nou, dan zal ik m'n best doen in het 2e elftal 4e klassequote:Op woensdag 26 maart 2008 16:10 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord neemt wederom amateur op proef
Nog één op proef. Ze zijn wel flink aan het scouten in de hoofdklasse ineens of het valt meer op dan vroeger.
zolang dat niet op feyenoord.nl staat geloof ik je totaal nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:10 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord neemt wederom amateur op proef
Nog één op proef. Ze zijn wel flink aan het scouten in de hoofdklasse ineens of het valt meer op dan vroeger.
Jij wordt al dronken van ranja, is het niet?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zolang dat niet op feyenoord.nl staat geloof ik je totaal niet
net als die andere![]()
![]()
quote:Feyenoord gaat mogelijk opnieuw een oud-speler naar De Kuip halen. Volgens VoetbalVandaag staat Gill Swerts in de belangstelling van de Rotterdamse club. De Belgische back is in het bezit van een aflopend contract bij zijn huidige club Vitesse.
Niet alleen Feyenoord zou een oogje op Swerts hebben, ook AEK Athene en Anderlecht zijn geïnteresseerd. Daarnaast heeft Vitesse hem een contractverlening van drie jaar voorgelegd. 'Op 15 april krijgen we de definitieve beslissing van hem te horen', aldus Van Hintum, technisch directeur van de Arnhemse club.
Swerts doorliep de jeugdopleiding van de Stadionclub, om vervolgens twee seizoenen verhuurd te worden aan Excelsior. In het seizoen 2003/2004 kreeg hij een kans in de Kuip, maar na 17 duels (0 goals) mocht hij vertrekken. Via ADO Den Haag belandde hij bij Vitesse, waar hij het eerste seizoen een basisplaats veroverde. Daarna ging het echter mis vanwege blessures. Inmiddels is Swerts weer fit en is hij opnieuw vaste waarde.
bron FR12
Van Nistelrooij toch ook?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:47 schreef De.Kromme het volgende:
Ik denk eigenlijk dat als je 17+ bent en je speelt nog niet minimaal in de eerste divisie, je waarschijnlijk nooit echt een topvoetballer wordt, en zeker niet bij een topclub.
Al heb je natuurlijk uitzonderingen, zoals Kuyt.
Ik zou het geen wanbeleid vinden hoor, hij is immers transfervrij.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:20 schreef MarkNMGN het volgende:
Goede linksback voor op de bank.
Staaltje wanbeleid, dat wel.. mocht het waar zijn.
Die jongen gaat liegen in De Gelderlander denk je? Lijkt me vreemd, dan wordt ie toch totaal weggelachen.... Zo vreemd is het ook niet, Verheijen (Jong Feyenoord) zat vorig jaar bij DOVO en kent de regio.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zolang dat niet op feyenoord.nl staat geloof ik je totaal niet
net als die andere![]()
![]()
En opzich een redelijke stand-in voor De Cler.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik zou het geen wanbeleid vinden hoor, hij is immers transfervrij.
Opzich zie ik Gio als back-up voor de Cler. Op het middenveld valt wel wat op te vangen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En opzich een redelijke stand-in voor De Cler.
Niemand heeft het niveau van Feijenoord als het aan de supporters ligt. Niet dat Swerts wel het niveau heeft hoor.quote:
Van namen die vallen zoals Swerts, Nelissen en wat amateur hoofdklassers word ik nou niet echt vrolijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Niemand heeft het niveau van Feijenoord als het aan de supporters ligt. Niet dat Swerts wel het niveau heeft hoor.
Maar ga alstjeblieft niet weer met te hooggespannen verwachtingen rondlopen, want jullie zullen toch teleurgesteld worden. Feijenoord moet een aantal goede krachten halen, die een aanvulling zullen zijn voor de basis én de breedte.
Ik denk dat types als Swerts vaker genoemd zullen worden de komende tijd. Zulke types hebben we ook nodig...
Swert en Nelisse zijn goed genoeg voor de breedte, dus 'tough luck' voor jou...quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van namen die vallen zoals Swerts, Nelissen en wat amateur hoofdklassers word ik nou niet echt vrolijk.
Er is ook geen een verdediger die beter is gaan spelen onder hem, eerder andersom. Zie Bahia, Greene, Saidi, Lucius etcquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:50 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
![]()
Dus hij is niet eens capabel genoeg om de verdediging iets te leren? Man, dit is nog slechter dan ik dacht...
A Omdat onze verdedigers meestal slechter worden in plaats van beter. Zie o.a. Bahia. Greene, Hofland, Saidi.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Heb je hem weer...
En waarom dan meneer de voetbal professor ?
Grappig, zie mijn post hierboven, schreef ik voordat ik die van jou zagquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:31 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Er is ook geen een verdediger die beter is gaan spelen onder hem, eerder andersom. Zie Bahia, Greene, Saidi, Lucius etc
Mwoah, ik vind dat Bosz de lat flink hoog heeft gelegd nu, nog wel hoger dan ik verwacht had. Maar voor de breedte zijn dit soort transfervrije spelers idd gewoon wel nuttig. Moet je intussen wel door blijven zoeken naar echt goede spelers voor in de basis.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Niemand heeft het niveau van Feijenoord als het aan de supporters ligt. Niet dat Swerts wel het niveau heeft hoor.
Maar ga alstjeblieft niet weer met te hooggespannen verwachtingen rondlopen, want jullie zullen toch teleurgesteld worden. Feijenoord moet een aantal goede krachten halen, die een aanvulling zullen zijn voor de basis én de breedte.
Het is heel simpel. Feijenoord heeft een sterke basis (centrum van Hofland, De Cler, Van Bronckhorst, Landzaat en Makaay) staan nu. Ze zullen echt niet in staat zijn om elke positie met zulke spelers op te vullen en ik hoop ook niet dat ze het gaan doen. Dan is er nooit ruimte voor de talenten van de club.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind dat Bosz de lat flink hoog heeft gelegd nu, nog wel hoger dan ik verwacht had. Maar voor de breedte zijn dit soort transfervrije spelers idd gewoon wel nuttig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |