Waar zeg ik dat ?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Haha
Volgens mij denk jij dat iedere Ajacied hier op Fok gene wedstrijden bezoekt he
bij punt 1 staat die anders niet sterkquote:Op zondag 23 maart 2008 18:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Precies, easy om te winnen voor Denthemen deze discussie
Punt 1 is sowieso onzin van die boswachter. Als wij kampioen zijn dan ben ik blij en dan heb ik niet echt behoefte om feyenoorders, psv-ers, utrechters, hagenezen of wie dan ook uit te scheldenquote:Op zondag 23 maart 2008 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bij punt 1 staat die anders niet sterk
Jorienquote:Op zondag 23 maart 2008 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bij punt 1 staat die anders niet sterk
itt de boswachter zelfquote:Op zondag 23 maart 2008 18:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Punt 1 is sowieso onzin van die boswachter. Als wij kampioen zijn dan ben ik blij en dan heb ik niet echt behoefte om feyenoorders, psv-ers, utrechters, hagenezen of wie dan ook uit te schelden.
1: Ik heb hier nog niemand uitgescholdenquote:Op zondag 23 maart 2008 18:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Punt 1 is sowieso onzin van die boswachter. Als wij kampioen zijn dan ben ik blij en dan heb ik niet echt behoefte om feyenoorders, psv-ers, utrechters, hagenezen of wie dan ook uit te schelden.
Hier krijg je punt 1 ok?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1: Ik heb hier nog niemand uitgescholden
2: PSV is nog geen kampioen
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij had toch niet voor niets 3 wedstrijden schorsing ?
Kutneus. Was je er woensdag ook bij? Ga je uberhaupt wel eens kijken?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
Morgen NEC @ 2.44 ??? Wie kan daar iets zinnigs over zeggen?
Ziet er wel verleidelijk uit.
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wel grappig dat de boswachter aan Dennis vraag of hij wel eens in een stadion komt, maar zelf ook niet naar wedstrijden van psv gaat, gezien zijn posttijd gisteren.
[..]
internet op mobielen, nog nooit van gehoord ?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wel grappig dat de boswachter aan Dennis vraag of hij wel eens in een stadion komt, maar zelf ook niet naar wedstrijden van psv gaat, gezien zijn posttijd gisteren.
[..]
Jij bent echt te simpelquote:Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
internet op mobielen, nog nooit van gehoord ?
hoe kansloos kun je zijn om in een stadion op je mobiel te gaan fokkenquote:Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
internet op mobielen, nog nooit van gehoord ?
boys doet datquote:Op zondag 23 maart 2008 18:54 schreef toma het volgende:
[..]
hoe kansloos kun je zijn om in een stadion op je mobiel te gaan fokken
Huh?quote:
als heitinga wat doorliep was die 2-1 nooit gevallenquote:Op zondag 23 maart 2008 19:20 schreef Wooldoor het volgende:
Jan van Hals bespreekt ook weer mooi de fout van Emanuelson: Emanuelson is sociaal werk aan het doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |