Te rustigquote:Op maandag 24 maart 2008 11:43 schreef T-lex het volgende:
Wel lekker rustig aan het ontbijt zonder dat gebitch van Rachel/Ricardo.
Nope, ze heeft alle kans gehad in de slaapkamer maar geen woord tegen die rat. Volgens mij is ze bang voor hem en ik kan haar geen ongelijk geven.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:40 schreef Copycat het volgende:
Gaat ze dat ook nog tegen die creep zelf vertellen?
Morning!
Maar nu nog niet, het is pas over een half uur, ze kan zomaar helemaal opgeknapt zijn tegen die tijdquote:Op maandag 24 maart 2008 12:01 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ze gaat stuk van de buikpijn en moest overgeven. Ze wil misschien autorijden afzeggen.
Je voorspelling van gisteren is wel uitgekomen.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:02 schreef mootie het volgende:
Maar nu nog niet, het is pas over een half uur, ze kan zomaar helemaal opgeknapt zijn tegen die tijd
Je meent het?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:11 schreef Dementor het volgende:
http://www.enjoymedia.nl/index.php?pagina=medewerkers&id=10
Goh Bart van BB1 werkt samen met de broer van Claire...
Die ga ik onthouden ...quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef dieenebart het volgende:
You're so broke, you can't even pay attention!
Erg hè? Ik erger me mateloos aan dat domme gelach en gewiebel. Ik ben benieuwd wat dieenebart hierover te zeggen heeft.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef Disana het volgende:
Mijn god, hoe houdt Huub het uit met die infantiele Claire. Er komen niets dan domme zinnetjes en geluidjes uit.
Heb je die zelf verzonnen?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef dieenebart het volgende:
You're so broke, you can't even pay attention!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |