Nee, ik ben geheel mijzelf.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bang je ware sexuele voorkeur te ontdekken?
quote:Michel Abitbol, an academic at the Hebrew University of Jerusalem
expendable, er zijn er wel meerquote:Op maandag 24 maart 2008 17:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat dacht je van Elseetje/Sexy_Sady?
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dag.
Lijkt mij toch wel!quote:
Het heeft te maken met Onze Grote Roerganger.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:59 schreef MrX1982 het volgende:
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat Zwaardvisch (en zijn klonen) hebben misdaan. Maar dat schijnt verder ook niemand te weten.
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel!![]()
(ook al betreur ik dat ene meneer Zwaardvisch niet meer van mijn koffie kan genieten door factoren buiten mijn macht om...)
Dat zou mooi zijn, want mensen die scherp met de pen zijn hebben hier een streepje voor wat mij betreft.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
![]()
Van mij had het ook niet zo gehoeven. Ach misschien kan een goede mail over een maandje of wat wonderen doen.
Nu Klefbeer nog!quote:Zelfs Pjo is weer terug.![]()
Rock, kan je ook nog eens uitleggen waarop ik er ueberhaupt afgetiefd werd?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
Van mij had het ook niet zo gehoeven. Ach misschien kan een goede mail over een maandje of wat wonderen doen.
Zelfs Pjo is weer terug.![]()
Nee, ik heb namelijk geen idee meer wat het was.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Rock, kan je ook nog eens uitleggen waarop ik er ueberhaupt afgetiefd werd?
Ja...quote:Op maandag 24 maart 2008 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
Wanneer was dat? Toen ik nog mod was?
Je bent ervoor gestraft. Doorlopen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
Wanneer was dat? Toen ik nog mod was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |