abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60342184
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:29 schreef RonaldV het volgende:
Mevrouw van Driem, lerares Duits. Een vreselijk mens, die leefde voor haar vak, en ook nog eens totaal geen orde kon houden. Bij het minste of geringste ging ze op tilt, zeker als een klasgenoot van mij weer eens een spotprent van haar in Duits legeruniform had getekend (wekelijks leverde hij er minstens twee af). Op een dag deed hij dat op het bord voor de klas, en toen ze binnenkwam en de tekening zag stuurde ze de hele klas naar de directeur, een dragonder genaamd Zwart. Zelf ging ze in de ziektewet: overspannen.
Zij was er voor verantwoordelijk dat ik altijd een hekel heb gehad aan het vak Duits, terwijl ik het wel goed spreek.

Vier of vijf jaar geleden hoorde ik van mijn voormalige klasgenoot (de spotprenttekenaar) dat hij een paar jaar later mevrouw Van Driem was tegengekomen op sjoel.
Ze heeft nooit iets gezegd over haar afkomst, had ze dat wel gedaan dan had ze waarschijnlijk veel minder problemen gehad. In ieder geval met hem en mij.
Op watte
Children of the night. What music they make.
pi_60342263
Sjoelen? Is een spel/hobbie.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:34:34 #128
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60342351
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]

Edit: oh kut, ik bedenk me net dat twee van zn zoons hier lid zijn
Hey! das kees vos!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:43:50 #129
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60342582
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:27 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Op watte
Synagoge
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:08:14 #130
146823 Marcel_V
Were Back!
pi_60343097
Leraar economie. Hij was de directeur en gaf alleen mijn klas nog les. Daardoor kwam hij wel is wat later de les in. Maar zelfs als hij er nog niet was zat iedereen! netjes op ze plek, stil met ze huiswerk en boek op de juiste pagina voor zich.
Er was een keer dat de volgende dag wiskunde zou uitvallen en hij dan zou invallen met economie. Hij had al gewaarschuwd dat je je boek niet moest vergeten. Die vergat ik natuurlijk . Hele week tot half 5 op school mogen blijven.
pi_60343207
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:43 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Synagoge
Children of the night. What music they make.
pi_60345571
Een leraar Duits op de MTS, een jaar of 12 geleden

Ben benieuwd of ie nog les geeft.
pi_60345628
Lerares Engels van de middelbare school
Mens was lelijk en kon alleen maar schreeuwen

Leraar Duits van de middelbare school

Viese dikke man met kwijl en resten eten in zijn mondhoeken.. en als hij ging praten, dan met cosumptie
Les geven kon hij niet, je kon afkijken bij toetsen met je boek open op schoot en hij had het niet door.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 17:13:54 #134
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60345685
Leuke tvp
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_60345765
Dat jullie de namen van je leraren nog weten. ik ben ze allemaal op 1 na vergeten.
Deenik, gaf natuurkunde/scheikunde maar dat was juist een zeer goed leraar.

School was niet bepaald mijn favoriete hobby, daar zal het wel aan liggen.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 17:55:33 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60346224
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 17:20 schreef Adfundum het volgende:
Dat jullie de namen van je leraren nog weten. ik ben ze allemaal op 1 na vergeten.
Deenik, gaf natuurkunde/scheikunde maar dat was juist een zeer goed leraar.

School was niet bepaald mijn favoriete hobby, daar zal het wel aan liggen.
Geloof me, als je elke keer dat je een bepaalde les hebt eruit wordt geflikkerd nog voordat je uberhaupt kon gaan zitten, dan herinner je je dat wel
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_60354833
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hey! das kees vos!
goed de url bekeken
  donderdag 28 augustus 2008 @ 16:36:30 #138
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_61196206
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:43 schreef Agiath het volgende:
Meneer Kluiver, Frans en mentor in de 4e.

Nare klootzak
Gelukkig nooit les van gehad. Mijn groooooooooote vriendin was mevrouw Panman (AKA Panwijf)

Ongelooflijke achterbakse trut (u leest: diepgaande haat) die het nodig vond om te roddelen over leerlingen, tegen leerlingen. Ondertussen even nodig te vermelden dat mijn vriendinnen maar niet met mij en een andere meid moesten omgaan, want we waren niet goed genoeg. Eigenlijk moesten we daar alleen maar hard om lachen, qua gedrag was ze op 14 jaar blijven hangen: vooral de 'populaire' meisjes aanbidden. En het hoogtepunt was toch wel mjin 5 ( ) voor gym, omdat ik 'te weinig aanwezig was'. Later lekker toch mijn gelijk gehaald bij afdelingshoofd HAVO, hehe.

Ik heb een hoop rare docenten gehad, maar haar gun ik echt hele nare dingen toe. Zoals zij leerlingen onderuit trapte, en dan heb ik het niet alleen over mij (ik kon het wel hebben), maar nog veeeeeeeele anderen...
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_61331825
ik kan mij nog 2 mensen herinneren aan wie ik een bloedhekel aan had:

Mvr vaandrager op de lagere school. Dat was echt de schoolheks
je moest de hele tijd met je armen over elkaar zitten en je mocht geen eens een pen in je hand houden. dus zo stil mogelijk blijven zitten, want dat mens kon er volgens mij niet tegen als men bewoog in de klas of zo. Dat mens had er ook geen moeite mee om kinderen voor de klas voor lul te zetten, wat dus regelmatig gebeurde
Dat mens was echt een kenau.

mr Zwang op de mavo. die gaf Duits.
Wat was dat een rare vent was dat. hij gaf alleen stencils op waar alle regels over geschreven moest worden, in plaats van het in te vullen woordje op stencil schrijven. Deed je dat niet dan kreeg je "premie" (strafwerk dus. 20 keer de stencil overschrijven)
Ook had hij het eens voor elkaar gekregen om een klasgenoot aan het huilen te krijgen door te zeggen dat ze dom was (hij had sowieso een hekel aan vrouwen geloof ik)
akelig type was dat
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_61391929
vast een homo 'trapped in the closet'
pi_61626973
Mijne was denk 'juf Saskia'.
Als je iets fout deed bleef ze je heel lang ijzig aankijken, waarna er een preek volgde dat je je best moest doen enz enz.
We moesten ook eens een kleurplaat inkleuren als huiswerk en wie die niet had gemaakt moest die in z'n vrije woensdagmiddag af komen maken*. En zo waren er nog wel meer dingen, maar die kan me even niet meer herrinneren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  zondag 14 september 2008 @ 19:36:13 #142
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_61627152
Loek Rombout op de Grafische MTS, boekhouding. Ik vond er geen hol aan, aan die vent ook niet, haalde 2-en en dat moest anders. Toen besloot ik dat ik boekhouden wel begreep en haalde 9's. Maar meneer vond dat je cijfers uit het begin van het schooljaar mee bleven tellen, dus bleef ik hangen op een 5,45 en kreeg een 5 op mijn cijferlijst. Ik overweeg nogsteeds of ik me moet wreken.

Juffrouw Kuiper, eerste klas basisschool. Ik kon optellen, maar begreep geen hol van aftrekken, kon ik steeds voor in de klas komen zitten onder het bord, als straf, ik kon het bord niet zien en leerde dus dus evengoed niet. Ik heb daar wat van gezegd en opeens kon ik aftrekken. Ik heb in dat jaar ook enorme problemen gehad met juf Blokker van handwerk, flikker op met je vingerhaken, ik had toen ook het idee dat het een complot was, ik heb overigens vervolgens het record vingerhaken gehaald van dat jaar. Zo.

Meester Bijlsma, zesde klas basisschool en directeur. Wat een hond, op dat moment. Regelmatig problemen gehad met hem, vaak naar huis gestuurd, strafwerk en zelfs op kamp moest ik bij hem op de kamer, zodat hij me in de gaten kon houden. Door hem kon ik 's avonds niet afspreken met Mirjam in de jeugdherberg. Ik pak hem nog een keer terug.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_61627576
een gristelijke basisschool schat ik zo ?
Gelukkig zonder haar
  zondag 14 september 2008 @ 19:57:12 #144
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_61627743
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:51 schreef TeChNo2 het volgende:
een gristelijke basisschool schat ik zo ?
In mijn geval ? Nee openbaar.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_61656062
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 17:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Dus op een gegeven moment was hij 2 weken afwezig (yoehei ). En kwam hij terug op school met iets wat op een dubbelgevouwen kersenpannekoek op zijn hoofd leek. Dat was dus blijkbaar een haarimplantaat. Maar daar schaamde hij zich nogal voor. Dus toen vertelde hij dat er iets zwaars op was gevallen, dus zei ik zo van; laat me raden, je vrouw? Gevolg een dag geschorst _! 'Het was de druppel die de emmer deed overlopen.'
diep respect voor die opmerking
Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef Boeman het volgende:
:')
Potentieel goed topic powerlite
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')