quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Van Basten.
Ajax zit volgend jaar rond deze tijd in degradatiegevaar, kan niet anders....
Zie je wel..quote:
Ik dacht trouwens dat van Geel ook oprot na dit seizoen? Ze doen dit dus blijkbaar niet en ziehier het resultaat, Colin verlengen...omg.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:24 schreef koningdavid het volgende:
Er moet veel gebeuren wil ik weer een beetje vertrouwen krijgen in volgend seizoen.
Zonder budget?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:48 schreef Cheiron het volgende:
Nou, volgend seizoen weer een bouwjaar dus zonder resultaat. Aan het eind van het seizoen het publiek pissig, van Basten heeft er geen zin meer in en pakt zn koffers en de volgende trainer zit zonder budget en een schijtlading aan matige spelers...
Ja.. het begint weer mooi allemaal.
Bron? Verschil waren de meningen over de jeugd(opleiding)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:50 schreef Manu82 het volgende:
Het schijnt dat Colin een van de oorzaken was voor het meningsverschil tussen MvB en JC.
Geld dat van Basten ongetwijfeld uit gaat geven aan talenten als Colin. Ik verwacht niet dat de trainer na van Basten nog iets over heeft om te spenderen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zonder budget?
Geld zat toch inmiddels?
Ja en MvB dacht dat Colin uit de jeugdopleiding kwam en toen heeft JC de hoorn erop gegooidquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:52 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Bron? Verschil waren de meningen over de jeugd(opleiding)
nogmaals, bron?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en MvB dacht dat Colin uit de jeugdopleiding kwam en toen heeft JC de hoorn erop gegooid
Ben je ooit wel eens positief!??quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf erbij, het is geen garantie, maar ik had graag Cruijff aan het werk gezien.... Dit begint nu al weer kut, en we zijn nog niet eens begonnen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:53 schreef Black-Death het volgende:
Godverdomme wat een begin van de dag
Toch niet weer een prijsverhoging he? Kan m'n post niet inzien, dus ik weet nog van niks.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:43 schreef HeatWave het volgende:
KJH gaat ook nog wel hoor, het is nog lang niet afgelopen, de lol in e'hoven gaat nog heeeeeel lang duren.
Maar wel lekker dokken voor de extra dure seizoenskaart hoor! Grafbestuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |