abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58599123
Leraar economie. Ik heb hem maar 2 maanden gehad maar dankzij hem mocht ik een heel jaar overdoen. Ik stond een 5,6 voor economie en hij maakte er een 5 van op de eindlijst (het werd altijd op een heel cijfer afgerond) omdat 'ik een stoorzender was in de klas' Iets wat me in mijn hele leven nog nooit eerder verteld was en ik was dan ook erg verbolgen. Ik ging verhaal halen, legde hem uit dat ik nu bleef zitten maar hij vond me 'niet slim genoeg' om een 6 te geven. Op hoge poten naar de directeur, ik was hels en dat heeft de hele school geweten ook. Het mocht niet baten.

Ik bleef zitten, in de eerste week na de zomervakantie besloot ik alsnog van school te gaan wegens privé omstandigheden. Mijn vriend die in een andere regio woonde begon zijn nieuwe schooljaar later en ik ging mee, die eerste dag. Bleek dat hij overgeplaatst was naar een andere school Hij schrok zich dood toen hij me zag
pi_58646437
De enige leraar waar ik het ooit echt mee aan de stok heb gehad was mijn leraar Engels in 5HAVO. Als je eenmaal bij hem te boek stond als 'vervelend ventje' had je de rest van je schoolcarriere dikke pech.
Ik had die pech gelukkig niet, maar op 1 dag liep het wat spaak. Ongetwijfeld naar aanleiding van mijn rolstoel maakte mijnheer eens een grapje. Ik kan heel veel hebben, doe nooit moeilijk, maar waarschijnlijk had ik mijn dag niet. Ik gaf aan die grap niet te waarderen, maar mijnheer vond zijn grap niet zo erg. Op mijn opmerking dat als ik aangaf de grap niet op prijs te stellen en dat hij dan best zijn excuses kon aanbieden antwoordde hij "Dat vind ik niet nodig.".
Daarop heb ik hem gemeld dat ik het dan ook niet meer nodig vond om in de les te blijven en ben de klas uit gegaan. Ik had verwacht er nog wel iets van te horen, verzuim enzo, maar nee.
Na 2 lessen niet geweest te zijn ben ik maar weer terug gegaan, omdat ik gezien mijn examenjaar alleen mijzelf er mee zou hebben. Heb hem toen gemeld "Zand erover".

Op een reunie een paar jaar later kwam ik hem weer tegen, maar hij was te oud en voglens mij ook te vergeetachtig om er nog over te beginnen. Ik ben verder ook niet haatdragend .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_58735910
quote:
Op woensdag 9 april 2008 21:09 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik behoorde tot een van de laatste lichtingen die nog zelf het vakkenpakket mochten samenstellen, het huidige systeem kwam 2 jaar later geloof ik .
* Pretpakketsamensteller meldt zich

Ik had vroeger niet echt leraren die ik niet zo mocht, naja behalve de gymleraar (wiens naam ik niet zal noemen).
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_58737339
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
standaard huillie verhaal van een prutser
Nee jankbal, dat je bent blijven zitten heb je volledig aan jezelf te wijten met je 5,6je
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 23 mei 2008 @ 23:04:37 #80
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_58868646
Op de basisschool, in groep 6, moesten we altijd in de rij gaan staan. En de meester van onze klas vond dat zo belangrijk dat hij ons recht trok en duwde. En constant lopen de commanderen 'in de rij' 'ga in de rij staan' 'sta eens recht' 'eerst in de rij anders gaan we niet'.

Zo ook toen we naar de schooltuin gingen: 'Recht in de rij staan, ik blijf gewoon wachten totdat jullie recht staan'. En we stonden al zo recht, je kon bijna een rechte lijn trekken. Dan moesten we ook nog doodstil zjin, we mochten ook nie praten. Het heeft ongeveer een kwartier geduurd totdat we weer verder gingen lopen. iedereen pijn in hun rug omdat we zo recht moesten staan.

En hier nu op de middelbare school niet echt. Alleen mw. P. van nederlands met haar irritante stem en haar gedrag tegenover de leerlingen. En mw P, (andere) zij is zo woedend de klas uitgegaan om ontslag te nemen, op advies van de leerlingen. Maar wat wil je als je racistisch gaat doen. Uitendelijk geen ontslag genomen Misschien krijg ik haar volgend jaar weer, zal wel leuk worden
Kaleidoscopiklimax
pi_58880118
Meneer Theunissen van wiskunde én natuurkunde. Hij was volgens eigen zeggen te slim om de stof over te brengen waarom word je dan in godsnaam leraar?. Maar die vent had ik in de 2e, voor na en wi. Op donderdag en vrijdag had ik die vent het 4e en 5e. Oftewel een blokuur hel.

Verrassend genoeg mocht die vent mij niet en moest ik daar vrijwel elke les op de gang strafwerk schrijven. Zaten we met 15 man the lion king te zingen, moest ik weer alleen op de gang de songtekst op gaan schrijven ( ), zaten we met 1 april allemaal omgedraaid in de klas, moest ik me bij de afdelingsleider gaan melden. En zo kan ik nog wel 10 dingen opnoemen. Hij heeft zelfs nog een keer gezegd dat hij me wel opgevoed kreeg itt mijn ouders. Nouja als hij steeds lomper tegen mij deed werd ik ook lomper tegen hem.
Dus op een gegeven moment was hij 2 weken afwezig (yoehei ). En kwam hij terug op school met iets wat op een dubbelgevouwen kersenpannekoek op zijn hoofd leek. Dat was dus blijkbaar een haarimplantaat. Maar daar schaamde hij zich nogal voor. Dus toen vertelde hij dat er iets zwaars op was gevallen, dus zei ik zo van; laat me raden, je vrouw? Gevolg een dag geschorst _! 'Het was de druppel die de emmer deed overlopen.'

Daarna moest ik met een meisje op gesprek met die leraar, afdelingsleider VWO, afdelingsleider HAVO en de vestigingsdirecteur omdat we hem overspannen hadden gemaakt. WTF, een weldenkend mens weet toch wel dat 2 mensjes van 15 geen volwassen man gek kunnen maken met wat simpele opmerkingen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 25 mei 2008 @ 00:42:03 #82
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_58890863
Had op 't middelbaar een leraar met pedofiele neigingen... Wat hij bij sommige meisjes deed neigde naar ordinair betasten... Bij een vak met de naam "eurithmie". Vreselijk figuur was dat. Gelukkig maar een paar lessen gehad. Toen moest ie een operatie ondergaan aan een voet, rest van het jaar (Het was al maart) geen les meer gehad.

Had ook mot met de lerares tekenen. Ze had continu commentaar. Ik zei op een gegeven moment tegen haar: "Mevrouw, is het uw werkstuk of het mijne?"
Geen gezeur meer gehad, maar wel een slechte beoordeling.
You know, I've learned something today
pi_58893524
quote:
Op zondag 18 mei 2008 02:16 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Nee jankbal, dat je bent blijven zitten heb je volledig aan jezelf te wijten met je 5,6je
Hangt het 'over gaan' er vanaf of de leraar je mag of niet dan? Als ik mijn excuses had aangeboden had hij me een 6 gegeven zei hij. Liever een jankbal dan een slijmbal En hogere cijfers halen was geen optie, aangezien ik jarenlang zonder te werken school doorgerolt ben. Als het dan ineens moeilijk word is het al te laat.

*nu een vetbetaalde baan heeft en heel die opleiding niet nodig gehad heeft*
pi_58938015
Godsdienstleraar Ab de R. Gaf (duh) godsdienstles, gaf zaalvoetballessen en (hier komt het ergste): hij gaf seksuele voorlichting. Seksuele voorlichting van een dik mannetje met een ronde bierbuik die ook nog godsdienstles gaf, vond ik ehhhhh...ietwat apart.

Later werd de link ook duidelijk: hij verscheen met een balkje voor zijn ogen in de Telegraaf; hij had wat leerlingetjes mee naar huis meegenomen om een ehhh...volwassen film mee te kijken om het daarna na te spelen.

Achteraf gezien was dat dus een hééél akelige leraar....
  dinsdag 27 mei 2008 @ 16:13:43 #85
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_58943779
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 12:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Godsdienstleraar Ab de R. Gaf (duh) godsdienstles, gaf zaalvoetballessen en (hier komt het ergste): hij gaf seksuele voorlichting. Seksuele voorlichting van een dik mannetje met een ronde bierbuik die ook nog godsdienstles gaf, vond ik ehhhhh...ietwat apart.

Later werd de link ook duidelijk: hij verscheen met een balkje voor zijn ogen in de Telegraaf; hij had wat leerlingetjes mee naar huis meegenomen om een ehhh...volwassen film mee te kijken om het daarna na te spelen.

Achteraf gezien was dat dus een hééél akelige leraar....
Errrrr.
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 28 mei 2008 @ 10:52:52 #86
202348 Susi
Temple of Love
pi_58958762
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:07 schreef Berkery het volgende:
Niet akelig, maar wel arrogant, uit de hoogte en veel te streng was meneer Visser, leraar Nederlands. Jaren later zag ik hem een keer afgaan als een gieter in Twee voor twaalf, met maar drie goede antwoorden.

Dat deed me goed
GSg ?
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:01:37 #87
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_58966219
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_58966883
Basisschool groep 8: Juffrouw Vervuurt
Heeft me een keer een tik op m'n achterhoofd gegeven omdat ik achterom keek om de tijd op de klok te checken

Vervolgens kwam ik op de middelbare school, blijkt het dat Juffrouw vervuurt ook naar die school ging voor een jaar om daar NL te geven D:
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_58967164
De akeligste was voor mij toch ongetwijfeld geschiedenisleraar FP die kon zijn handjes niet thuis houden, en nu eens niet bij de meisjes maar de jongens... brrr
Gelukkig zonder haar
pi_59053496
mevr. Dielis R.I.H.

arrogant kutwijf, had ze bijna aangegeven voor slagen en verwondingen.

nu is ze dood, ik heb GEEN 1 traan gelaten. heb eens smakelijk gelachen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_59053560
A little bit hateful
pi_59056796
Meneer V. van wiskunde in de 1e en 2e van havo/vwo
Ik was niet goed in wiskunde en meneer V. was zo'n leraar die een hekel had aan leerlingen die niet goed waren in zijn vak, of ze het nou probeerden of niet.
Helaas was deze beste man mijn mentor en hij heeft er voor gezorgd dat ik niet naar atheneum mocht, ook al waren alle andere leraren hartstikke tevreden over mij en mijn cijfers.
pi_59165033
Man o man, ben ik blij dat ik nooit zulke leraren heb gehad.

Alleen meneer Geurink voor economie, wat een baas.

Een kleine gnoom met een snorretje.
pi_59208833
De muziekleraar op de middelbare school.
Ziek werd ik van de Sound of Music waar we alle teksten van moesten kennen en meezingen.
Een map vol met gare muziekstukken die verplicht met toepassenlijke plaatjes moest worden opgevrolijkt en zo niet: dan (soms zelfs schuimbekkend van irreële woede) op denigrerende wijze met veel machtsvertoon je proberen te kwetsen, als straf .
Zondags in de kerk op een voetstuk het koor dirigeren, zaterdags grote kans zo zat als een toeter een slag in de rondte te lopen vloeken en tieren.

Hij kon me niet luchten of zien en keek me vaak bij voorbaat al nijdig aan. Ik zat nou zelf ook niet in mijn meest makkelijke en vrolijke periode, maar een gemeen rotkind was ik ook weer niet.
Degenen die hij wel graag mocht (die tegen hem opkeken en hem haast kwijlend om een beurt smeekten; daar vertelde hij grapjes tegen, die mochten 'belangrijke' klusjes opknappen en beloonde hij met dikke negens voor zwaar overdreven bomvolle knip- en plakmappen .

Achteraf gezien was hij natuurlijk een zielige man, bukkend onder problemen en waarschijnlijk ongelukkig. Als puber vond ik vooral mezelf grandioos gemeen behandeld en begreep ik niet wat ik zelf anders had kunnen doen.
pi_59222946
meneer Hartman. Dat was echt een nazi eerste klas en onze klasseleraar, en toevallig ook onze leraar Duits. Alles moest en zou ordentlich verlopen en anders.... Maar goed,hoorde later dat hij aan een hartaanval was gestorven na zijn 65st.
75 topics = FIN
  maandag 9 juni 2008 @ 02:40:04 #96
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_59237342
wiskunde leraa op de MAVO!!!
als straf moesten wij 100 - 0.1= 99.9 etc helemaal uitschrijven tot 0.0!!!!!!!!!!
pfff.....dan dacht je nog wel een 2de keer na voor je wat uithaalde bij hem!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  maandag 9 juni 2008 @ 03:01:08 #97
84524 Morwen
I got life
pi_59237416
Het begon in de 4e klas van de lagere school, wijf noemden we hysterica eucalyptica. Ze leek op Tante Til en was nog 10 keer hysterischer. Dacht er vanaf te zijn na de 4e, neeeeeee, ging ze mee naar de 5e èn de 6e klas We waren te druk ofzo, ja duh, we zaten haar dwars.

HAVO waren er 2, 1 waar niemand voorin wilde zitten omdat hij nogal nat praatte Leraar wiskunde met een erg kort lontje die je tas achter je aan smeet als je eruit moest. 2e was een natuurkundeleraar met een heftige zenuwtik die we huilend de klas uit hebben gejaagd. Ja, sorry hoor, als je zo loopt te knipperen en te stuiptrekken dan......Mja, achteraf wel zielig eigenlijk. Was ook best wel een eikel ook, haalde niet hoger dan een 3 erbij.

MEAO, Engelse bitchlerares die blijkbaar vanaf dag 1 de pik op me had. Na de grote bek terug werd het er niet beter op.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:46:50 #98
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_59281147
Ik had een maf wijf voor Frans. Een rasechte feminist, alle jongens moesten hun bek houden en werken, waarna ze met de meiden vooraan over haar haar en nagellak ging kletsen. Damn, wat haatte ik dat mens. Toen ik bleef zitten en zag dat ik weer haar voor Frans had, ben ik snel naar Duits overgestapt, ondanks dat ik daar veel slechter in was
Ook geen sig dus
pi_59369381
had een echte gendarme voor Was en Onderhoud en strijken in het derde jaar. ik had dan nog de pech dat het m'n klastitularis was.

was altijd heel vervelend in haar lessen en dat leverde me rode kruisjes op voor gedrag.

de directrice was ook een geval apart, had haar voor Plastische Opvoeding in het 2de jaar. bweurk!!!

Mevr. Dielis (die dooie trees) was m'n klastitularis in het 2de jaar en 5de jaar (richting Groepskoken) het was een echte bitch en zette me eens hardhandig uit de klas.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_59369521
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:29 schreef tong80 het volgende:
Was jufrouw Doornick. Lerares Engels. Een echte bitch. Deed niks anders dan huiswerk opgeven met woordjes die je moest leren. Deed niks aan luistervaardigheid of tekstverklaring. Alleen maar stomweg dingen uit je hoofd leren. Ik moest bij haar vooraan komen zitten omdat ze het jaar ervoor me een keer uit de klas had gestuurd. Kreeg van haar een 3 voor een tentamen literatuur. Terwijl ik alle films had gezien van de boeken die ik niet had gelezen. Ik nam wraak door een 8 voor het examen te halen. Knotje in het haar en een krijsstem. Dan weet je het wel. Gruwelijk mens.

Hmm,
Cambium???, van heemstra of courtine?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')