Huh?quote:
als heitinga wat doorliep was die 2-1 nooit gevallenquote:Op zondag 23 maart 2008 19:20 schreef Wooldoor het volgende:
Jan van Hals bespreekt ook weer mooi de fout van Emanuelson: Emanuelson is sociaal werk aan het doen
Aldus Urbyquote:“Ik ben nu de hele tijd bezig, dat was ik als linksback niet. Toen concentreerde ik me alleen op de rechtsbuiten van de tegenstander, maar nu kan ik meer ruimte maken voor andere spelers”, aldus de international. “Iedereen vraagt nu om mijn aandacht, dus is er geen tijd meer om te verslappen.”
Geniale actiequote:Op zondag 23 maart 2008 19:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Bal die hij moet teruggeven op doel schieten.
nee, Ogararu en Perez stonden Wilkshire goed te dekken wil je zeggenquote:Op zondag 23 maart 2008 19:20 schreef Wooldoor het volgende:
Jan van Hals bespreekt ook weer mooi de fout van Emanuelson: Emanuelson is sociaal werk aan het doen
Ohja dat, ag hij geeft de bal terug, al doet hij dat niet subtielquote:Op zondag 23 maart 2008 19:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Bal die hij moet teruggeven op doel schieten.
Jij hebt zeker zelf nooit gevoetbald, kan je gewoon niet maken zoiets...quote:
Let vooral op de meest opvallende man in het veld vandaag, Dick Jol.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:26 schreef Cheiron het volgende:
Urby kost ons WEER een twee doelpunten, van Hulten is een smerige leugenaar (en nog een slechte ook) en Ogararu hoeft van zn leven niet meer van de bank te komen.
denk jij dat ie dat expres doet? Dan zou hij wel vaker een bal vanaf eigen helft in de kruising schieten hoor.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Jij hebt zeker zelf nooit gevoetbald, kan je gewoon niet maken zoiets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |