Meneer Theunissen van wiskunde én natuurkunde. Hij was volgens eigen zeggen te slim om de stof over te brengen
waarom word je dan in godsnaam leraar?. Maar die vent had ik in de 2e, voor na en wi. Op donderdag en vrijdag had ik die vent het 4e en 5e. Oftewel een blokuur hel.
Verrassend genoeg mocht die vent mij niet en moest ik daar vrijwel elke les op de gang strafwerk schrijven. Zaten we met 15 man the lion king te zingen, moest ik weer alleen op de gang de songtekst op gaan schrijven (

), zaten we met 1 april allemaal omgedraaid in de klas, moest ik me bij de afdelingsleider gaan melden. En zo kan ik nog wel 10 dingen opnoemen. Hij heeft zelfs nog een keer gezegd dat hij me wel opgevoed kreeg itt mijn ouders. Nouja als hij steeds lomper tegen mij deed werd ik ook lomper tegen hem.
Dus op een gegeven moment was hij 2 weken afwezig (yoehei

). En kwam hij terug op school met iets wat op een dubbelgevouwen kersenpannekoek op zijn hoofd leek. Dat was dus blijkbaar een haarimplantaat. Maar daar schaamde hij zich nogal voor. Dus toen vertelde hij dat er iets zwaars op was gevallen, dus zei ik zo van; laat me raden, je vrouw? Gevolg een dag geschorst

_! 'Het was de druppel die de emmer deed overlopen.'
Daarna moest ik met een meisje op gesprek met die leraar, afdelingsleider VWO, afdelingsleider HAVO en de vestigingsdirecteur omdat we hem overspannen hadden gemaakt. WTF, een weldenkend mens weet toch wel dat 2 mensjes van 15 geen volwassen man gek kunnen maken met wat simpele opmerkingen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.