Dat stukje vond ik ook erg sterk jaquote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:40 schreef Jasza het volgende:
En nu ik toch bezig ben met deze mail wil ik gelijk even informeren over de mogelijkheid om mijzelf als kandidaat technisch directeur beschikbaar te stellen, het hart zit op de juist plaats, dus ten opzichte van Van Geel sta ik al een straatlengte voor.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:07 schreef denthemen het volgende:
Mannen,
Even iets serieus: Waar is twi??
wel een banquote:Op maandag 24 maart 2008 22:28 schreef denthemen het volgende:
Robbie zal toch niet.... een leven hebben gekregen???
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:09 schreef Noshiba het volgende:
VOOR ALLE AJACIEDEN DIE NAAR HEEREVEEN GAAN!!
jullie zijn hierbij uitgenodigd om vrijdag te partyen bij jaszaa
daarna kunnen jullie blijven pitten en voor de mensen die dat willen heeft jaszaa natuurlijk z'n ruimte voor een gay-orgie
de dag daarna rijden we in konvooi naar heerenveen
!1!!!!!!!!!!!1111111111!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!11111!!!!1111
Goede voetballer, denk alleen niet dat hij Ajax zo'n goede stap vooruit zal vinden.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:45 schreef toma het volgende:
die Axel Witsel van Standaard Luik is dat niet iets voor volgend jaar?
is het tegenwoordig al zo ergquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Goede voetballer, denk alleen niet dat hij Ajax zo'n goede stap vooruit zal vinden.
tja... maar als je qua club Ajax niet veel hoger inschat dan standaard luik.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou ja, voor CL moet je tegenwoordig niet in Amsterdam zijn hé?
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:
Oggiequote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar.
Trouwens, niet zo'n heel erg succes met Ogararu op rechtshalf Radegast. Oggie komt toch tekort denk ik.
Nee idd, hij bakte er weer weinig van. Maargoed ik had in die opstelling maar één spits neergezet en koos voor een extra middenvelder erbij.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar.
Trouwens, niet zo'n heel erg succes met Ogararu op rechtshalf Radegast. Oggie komt toch tekort denk ik.
Amenquote:Voor de zestiende keer alweer in dertig eredivisieduels mocht de tegenstander van Ajax ten minste twee keer scoren. En voor de zoveelste keer was het verweer bij die tegentreffers te knullig voor woorden.
Zowel bij de Twentse 1-1 als de 2-1 in blessuretijd speelde Ajax even met tien man, zonder dat daar een goede reden voor was. Eerst bleef Leonardo voor dood op de grasmat liggen na een duel. De aanvaller deed het voorkomen alsof zijn kop van zijn romp was gescheiden, maar ter plekke constateerde clubarts Edwin Goedhart slechts ‘een vuiltje’ in het oog van de kermende Braziliaan.
In de aanval die leidde tot de 2-1, stopte Urby Emanuelson zomaar ineens een paar tellen met verdedigen, omdat hij het nodig vond zijn op de grond liggende tegenstander Luke Wilkshire overeind te helpen.
Het waren momenten die naadloos passen in het totale beeld van dit seizoen. Zoals Emanuelson handelde, deed denken aan een fase bij NAC-Ajax. Toen zette de thuisclub in het heetst van de strijd een levensgevaarlijke aanval op en strikte Luis Suárez op zijn gemak zijn veters.
Of neem Roda-Ajax, met de blunderende Thomas Vermaelen en Jan Vertonghen in het slot van een wedstrijd die eveneens eindigde in een 2-1 nederlaag.
Trainer Koster had voor de argeloosheid van Suárez tegen NAC een wegwerpgebaar over. Ook afgelopen woensdag tegen PSV stemden acties van de Uruguyaan Koster bitter. Over de keren dat Suárez in het Philips Stadion voor eigen succes ging in plaats van de bal af te leggen op Klaas Jan Huntelaar zei de Ajax-trainer: ,,Het zijn dit soort momenten die bepalen of je een verloren of een gewonnen wedstrijd speelt. Bij Suárez pakken die momenten voorlopig nog te vaak slecht uit.’’
Als er iemand recht had op de overwinning was het Twente, het was weer te dramatisch voor woorden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:45 schreef Ruiseart het volgende:
Gast op mijn werk vandaag, normaal altijd aan het zieken als Ajax verloren heeft: "Zo, die scheids heeft jullie ook goed genaaid he?"
Maar van Hulten zag het weer eens niet.
Disclaimer: en toch hadden we moeten winnen
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als er iemand recht had op de overwinning was het Twente, het was weer te dramatisch voor woorden.
De hand van V Basten begint zichtbaar te worden?quote:Ajax door met Colin
AMSTERDAM - Hoewel Jurgen Colin (27) daar zelf niet op rekende, heeft Ajax de optie in zijn contract gelicht. De verdediger staat daardoor ook de komende twee seizoenen in de ArenA op de loonlijst.
"Het rare is dat ik niemand van Ajax heb gesproken, maar dit gewoon even is meegedeeld aan mijn zaakwaarnemer", aldus Colin, die dit seizoen door de aanhang als zondebok werd gezien en de laatste drie maanden niet meer voorkwam in de plannen van Adrie Koster. "Ik zit op de tribune, maar krijg toch een nieuw contract. Aan de ene kant ben ik blij dat Ajax vertrouwen in me heeft, aan de andere kant hoop ik wel dat mijn situatie snel verbetert."
telegraaf
quote:'Heitinga naar Atlético Madrid'
Geschreven op dinsdag, 25 maart om 08:03
John Heitinga volgt het voorbeeld van Wesley Sneijder en zet zijn loopbaan in Spanje voort, zo meldt De Telegraaf. De verdediger van Ajax tekent een vijfjarig contract bij Atlético Madrid. Alleen de betalingsvoorwaarden moeten nog besproken worden.
De Spanjaarden hebben volgens de ochtendkrant al aangeven de gelimiteerde transfersom van tien miljoen euro te willen betalen. "Ik sta te trillen van geluk", vertelt de Oranje-international. "Dit is een prachtige volgende fase in mijn carrière. Ik zal Ajax ongelooflijk missen."
"Ik ben hier op mijn zevende, in de E2, ingestroomd, nadat ik voor mijn verjaardag een Ajax-training cadeau had gekregen", vervolgt de In Alphen aan de Rijn geboren verdediger. "Dit is mijn tweede huis. Ik hoop, en verwacht, écht dat iedereen me deze transfer gunt."
"Mijn doel was afscheid te nemen met nóg een landskampioenschap, maar dat is nu vrijwel onmogelijk. De fans hoeven zich geen zorgen te maken dat ik nu al met mijn gedachten in Madrid ben, want tot het einde van dit seizoen eet ik het gras op."
"Als er op een website een actie wordt gestart om je voor de club te behouden, doet dat echt wel iets met je. Door twee keer een bod van Atlético af te slaan en ook Sevilla de deur te wijzen, heeft ook Martin van Geel aangegeven me niet te willen laten vertrekken."
"Sterker nog, hij heeft er maandenlang alles aan gedaan om me te behouden. Dat waardeer ik enorm. Ook door de komst van Marco van Basten heb ik me afgevraagd of ik mister Ajax wilde worden, maar ik denk dat het tijd is om letterlijk mijn grenzen te gaan verleggen. Daarbij heb ik wel met mezelf afgesproken dat ik - als Ajax dat ook wil - mijn loopbaan hier ga afsluiten", aldus Heitinga.
Van Geel
Bij Ajax is met teleurstelling gereageerd op de beslissing van Heitinga om zijn geluk in Spanje te beproeven. "Dit is enorm jammer", vertelt technisch directeur Martin van Geel. "Maar ook wel begrijpelijk dat een jongen die al zeventien jaar bij Ajax voetbalt ergens anders wil kijken."
Volgens Van Geel heeft de Amsterdamse club er alles aan gedaan om Heitinga te behouden. "Daar zijn we maanden mee bezig geweest, maar helaas. Meestal gaat een speler weg bij Ajax als hij net top is. Zie Sneijder vorig jaar."
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)aTrillenVanGeluk.htmquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:24 schreef Longmen het volgende:
Atletico is jammer idd.Alleen meldt VI niets. Slag om de arm houden?
En verlenging voor Colin![]()
10 miljoen en ik vind dit toch ook geen kleine club, maar goed.. Schijnbaar kan/wil geen andere club aan die 10 miljoen voldoen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:04 schreef De.Kromme het volgende:
Had wel verwacht dat ie naar een grotere club zou gaan... Hoeveel krijgen jullie voor hem?
Waar zijn ze toch mee bezigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:03 schreef denthemen het volgende:
Sjonnie weg, Colin blijft. Wat een kut begin van een dag zeg
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De hand van V Basten begint zichtbaar te worden?
VI. ja dus.quote:Gaandeweg het seizoen kreeg hij steeds minder speeltijd. Desondanks ziet aanstaande Ajax-trainer Marco van Basten toekomst in Colin. Dat positieve advies heeft geleid tot het nieuwe contract.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Van Basten.
Ajax zit volgend jaar rond deze tijd in degradatiegevaar, kan niet anders....
Zie je wel..quote:
Ik dacht trouwens dat van Geel ook oprot na dit seizoen? Ze doen dit dus blijkbaar niet en ziehier het resultaat, Colin verlengen...omg.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:24 schreef koningdavid het volgende:
Er moet veel gebeuren wil ik weer een beetje vertrouwen krijgen in volgend seizoen.
Zonder budget?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:48 schreef Cheiron het volgende:
Nou, volgend seizoen weer een bouwjaar dus zonder resultaat. Aan het eind van het seizoen het publiek pissig, van Basten heeft er geen zin meer in en pakt zn koffers en de volgende trainer zit zonder budget en een schijtlading aan matige spelers...
Ja.. het begint weer mooi allemaal.
Bron? Verschil waren de meningen over de jeugd(opleiding)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:50 schreef Manu82 het volgende:
Het schijnt dat Colin een van de oorzaken was voor het meningsverschil tussen MvB en JC.
Geld dat van Basten ongetwijfeld uit gaat geven aan talenten als Colin. Ik verwacht niet dat de trainer na van Basten nog iets over heeft om te spenderen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zonder budget?
Geld zat toch inmiddels?
Ja en MvB dacht dat Colin uit de jeugdopleiding kwam en toen heeft JC de hoorn erop gegooidquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:52 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Bron? Verschil waren de meningen over de jeugd(opleiding)
nogmaals, bron?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en MvB dacht dat Colin uit de jeugdopleiding kwam en toen heeft JC de hoorn erop gegooid
Ben je ooit wel eens positief!??quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf erbij, het is geen garantie, maar ik had graag Cruijff aan het werk gezien.... Dit begint nu al weer kut, en we zijn nog niet eens begonnen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:53 schreef Black-Death het volgende:
Godverdomme wat een begin van de dag
Toch niet weer een prijsverhoging he? Kan m'n post niet inzien, dus ik weet nog van niks.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:43 schreef HeatWave het volgende:
KJH gaat ook nog wel hoor, het is nog lang niet afgelopen, de lol in e'hoven gaat nog heeeeeel lang duren.
Maar wel lekker dokken voor de extra dure seizoenskaart hoor! Grafbestuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |