Huh?quote:
als heitinga wat doorliep was die 2-1 nooit gevallenquote:Op zondag 23 maart 2008 19:20 schreef Wooldoor het volgende:
Jan van Hals bespreekt ook weer mooi de fout van Emanuelson: Emanuelson is sociaal werk aan het doen
Aldus Urbyquote:“Ik ben nu de hele tijd bezig, dat was ik als linksback niet. Toen concentreerde ik me alleen op de rechtsbuiten van de tegenstander, maar nu kan ik meer ruimte maken voor andere spelers”, aldus de international. “Iedereen vraagt nu om mijn aandacht, dus is er geen tijd meer om te verslappen.”
Geniale actiequote:Op zondag 23 maart 2008 19:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Bal die hij moet teruggeven op doel schieten.
nee, Ogararu en Perez stonden Wilkshire goed te dekken wil je zeggenquote:Op zondag 23 maart 2008 19:20 schreef Wooldoor het volgende:
Jan van Hals bespreekt ook weer mooi de fout van Emanuelson: Emanuelson is sociaal werk aan het doen
Ohja dat, ag hij geeft de bal terug, al doet hij dat niet subtielquote:Op zondag 23 maart 2008 19:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Bal die hij moet teruggeven op doel schieten.
Jij hebt zeker zelf nooit gevoetbald, kan je gewoon niet maken zoiets...quote:
Let vooral op de meest opvallende man in het veld vandaag, Dick Jol.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:26 schreef Cheiron het volgende:
Urby kost ons WEER een twee doelpunten, van Hulten is een smerige leugenaar (en nog een slechte ook) en Ogararu hoeft van zn leven niet meer van de bank te komen.
denk jij dat ie dat expres doet? Dan zou hij wel vaker een bal vanaf eigen helft in de kruising schieten hoor.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Jij hebt zeker zelf nooit gevoetbald, kan je gewoon niet maken zoiets...
Wat een gelul zeg, ik geloof niet eens dat Heitinga dit express doet. En ja ik heb zelf gevoetbald..quote:Op zondag 23 maart 2008 19:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Jij hebt zeker zelf nooit gevoetbald, kan je gewoon niet maken zoiets...
Mooie actiequote:
Zeker een mooie actie ja...quote:Op zondag 23 maart 2008 19:40 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Mooie actie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerenveen speelt heel aardig voetbal hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 19:46 schreef Silenus het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen kaart heb voor Heerenveen-uit! Hoef dat inzetloze geploeter niet meer te zien, gelukkig.
Zal je zien dat Ajax dat ook opeens weer kanquote:Op zondag 23 maart 2008 19:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heerenveen speelt heel aardig voetbal hoor.
Hehe, dat is zo. Daar zie je (net als vandaag in Enschede) soms nog combinaties die ik al maanden niet meer in Amsterdam heb gezien.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heerenveen speelt heel aardig voetbal hoor.
Litmanenquote:Op zondag 23 maart 2008 19:51 schreef Nashje het volgende:
Ben het met je eens Nick.
Ze zouden sowieso voor elke linie een aparte trainer moeten hebben, en misschien zelfs eentje voor de aanvallende middenvelders. Litmanen ofzo.
Als we die niet hadden, hadden we een zelfde verval als AZ meegemaakt.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies.
En voorgoed optiefen met verdedigende middenvelders.
Dan zou er tenminste wel iets ingrijpends worden gedaan.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:55 schreef toma het volgende:
[..]
Als we die niet hadden, hadden we een zelfde verval als AZ meegemaakt.
denk je?quote:Op zondag 23 maart 2008 20:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan zou er tenminste wel iets ingrijpends worden gedaan.
Je ziet wel een duidelijke verandering in het voetbal. Sinds jaar en dag wordt de slag geslagen op het middenveld. Zeker bij europees voetbal zie je als het ware twee linies spelen. (vaak nog maar 1 spits).quote:Op zondag 23 maart 2008 19:55 schreef toma het volgende:
[..]
Als we die niet hadden, hadden we een zelfde verval als AZ meegemaakt.
Je bent er toch niet zo een he?quote:
Kan me niet eens schelen wat je precies bedoelt, maar ga lekker op een ander lopen zeiken. Vandaag zeg ik m'n werk af waardoor dingen in de soep lopen, ik ben driekwart van m'n dag kwijt aan Ajax omdat dat Tukkerland niet hier om de hoek ligt. Ik sta er godverdomme een keer of dertig per seizoen om mijn club te steunen langs het veld en het enige dat je ervoor terugkrijgt zijn van die spelers die half gemotiveerd zijn en wegrennen wanneer een andere club twee stuivers meer biedt. En dat van die motivatie is nog naar boven afgerond. Kijk nou naar die tweede goal, kijk naar het veldspel. Er komen nog geen drie passes op rij aan. Ja, van Gentenaar naar Heitinga en Vermaelen en weer terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |