh, dan ga ik wel weer gewoon werrukku.
Zwets, zweet en zwijmel ze lekker een dagje een lui verreke
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_20171788
Zondag maar weer is een dagje sauna doen! Oss ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 09:15:26 #73
5428 crew  miss_sly
pi_20171823
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 09:10 schreef Joene het volgende:
Zondag maar weer is een dagje sauna doen! Oss ?
Ik ben daar nog niet geweest, maar ik heb gehoord dat er niet zo veel buitenfaciliteiten zijn, klopt dat?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_20171889
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 09:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben daar nog niet geweest, maar ik heb gehoord dat er niet zo veel buitenfaciliteiten zijn, klopt dat?
Geen idee , in oss ben ik ook nooit geweest .

Ik ga wel regelmatig naar dethermen in rosmalen ,en een aantal keer bij deshima in den bosch geweest en we willen nu dus in oss gaan kijken , heb wel gehoord dat het 1 van de meest hygienische Sauna's in nederland is.

kastelenplein eindhoven lijkt me ook wel wat *gezien de website* maar volgens saunagids.nl is het niet geweldig
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 09:31:37 #75
5428 crew  miss_sly
pi_20172001
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 09:21 schreef Joene het volgende:

[..]

Geen idee , in oss ben ik ook nooit geweest .

Ik ga wel regelmatig naar dethermen in rosmalen ,en een aantal keer bij deshima in den bosch geweest en we willen nu dus in oss gaan kijken , heb wel gehoord dat het 1 van de meest hygienische Sauna's in nederland is.

kastelenplein eindhoven lijkt me ook wel wat *gezien de website* maar volgens saunagids.nl is het niet geweldig
Ik ben zelf ook nog nooit bij kastelenplein geweest, maar dat was een bewuste keus. Nogal wat mensen die ik daarover hebben gehoord waren neit erg te spreken over de hygiene en over het dakterras midden tussen de flats! De renovatie van de omliggende flats heeft langer geduurd dan gepland, omdat de bouwvakkers met hun gedachten (en hun ogen en aandacht) heel ergens anders waren!

Als je in die buurt een sauna zoekt, zou ik Geldrop aanraden! erg goed!
Ook de thermen in Nijmegen vond ik goed, alleen was de rustruimte daar niet zo.

Ik heb over Oss inderdaad wel hele goede dingen gehoord, maar dat niet of nauwelijks naar buiten kunnen houdt me tegen om er eens heen te gaan...ik hoor het dus graag
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_20172065
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 09:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook nog nooit bij kastelenplein geweest, maar dat was een bewuste keus. Nogal wat mensen die ik daarover hebben gehoord waren neit erg te spreken over de hygiene en over het dakterras midden tussen de flats! De renovatie van de omliggende flats heeft langer geduurd dan gepland, omdat de bouwvakkers met hun gedachten (en hun ogen en aandacht) heel ergens anders waren!

Als je in die buurt een sauna zoekt, zou ik Geldrop aanraden! erg goed!
Ook de thermen in Nijmegen vond ik goed, alleen was de rustruimte daar niet zo.

Ik heb over Oss inderdaad wel hele goede dingen gehoord, maar dat niet of nauwelijks naar buiten kunnen houdt me tegen om er eens heen te gaan...ik hoor het dus graag
Ja idd als je niet naar buiten kan is niet echt fijn , toch wel fijn om even in een tuin te kunnen liggen of lopen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 10:03:34 #77
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_20172568
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 09:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook nog nooit bij kastelenplein geweest, maar dat was een bewuste keus. Nogal wat mensen die ik daarover hebben gehoord waren neit erg te spreken over de hygiene en over het dakterras midden tussen de flats! De renovatie van de omliggende flats heeft langer geduurd dan gepland, omdat de bouwvakkers met hun gedachten (en hun ogen en aandacht) heel ergens anders waren!
Kastelenplein in Eindhoven is vergane glorie. Ooit was het heel goed, maar de wet van de remmende voorsprong is daar in werking getreden. Ik woon er nog geen 500 meter vandaag, maar ga er nooit meer naar toe (of ze moeten de boel grondig aanpassen).
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_20172585
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 10:03 schreef Hihat het volgende:

[..]

Kastelenplein in Eindhoven is vergane glorie. Ooit was het heel goed, maar de wet van de remmende voorsprong is daar in werking getreden. Ik woon er nog geen 500 meter vandaag, maar ga er nooit meer naar toe (of ze moeten de boel grondig aanpassen).
Thnx! voor de info!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_20190121
sauna drome in putten is echt dé sauna van de veluwe..
veel faciliteiten.. turks stoombad, finse rooksauna, finse sauna, grot sauna, bootsauna, infraroodsauna, 2 'normale' sauna's... zwembad, aantal bubbelbaden, zonneweide...
grote beautyfarm erbij, lekker laten masseren, of 'lekker' ingepakt worden in de algen (yech)
lekker eten... echt een toppertje..
Hij bestaat al ruim 30 jaar.. dus je moet geen compleet steriele omgeving verwachten, maar een gezellige sauna, met een beetje bruin cafe-achtige sfeer.. gevestigd in 2 oude boerderijen... relaxte serre met tapasbar...

eh.. ja... ik kom er redelijk vaak..
(ik werk er.. in het restaurant..
de laatste weken is het wat rustiger.. (waarom?) dus als je van lekker in een stille sauna zitten houdt, moet je nu komen...

trouwens, wanneer vinden jullie de sauna relaxter? in de winter/zomer.. ? ik winter.. die overgang van heet, naar megakoud is chill
pi_20190838
Ik heb besloten komende zondag naar thermen nijmegen te gaan . Verder vind ik dus de zomer even relaxed als de winter, voordeel van de zomer is dat de tuin met het zonnebed ook uiterst aangenaam is.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 21:59:37 #81
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_20191102
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:22 schreef baggyelmo het volgende:
(...)

eh.. ja... ik kom er redelijk vaak..
(ik werk er.. in het restaurant..
de laatste weken is het wat rustiger.. (waarom?) dus als je van lekker in een stille sauna zitten houdt, moet je nu komen...
(...)
Rustiger? Ik kan natuurlijjk alleen maar voor mezelf spreken, maar ik vond het de laatste paar jaar juist te druk. Is het voetbal stilte?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_20193364
Welke ik nog mis is de 5 mei sauna uit Leiden: http://www.saunathermen5mei.nl/
Vele kabines, zonnebanken en rustruimtes, vriendelijk personeel en alles heerlijk.
Alles? Hun kaasplankjes (inclusief glas port) zijn niet te versmaden, maar de rest van het menu is minder...
pi_20217094
Elysium in Bleiswijk is echt top. Vooral het zoutwaterbad met Dode Zeezout. Heerlijk drijven en alles uit je laten gaan. Wel druk, Ben er een keer naar toe gereden vanuit Rotterdam en toen was ie helemaal vol. Balen en das weinig ontspannend.

Thermen Barendrecht is ook mijn favoriet. Altijd plek en een grote buitenligtuin, heerlijke kruidentempel en grote stiltesauna.

Thermen Ridderkerk is een en al tuttigheid. De vrouwen worden daar heel erg voorgetrokken: 4 dagen overdag alleen voor vrouwen toegankelijk, de mannen mogen vanaf 18.00 uur dan acte de presence geven. Een hoog tuttig Libelle-publiek gehalte, Ga ik niet meer heen.
  Moderator zondag 27 juni 2004 @ 12:23:53 #84
5428 crew  miss_sly
pi_20223387
Joene, ik las dat jij op zondag gaat. Dat is toch vaak een dag dat kinderen ook binnen mogen.
Heb je daar wel eens last van gehad?

Soms komt de zondag eigenlijk best goed uit om naar de sauna te gan, maar de gedachte aan (te drukke en aanwezige) kinderen houdt me altijd tegen...iemand daar ervaring mee?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_20223706
Ik ben zowel in Geldrop, Rosmalen en Son geweest.
Rosmalen vond ik te druk en niet erg gezellig...een te grote ruimte waarje continu door moet. Wat daar wel weer leuk was om mee te maken was de opgieting (de special waar hierboven iemand over sprak).

Son ben ik vorige week nog geweest. Erg mooi, schoon en fijn. Verder niet zo veel op aan te merken. Wel veel verschillende sauna's en dat vind ik altijd wel prettig, beetje afwisseling!

Geldrop was de eerste sauna waar ik geweest was, en die komt iedere keer nog als beste uit de bus als ik samen met mijn vriendin aan het vergelijken ben. Toen wij er waren, waren ze nog aan het verbouwen, dus het belooft nog beter te worden. We gaan dan binnenkort ook nog maar eens kijken naar alle nieuwe faciliteiten.
pi_20262997
Miss_sly , we waren dus idd afgelopen zondag in Thermen in Nijmegen , het was heerlijk wat een fijne sauna . grote buitenplaats , mooie sauna's onder andere dennengeur/ ecalyptus geur , 2 100 graden sauna's , een 65 graden sauna , 2 kruidentempel's 1 mint en 1 weet ik niet wat voor geur .

een groot vierkant binnenzwembad met massage punt , een zwembad waar je van binnen naar buiten kon zwemmen (heerlijk) , een aantal kruidenbaden.

Minpuntje geen Zoutbad , en ik vond de bediening in het restaurant wat traag .

maar verder echt een geweldige sauna , oja helemaal geen kind gezien
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_20360010
Ik hoor vooral positieve verhalen over thermea 2000, maar ik meen toch dat 't juist die locatie was waar je in sommige gedeeltes ineens je zwemkleding aan moet doen? Steeds dat aan/uit doen van (natte) badkleding vond ik niks.

Thermea Son vind ik super. Vrij ruim, veel haakjes, ruime keuze uit sauna's, grote ligwijde buiten en heerlijke relaxefauteuils rondom een haardvuur binnen. Het eten vind ik ook lekker (zeker de royale salades)

Een hele grote net over de grens in Duitsland is deze: http://www.carolus-thermen.de
Zelf ben ik er (nog) niet geweest. M'n moeder al wel met een vriendin. Na een dag hadden ze nog lang niet alles gezien. Sfeer was fijn, attente medewerkers, schoon enz. Alleen maar enthousiaste verhalen over gehoord!
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
  Moderator maandag 5 juli 2004 @ 08:41:43 #88
5428 crew  miss_sly
pi_20422046
Wij zijn zaterdag weer in Geldrop geweest, en het was weer top! De verbouwing is bijna afgerond en er waren weer wat meer mogelijkheden.

Ow en Joene, in Geldrop hebben ze wel zoutbaden!

Binnenkort willen we een keer naar Putten, maar tussendoor zal ik Nijmegen toch ook nog eens proberen. Toen wij er waren, was het op zich wel heel goed, maar we zijn nient echt buiten geweest, omdat het toen erg regende. Het zal er nu ook wel mooier zijn dan toen wij er waren, omdat de bomen toen nog kaal waren enzo.

Themen son vind ik wel aardig. Qua faciliteiten is die goed, maar de keuken, het personeel en de rustruimte vind ik minder.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 6 juli 2004 @ 11:32:42 #89
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20435857
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 23:14 schreef kweetgeennaam het volgende:
Welke ik nog mis is de 5 mei sauna uit Leiden: http://www.saunathermen5mei.nl/
Vele kabines, zonnebanken en rustruimtes, vriendelijk personeel en alles heerlijk.
Alles? Hun kaasplankjes (inclusief glas port) zijn niet te versmaden, maar de rest van het menu is minder...
Neej hoor, had ik al genoemd, heerlijke sauna, alleen qua personeel en hun kleding is het net een bloemetjes sekte, en het eten is vreselijk, maar wel goedkoop. De sauna faciliteiten zijn echt super
doei
  donderdag 8 juli 2004 @ 22:48:22 #90
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_20499399
quote:
Op zondag 27 juni 2004 12:23 schreef miss_sly het volgende:
Joene, ik las dat jij op zondag gaat. Dat is toch vaak een dag dat kinderen ook binnen mogen.
Heb je daar wel eens last van gehad?

Soms komt de zondag eigenlijk best goed uit om naar de sauna te gan, maar de gedachte aan (te drukke en aanwezige) kinderen houdt me altijd tegen...iemand daar ervaring mee?
Ik kan mijn kinderen in Putten altijd meenemen, op voorwaarde dat ze voor 7 uur weer uit de sauna zijn. De mijne zijn vrij rustig, en spelen vooral met zijn tweeën in de bubbelbaden en het zwembad. Daarnaast hou ik een oogje in het zeil, vooral om ze niet te veel hinder te laten veroorzaken. Over het algemeen zijn er niet veel kinderen, en als ze er zijn zijn ze meestal rustig aan het spelen. Maar er zijn ook kinderen die overlast veroorzaken, meestal omdat de ouders ze aan hun lot overlaten.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_20693755
Uit gesloten topic:
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 15:04 schreef IlseV het volgende:
Hoi Mensen,

Aangezien dit mijn eerste topic is, hoop ik in ieder geval dat hij op de juiste plaats staat...

Ik ben op zoek naar een sauna in (zowel Belgisch als Nederlands) limburg die men privaat kan afhuren. Dit voor een gezelschap van 4 personen.

Weten jullie misschien waar ik terecht kan...Ervaringen en links zijn absoluut welkom.

Groetjes,
Ilse
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 17:14 schreef IlseV het volgende:


Misschien iemand ervaring met deze sauna:
Sauna Raven-Geurts in Munstergeleen....

Ilse
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_20700100
de nieuwe sauna in schiedam is echt geweldig.

mooie faciliteiten, goed restaurant, grote tuin, zeer veel verschillende sauna's
(aquarium, finse, paalsauna, grotsauna, infrarood, 60/70/80/90/100 graden sauna), turks stoombad, er hangt erg veel gratis scrubzout bij de douches, kruidenbaden, mooi zwembad, bubbelbaden binnen en buiten.......

helemaal geweldig. en het was zo rustig!

Zalig, echt een aanrader.

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkElf op 18-07-2004 11:17:10 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 19 juli 2004 @ 12:40:01 #93
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_20719281
* Rtificial agrees

Eten was ook redelijk goed, en niet overmatig duur als ik het goed herinner...

Klein maandje nog Mop, dan mogen we weer
  maandag 19 juli 2004 @ 12:44:31 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_20719386
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:20 schreef meXXmo het volgende:
Ik hoor vooral positieve verhalen over thermea 2000, maar ik meen toch dat 't juist die locatie was waar je in sommige gedeeltes ineens je zwemkleding aan moet doen? Steeds dat aan/uit doen van (natte) badkleding vond ik niks.
In het saunagedeelte moet je zwemkleding uit, in het zwemgedeelte weer aan
Tis wel lastig ja, maar ik vond het er wel heel erg relaxed
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_23118156
iemand in de sauna in vierpolders geweest???
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  dinsdag 15 februari 2005 @ 11:21:08 #96
1087 Merisse
broddeltante
pi_25097783
*saunaliefhebber meldt zich*
Geweest:
Thermen Kastelenplein, Eindhoven
Vroeger ging ik hier vaak naar toe. Ondanks de flats eromheen en de "vergane glorie" heb ik het hier altijd prima naar mijn zin gehad. Relaxruimtes met heerlijke wegzakstoelen, allerlei scrubjes en douchespul en olie, gratis fruit en snoep, goede kaart & keuken.
Sauna Geldrop
Was altijd goed maar wel al lang geleden dat ik er was.
Thermae Son
Goede sauna, heerlijk buitengebeuren m.n. in zomer interessant. Prima keuken.
Elysium, Bleiswijk
Pluspunten: groot, superveel mogelijkheden, heel erg leuk op de speciale sessies bij te wonen. Aanraders: honingritueel, zoutwaterbad. Minpunten: druk, niet zo heel schoon, temperatuur douches niet instelbaar, keuken matig.
Bijna alles is buiten, in de winter moet je echt slippers meenemen, anders moet je ze kopen daar.
Vitalizee, Scheveningen
Aardige sauna, goede keuken, weinig buitenmogelijkheden, wel spectaculair uitzicht over boulevard, strand en zee. Hebben hier een cacaopakking gehad. Heeeerlijk!

Handige site: http://www.saunagids.nl/ alleen jammer dat alle sauna's het predikaat "goed" hebben, van mij mogen ze daar wel wat nuancering in aanbrengen.

Mijn verlanglijstje:
De Heuvelrug, Veenendaal, ga ik binnenkort naar toe
Thermen Barendrecht
Sanadrome Putten
Sauna Soesterberg
Thermen Holiday Schiedam
en een keer naar Duitsland, ik las hier dat dat helemaal geweldig moet zijn.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_25098548
Jouw verlanglijstje lijkt wel wat op het mijne

wij zijn zaterdag naar Soesterberg geweest, en die was ook wel OK. De opzet was goed, het stoombad in Gaudi-stijl was erg leuk en lekker warm. Het personeel vond ik wat midner, met name de mevrouw die onze lunch serveerde. En helaas geen scrubzout!!

Vitalizee gaan we binnenkort naartoe, en Putten wil ik deze zomer absoluut een keer heen!

Kom jij uit de buurt van Eindhoven? Ik ben nooit bij Kastelenplein geweest, maar ik heb daar eigenlijk alleen maar slechte recensies over gehoord.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_25098608
ah! goed topic
ik ben naar thermen 5 mei in leiden geweest, ik vond het heerlijk
alleen hoe meer je naar boven gaat, hoe slonziger naar mijn idee de omgeving is qua inrichting, zo komt t op mij over althans
maar, desalniettemin, voor dat geld, een heerlijke sauna wil er zeker snel weer naartoe.
en hoor veel goeie verhalen over elysium in bleiswijk, ik heb er een kortingsbon voor, dus ook daar wil ik wel snel een keer naartoe
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:45:26 #99
1087 Merisse
broddeltante
pi_25098963
Miss_sly, tot 3 jaar geleden woonde in Eindhoven, nu in Utrecht. Uit eerdere posts in dit topic dacht ik al op te maken dat jij ook uit de buurt van Eindhoven komt. Naar het Kastelenplein ging ik 10 jaar geleden veel. Toen gingen we met een hele club vrijgezelle meiden o.a. op 2e kerstdag. Goede herinneringen.

Dat bezoek aan Vitalizee binnenkort is dat weer met de meiden uit het dieettopic? Zo ja dan wil ik mee! Ik was te laat voor de afgelopen Soesterberg sauna meeting.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:46:21 #100
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25098972
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 09:05 schreef Formula het volgende:
Veenendaal is niet zo vind ik, ik kom er wel regelmatig omdat het in de buurt is. Misschien moet ik maar een keer in lunteren gaan kijken dan
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')